Binnen 2 weken onderga ik een operatie omdat ik met een jumpersknie zit? (ontsteking patellapees)
Heeft iemand ervaring met de revalidatie en zo
Volgens dokter na 6 weken licht lopen en na 3 maand terug 100%
Jumpersknie (ontsteking patellapees)
Meer info over hoe je best eet en drinkt, het gebruik van een hartslagmeter of spierstimulatietoestel, hier kan je ervoor terecht.
- Bijterke
- Mountainbiker
- Location: Cube LTD Team 2007 LX Disc, Ridley Icarus full Ultegra
heb de operatie ook ondergaan. blijven voetballen met een ontsteking is blijkbaar niet zo goed. Is ondertussen al een tiental jaar geleden.
Heb toen een maand gips gehad van mijn voet tot boven dus als die eraf ging waren alle spieren foetsie. Dan kine, nog nooit zo hard afgezien om een halve kilo omhoog te krijgen
. Na drie maand was ik terug aan het sjotten.
veel geluk.
Heb toen een maand gips gehad van mijn voet tot boven dus als die eraf ging waren alle spieren foetsie. Dan kine, nog nooit zo hard afgezien om een halve kilo omhoog te krijgen
veel geluk.
-
s-works rider 336
- Mountainbiker
- Location: Specialized Stumpjumper Expert Carbon 29-er en Niner Air9
ik ben in 2001 ook geopereert aan zoiets dacht ik ..
bij mij stond er een "boebel" op de pees achter de knieschijf die ze er met een kijkoperatie hebben afgeknipt.
was dagziekenhuis in deurne.
om 17h ontslagen en direct op lopen zonder krukken of zo en da been was volledig ingepakt dus zo stijf als een plank.
binnen de 10d gestart met kiné en dat 3x week.
ik moest exact doen wat de kiné zei en ja na 3mnd reed ik weer 25km MTB zonder prob en na 4mnd begon ik op te bouwen.
zoek u een goede kiné da doe veel !!!
bij mij stond er een "boebel" op de pees achter de knieschijf die ze er met een kijkoperatie hebben afgeknipt.
was dagziekenhuis in deurne.
om 17h ontslagen en direct op lopen zonder krukken of zo en da been was volledig ingepakt dus zo stijf als een plank.
binnen de 10d gestart met kiné en dat 3x week.
ik moest exact doen wat de kiné zei en ja na 3mnd reed ik weer 25km MTB zonder prob en na 4mnd begon ik op te bouwen.
zoek u een goede kiné da doe veel !!!