Sram twisters xo
Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
Sram twisters xo
Heeft iemand hier ervaring mee ?? Is dit makkelijker schakelen als een trigger . Het prijsverschil van sram xo twisters en triggers is bijna 100 euro . Denk dat het wennen is als je altijd triggers hebt gebruikt .
- El Perro Diablo
- Mountainbiker
Post by El Perro Diablo »
Ik speel graag "brommerke" oep mijne velo en zie ni graag veel "brol" op mijn stuur= draai schakel aars.
Beide systemen werken goed en hebben hun specifieke voor- en tegenstanders, trappen moet je toch blijven doen.
Beide systemen werken goed en hebben hun specifieke voor- en tegenstanders, trappen moet je toch blijven doen.
- Steven vd Eynde
- Mountainbiker
- Location: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III
Post by Steven vd Eynde »
Raar, er is hier zich nog geen enkele Shimano-liefhebber komen moeien...
Heb ze ook staan op mn mudbike, die momenteel nog in opbouw is. Zullen wel zien wat het geeft. Al zal het wel wat aanpassen zijn...
Heb ze ook staan op mn mudbike, die momenteel nog in opbouw is. Zullen wel zien wat het geeft. Al zal het wel wat aanpassen zijn...
- bosse
- Mountainbiker
ja kan die grips als ze versleten zijn ook apart kopen dacht ik
ik ben van shimano triggers overgeschakeld naar de twisters van x.0 en wil nooit meer terug. als je achter een bocht plots een steil stukje is dan moet je meet de triggers bij wijze van spreken tien keer klikken voor je op een licht vites zit bij de twisters is het een snok en je zit juist.
zo zijn er nog veel voordelen
ik ben van shimano triggers overgeschakeld naar de twisters van x.0 en wil nooit meer terug. als je achter een bocht plots een steil stukje is dan moet je meet de triggers bij wijze van spreken tien keer klikken voor je op een licht vites zit bij de twisters is het een snok en je zit juist.
zo zijn er nog veel voordelen