03/02/08 Oignies/FR

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
sliekske
Mountainbiker

Post by sliekske »

Kheb zo het gevoel dat Rekkem de komende maanden weer vaak als uitval basis zal dienen voor menig forumbiker.
Ook voor ikke zulle :bounce: :bounce: :bounce: :bounce:
kenny
Mountainbiker

Post by kenny »

slijkcrosser wrote:Kheb zo het gevoel dat Rekkem de komende maanden weer vaak als uitval basis zal dienen voor menig forumbiker.
Tzal wel zijn, die tocht van 90km in Rekkem is ook niet zo ver meer af hé :wink:
sliekske
Mountainbiker

Post by sliekske »

kenny wrote:
slijkcrosser wrote:Kheb zo het gevoel dat Rekkem de komende maanden weer vaak als uitval basis zal dienen voor menig forumbiker.
Tzal wel zijn, die tocht van 90km in Rekkem is ook niet zo ver meer af hé :wink:
Mo voor 1 keer wil ik wel in Rekkem stoppen zulle :wink:
Last edited by sliekske on Tue 08 Jan 2008 18:01, edited 1 time in total.
kadeetje
Mountainbiker

Post by kadeetje »

Ik kom ook af, nu mijn broerke warm maken voor mee tekomen . En wa betreft van de forum bikers ,kzou het zien zitten starten met de hele bende van forum . Da ware tof , zo ontmoet ik ze eens allemaal . =D> =D>
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

Mooie link van de cowboy met de filmpkes van de franse tt's voor de komende maand(en).

Kies maar uit.

Zopas enkele bekeken.

Oignies en Allennes passen in het program en misschien komen er nog wat bij,maar daarvoor moet ik eerst ne keer de Vlaamse kalender raadplegen.
jocca
Kerstman
Location: een met wat alu, carbon, rubber en nog het een en ander

Post by jocca »

net met mijn madam duidelijk gemaakt dat ik de komende maanden de zondag terug meer in Frankrijk ga vertoeven dan bij haar ... kwestie van prioriteiten te stellen zekers #-o , en nu maar hopen dat ze dit niet leest. In ieder geval ben ik erbij - de zaterdag wel eerst naar de comedy night gaan dus het kan zijn dat het met kleine oogjes gaat zijn ... ma afzien doe ik 100% zeker (anders ook eigenlijk)
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

jocca wrote:net met mijn madam duidelijk gemaakt dat ik de komende maanden de zondag terug meer in Frankrijk ga vertoeven dan bij haar ... kwestie van prioriteiten te stellen zekers #-o , en nu maar hopen dat ze dit niet leest. In ieder geval ben ik erbij - de zaterdag wel eerst naar de comedy night gaan dus het kan zijn dat het met kleine oogjes gaat zijn ... ma afzien doe ik 100% zeker (anders ook eigenlijk)
Zelfde liedje hier.

Priorieteiten gesteld.
Comedy night op zaterdag in Torhout.
En de zondag : Vive la France!!!! :bounce: :bounce:
Motorbiker
Mountainbiker

Post by Motorbiker »

Deze laat ik niet aan mij voorbijgaan. Als't in Rekkem verzamelen is horen we het wel.
Ondertussen de cammionette laten tunen.
Moustache
Kerstman

03/02/08 Oignies (Fr)

Post by Moustache »

Een beetje verward hier (anders ook hoor :wink: ) maar ik vond hier enkel een conversatie van begin dit jaar, maar met een datum in 2007 in de titel ?!?!?!? (Jodelaitie met een nieuwjaarskater?)

Dus, nog eens proberen:

RANDO DES TERRILS
15/35/50 Km, ravitaillement sur tous les parcours, boissons hot dog a l’arrivée, cadeau surprise pour la 10ème édition (1000 premiers), parking velo gardé, lavage velo, tombola et surper tombola, accès fléché depuis les grand axe routier, pour le midi friterie présente,...

15/35/50 Km, bevoorrading op alle parcours, drank en hot dog aan de aankomst, verrassingsgeschenk voor de 10e editie (1000 eersten), bewaakte fietsenparking, bikewash, tombola en super tombola, bepijling vanaf de grote wegen, frietkot 's middags...

OIGNIES
50 rue pasteur
Tél : 0617794958

:bounce: :bounce: :bounce: 7u30 in Rekkem? :bounce: :bounce: :bounce:
sliekske
Mountainbiker

Post by sliekske »

JA JA JA JA JA JA :bounce: :bounce: :bounce:
Rekkem 7u30!
Post Reply