12/13-01-08 Kemmel

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
bmx-er
Mountainbiker

Post by bmx-er »

tweede..... :oops:
steven99
Mountainbiker

Post by steven99 »

Klimmerken wrote:Belooft opnieuw de moeite te worden daar in Kemmel. Ik rij zondag de 57km. Hoop dat de weergoden welgezind zijn. Kijk er al naar uit. :P

zal ook zondag rijden .kweet niet of ik fris zal zijn na paris!cyclist zal ook mee gaan.tot dan we #-o #-o
Acidboy
Mountainbiker

Jeeeeeeeeeeeehaaaaaaaaaa.....

Post by Acidboy »

Master Wezze ad het ol gezegd e, de schoonbroer gaat er ok zin ! 8)
En gif mi goe were [-o<

Gelukkig gaat er nog wa over bluven op de voorraad post want fretterke van de fortisbende rit mo zundag.. :lol:
wezze
Mountainbiker

Post by wezze »

moar als wieder aan de bevoorading komen gaat er nie me vele overbluven want achter ol de regen gaan we grote honger en :lol: :lol: :lol:
de fretter
Mountainbiker

Post by de fretter »

We hopen met een voltallige fortisbende aanwezig te zijn tegen 8 uur. Mega Mingie zal zeker te overtuigen zijn als er braadworsten zijn #-o Hoewel hij geen fan is van het gebergte. :^o
We hopen ook Turtle mee te krijgen eventueel om een klein beetje den toer inkorten.
wezze
Mountainbiker

Post by wezze »

hoeveel percentage off road is er en zijn er veel modderstroken kwestie van bandenkeuze :-?
uncle sam
Mountainbiker

Re: 12/13-01-08 Kemmel

Post by uncle sam »

kodokadé wrote:Onze tweedaagse toertocht staat voor de deur. Dit jaar bestaan we met de club 10 jaar en naar aanleiding hiervan staan een aantal verrassingen op stapel. Een tipje van de sluier kan je reeds vinden op www.vttkemmel.be
Een vraag vanuit een maat van mij:
Is er een mogelijkheid tot huren van een MTB?
Eventueel andere fietszaken in of rond Kemmel/Nieuwkerke die MTB verhuren?

Alvast bedankt
Mega Mingie
Mountainbiker

Post by Mega Mingie »

de fretter wrote:We hopen met een voltallige fortisbende aanwezig te zijn tegen 8 uur. Mega Mingie zal zeker te overtuigen zijn als er braadworsten zijn #-o Hoewel hij geen fan is van het gebergte. :^o
We hopen ook Turtle mee te krijgen eventueel om een klein beetje den toer inkorten.
Lap, de Fretter heeft al beslist. En ik die me na enkele weken afwezigheid totaal niet klaarvoel voor 't hooggebergte.
Maar voor 't moment is 't nergens goed voor mij: te veel moze, te veel klemmen, te veel vrouwvolk (mijn hormonen...).
Maar ik heb op het Formum gelezen dat ene Tobi misschien zal meerijden.
Wie kids heeft thuis, weet dat Mega Mingie wel moet komen met Tobi in de buurt.
En klopt het: worsten?????

Fretter, bedankt hé!
laagvlieger
Mountainbiker

Post by laagvlieger »

@kodokadé hoe ligt het parkoers er momenteel bij, is het daar zo een vettig laagske zo van die kleigrond of is het waar je inzakt,en veel sporen, alst vrijdag niet teveel regent kom ik af.
Emperor of the Mud
Mountainbiker
Location: Beach/Road: Granville Pulse 40/// Dry: Granville Pulse Team Custom

Post by Emperor of the Mud »

laagvlieger wrote:@kodokadé hoe ligt het parkoers er momenteel bij, is het daar zo een vettig laagske zo van die kleigrond of is het waar je inzakt,en veel sporen, alst vrijdag niet teveel regent kom ik af.

Sabientje voorspelt niks anders dan regen op vrijdag...
Post Reply