Sram twisters xo
Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
Ik rijd met de Twisters X0 op mijn beide MTBs en kan hier werkelijk geen woord slecht over vertellen. Die X0 schakelt werkelijk in alle omstandigheden...ook als je hem een beetje verkracht, als je weet wat ik bedoel.
Betreffende de prijs: ik verkoop deze X0 draaishifters voor 70€/set in mijn winkel dezutter.dirk@telenet.be
Betreffende de prijs: ik verkoop deze X0 draaishifters voor 70€/set in mijn winkel dezutter.dirk@telenet.be
De achter derri is alleen compatibel met sram x0 of ook x9 maar hoe zit dat met de voor derri ??Ing.Frag wrote:Ze zijn vandaag toegekomen, en ze zijn met microindexering!Herder Ronny wrote:Bij Bikesport kosten ze momenteel € 40,99. Wel eventjes navragen per mail of ze met micro indexing zijn!
Ik ben ook een zeer tevreden gebruiker van de Gripshift shifters!
Alvast bedankt
Ik heb vanvoor een xt zitten, en die werken met de X0 triggers, dus ik veronderstel met de twisters ook . . .Remmenlos wrote:De achter derri is alleen compatibel met sram x0 of ook x9 maar hoe zit dat met de voor derri ??Ing.Frag wrote:Ze zijn vandaag toegekomen, en ze zijn met microindexering!Herder Ronny wrote:Bij Bikesport kosten ze momenteel € 40,99. Wel eventjes navragen per mail of ze met micro indexing zijn!
Ik ben ook een zeer tevreden gebruiker van de Gripshift shifters!
Alvast bedankt
-
king_of_nothing
- Mountainbiker
Post by king_of_nothing »
ik heb twisters en mij voorderra is een xt 2008 en werkt perfectIng.Frag wrote:Ik heb vanvoor een xt zitten, en die werken met de X0 triggers, dus ik veronderstel met de twisters ook . . .Remmenlos wrote:De achter derri is alleen compatibel met sram x0 of ook x9 maar hoe zit dat met de voor derri ??Ing.Frag wrote: Ze zijn vandaag toegekomen, en ze zijn met microindexering!
Alvast bedankt
-
king_of_nothing
- Mountainbiker
Post by king_of_nothing »
rij met x0 gripshifters (stonden in aanbieding) x9 vanachter en xt 2008 van voor en werkt perfect. modder of niet schakelt perfect. heel wat anders dan mijn alivio van vroegerRemmenlos wrote:Vraagske :::: zijn die xo gripshifters compatible met x9 achter deraileur ?? want die xo achterderri is mij ietsje te duur . Alvast bedankt