20/01/2008 Klerken

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
jocca
Kerstman
Location: een met wat alu, carbon, rubber en nog het een en ander

Post by jocca »

alé, aan zo een antwoord kan je moeilijk nee zeggen é :wink:
kben es benieuwd welke stroken jullie uit uw toverhoed hebben gehaald want dik liggen ze niet in onze gemeente. Je mag mij bij de eerste inschrijvers verwachten

greetz jocca
scattooke
Mountainbiker

Post by scattooke »

:lol: Hallo beste vrienden mtbers, voor degene die nog twijfelen, dit jaar hebben rikC en wij een prachtig parcours in elkaar gebokst, niet te vergelijken met de vorige jaren. Dus tis zeker de moeite waard om af te zakken naar Klerken.
guinness
Mountainbiker

Post by guinness »

@Jocca.....jocca zegt:Als er goede alternatieven zijn ga ik deze niet rijden ook al is het maar een goede 5 km van mijn deur ...

man man man,weet jij soms al waar ze gaan rijden op je zogenaamde alternatieven??,of ben je soms helderziende??Blijf toch gewoon op je streek en wees blij dat er nog mensen zijn van bij ons die zoveel inspanningen doen om een dergelijke organisatie op zich te nemen.
Jocca: SHAME ON JOU
En....vindt je hem niet lastig genoeg....rij de tocht dan 2 keer.....man man man
Emperor of the Mud
Mountainbiker
Location: Beach/Road: Granville Pulse 40/// Dry: Granville Pulse Team Custom

Post by Emperor of the Mud »

@ Jocca: ook ik ben inwoner van Houthulst en ik rij deze tocht ZEKER!! EN ik breng zelfs een (kleine) delegatie vanuit het verre Dadizele mee... Jazeker, die gastn laten een tocht in hun buurt links liggen om ne keer in mijn buurt te komen biken... En nu maar hopen dat het goed wordt, anders ga ik een paar rondjes Leffe mogen zetten denk ik [-o< ...
jocca
Kerstman
Location: een met wat alu, carbon, rubber en nog het een en ander

Post by jocca »

guinness wrote:@Jocca.....jocca zegt:Als er goede alternatieven zijn ga ik deze niet rijden ook al is het maar een goede 5 km van mijn deur ...

man man man,weet jij soms al waar ze gaan rijden op je zogenaamde alternatieven??,of ben je soms helderziende??Blijf toch gewoon op je streek en wees blij dat er nog mensen zijn van bij ons die zoveel inspanningen doen om een dergelijke organisatie op zich te nemen.
Jocca: SHAME ON JOU
En....vindt je hem niet lastig genoeg....rij de tocht dan 2 keer.....man man man
Owla man ... persoonlijk aangesproken miss?

Nee ik weet niet waar ze gaan rijden op de alternatieven en toch ben ik zo goed als 100% zeker dat het ferm de moeite gaat zijn (en nee het is niet kluisbergen want daar heb ik het ook gezien ondertussen ...)

En ja ik ben blij dat er nog mensen zijn die de moed hebben om moeite te doen om een mooie tocht te maken alleen vind ik het jammer dat ze hem lichter zouden maken omdat er het vorig jaar wat te lastig was. Juist de het bergaf en berop door de weiden en velden vond ik persoonlijk leuk, net daarom kon de tocht mij vorig jaar boeien.

Normaal zou hij lastig genoeg moeten zijn voor mij want mijn conditie is beneden alle pijl (2 maanden niet gereden wegens een stomme val en te druk in de zaak). Dus of er nu veel offroud is of niet afzien doe ik toch.
Uit nieuwsgierigheid kom ik toch es af, al is het maar om te zien waar ze nog stroken gevonden hebben.
de modderfuckers(michael)
Mountainbiker

Post by de modderfuckers(michael) »

zal er zeker ook zijn,heb die verleden jaar ook gereden,met hier en daar wat tegenslag maar de pannekoeken smaakten des te meer!!
modderfuckers all the way!!
Stivie
Mountainbiker

Post by Stivie »

Westhoekmountainbike gaat er ook terug invliegen....enfin....invliegen...we weten alleen nog niet tijdens of na de tocht... :lol: :drunk:
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

Ik begin (hier) ook weer meer en meer in te geloven!!!
"Voordeel" Klerken (zouden ze in het tennis zeggen)

Ik hoop alleen dat de tt niet te veel gelijkenissen vertoont met Zarren.
Dat er enkele kilometers in alle twee de parcours gaan zitten vind ik logisch.

En wat dat off-roadgehalte betreft : dat klinkt bij veeteeteetje als muziek in de oren.Wie veel off-road uit zijn gelijk eender welke streek haalt heeft bij mij een streepke voor.

Dus Rik C : (Nog) een tandje bijsteken,hé. :lol:
(Singletrackske of een mini-terrilke aanleggen #-o ,ne keer doorrijden waar het moet,.....)

Ge moogt gerust ons voorbeeld volgen.
Je moet daar niet beschaamd over te zijn en je moet u zeker niet inhouden.
Trouwens,ik rijd ook graag ne keer zulke tt's,zulle. :wink:
rik c
Mountainbiker

Post by rik c »

@ dlask : de pastoor van Jonkershove heeft vandaag zijn zegen gegeven. Hij zal eerst de kleine of de middentoer rijden, en dan zal ie in de zaal nog es iedereen zegenen met zijne kwispel.
@ jocca : Dat doet ons nu es plezier , zie. Ik ben al even benieuwd naar uw mening over ons traject, achteraf .
@ veeteeteetje : Tja, onze buren uit Zarren (en ook die uit andere buurgemeenten), die komen natuurlijk allemaal graag es op ons grondgebied hé voor hun tocht : Ons Klerkens heuveltje en ons Houthulsts bos weten idd ook de niet-Houthultse MTB-organisatoren telkens weer te vinden. 't Moet dus wel zijn dat het hier bijzonder goed is zeker om te biken !
Wat wij echter bijzonder respecteren is dat die andere organisaties onze talrijke privé-eigenaars met rust laten, en daardoor hebben zowel Zarren en Klerken, hoewel dicht bij mekaar, toch twee totaal verschillende tochten aan te bieden. Ik zou zeggen : Rijd ze maar es allebei, dan kun je 't aan den lijve ondervinden
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

rik c wrote:@ dlask : Ik zou zeggen : Rijd ze maar es allebei, dan kun je 't aan den lijve ondervinden
Zo staat het ook gepland.
Niet om de ene met de andere te vergelijken,zulle.

Kun je ne keer opsommen wat zo een beetje de leukste off-roadstukken zijn??
En wat hebben jullie allemaal in Houthulstbos uitgestoken.
Alleen de vaste (bloso)paden of zitten er ook wat singletrackstukjes in en wat aangelegde nieuwe paadjes??
Post Reply