levensduur vanKCNC 12-27 cassette
Hier kunnen de gewichtsworstjes (weightweenies) terecht voor hun vragen, opmerking of ideeën met betrekking tot onderdelen en bikes.
- franco
- Mountainbiker
- Location: kraftstoff X1 kraftstoff H1 kraftstoff H2 Thompson xline carbon
levensduur vanKCNC 12-27 cassette
Heeft er iemand enig idee hoe lang een KCNC 12-27 cassette mee gaat. Ik zou deze willen monteren op mijn thompson, maar heb schrik dat ik er niet meer dan 500km zou mee doen. Ik rijd met die fiets meestal in Belgie rond en meestal offroad, maar rijd toch zo weinig mogelijk in echt slechte weersomstandigheden(lees veel modder), dan gebruik ik wel een andere fiets.
-
Abacadabra
- Mountainbiker
Post by Abacadabra »
Heb er een op mijn racefiets die al iets van 1000 km meegaat en nog bijna als nieuw is. Schat in dat deze zeker 5000 km mee zal gaan. Nu ben ik wel een mooiweerfietser. Heb begrepen van iemand die hem op de MTB gebruikt dat daar de levensduur duidelijk korter is. Maar met schone ketting echt geen enkel probleem.
kcnc
Kan je 1 ding vertellen ,koop dit niet!!!heb er 2 tegelijk aangekocht omdat ik ook nogal graag nieuwtjes probeer en het is echt super rommel en dan nog redelijk ewa geld ook.(voor op de foto of aan den haak te hangen of te wegen geen probleem).Maar zet geen al te veel kracht op de pedalen of de tandjes breken 1 voor 1 af!!!!Super miskoop!!!!!
Wilde dat je dit even gewoon moest weten.
Re: kcnc
De cassette is inderdaad niet geschikt voor MTB maar op de racefiets kan je er aardig wat km mee rijden zonder problemen.sfekke wrote:Kan je 1 ding vertellen ,koop dit niet!!!heb er 2 tegelijk aangekocht omdat ik ook nogal graag nieuwtjes probeer en het is echt super rommel en dan nog redelijk ewa geld ook.(voor op de foto of aan den haak te hangen of te wegen geen probleem).Maar zet geen al te veel kracht op de pedalen of de tandjes breken 1 voor 1 af!!!!Super miskoop!!!!!