alles droogt heel rap in't hooggebergte!
12/13-01-08 Kemmel
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- deurbieter
- Mountainbiker
Voor de Schwalbe_banden_liefhebbers : leg van voren een Nobby Nic en vanachter een Racing Ralph . Voor 2 bar en vanachter 3 bar ...en je gaat vliegenwezze wrote:hoeveel percentage off road is er en zijn er veel modderstroken kwestie van bandenkeuze
Der zijn ca. 25 offroad stroken , laat ons zeggen gemiddeld 500meter = 12.5 km op de groten toer
Vrijdag namiddag rij ik het parcours nog eens af ..er zijn 2 stroken waar we aan twijfelen . Misschien worden deze nog geelimineerd .. allez , als ik er door kan , dan kan iedereen erdoor .laagvlieger wrote:@kodokadé hoe ligt het parkoers er momenteel bij, is het daar zo een vettig laagske zo van die kleigrond of is het waar je inzakt,en veel sporen, alst vrijdag niet teveel regent kom ik af.
Re: 12/13-01-08 Kemmel
[quote="uncle sam"][quote="kodokadé"]Onze tweedaagse toertocht staat voor de deur. Dit jaar bestaan we met de club 10 jaar en naar aanleiding hiervan staan een aantal verrassingen op stapel. Een tipje van de sluier kan je reeds vinden op www.vttkemmel.be[/quote]
Een vraag vanuit een maat van mij:
Is er een mogelijkheid tot huren van een MTB?
Eventueel andere fietszaken in of rond Kemmel/Nieuwkerke die MTB verhuren?
Alvast bedankt[/quote]
fietsen verhuur op zondag op volgend nummer:057/209027,anders in de lork of Hans Carrein uit Dikkebus
JA DE LEKKERE WORSTEN ZULLEN ZEKER TE VERKRIJGEN ZIJN

Een vraag vanuit een maat van mij:
Is er een mogelijkheid tot huren van een MTB?
Eventueel andere fietszaken in of rond Kemmel/Nieuwkerke die MTB verhuren?
Alvast bedankt[/quote]
fietsen verhuur op zondag op volgend nummer:057/209027,anders in de lork of Hans Carrein uit Dikkebus
JA DE LEKKERE WORSTEN ZULLEN ZEKER TE VERKRIJGEN ZIJN
- Emperor of the Mud
- Mountainbiker
- Location: Beach/Road: Granville Pulse 40/// Dry: Granville Pulse Team Custom
Post by Emperor of the Mud »
deurbieter wrote:zaterdag gaat het droog weer zijn
alles droogt heel rap in't hooggebergte!
ligt er toen doa geen sneeuw??
wanneer zou je aanzetn? nie dak lange goa meekunn...
- Rock Rider
- Mountainbiker
Is dat bier dat je gaat meehebben voor mi ..of zijn dat leden van de club van Middelkerke ?Tumelette wrote:Zaterdag ben ik er zoals de vorige jaren ook terug bij, samen met enkele Choufkes.
@cuBiker: Niet te bescheiden zijn hé, maar pas toch op voor bochten in de weg en de put aan de Ponderosa![]()
Dit de bandenkeuzen van de echte prof(essional)