tacx flow vervolg

Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
Yakke
Mountainbiker

Post by Yakke »

Levert ELITEook eigen snelspanners? Indien ja, heb ik er toch geen gehad. Bij mijn racefiets past de standaard snelspanner goed op de rollen, maar de snelspanner van mijn MTB is veel breder en geeft me geen gerust gevoel op de rollen.
gillian
Mountainbiker

Post by gillian »

ik heb rollen van Elite en ik moet zeggen, ik heb geen last van pijn in de pezen of dergelijke!!
Het enige wat ik nog moet gewoon worden is dat mijn koersfiets nu vast staat en dus niet van links naar rechts kan bij het optrekken :drunk:
flipper
Mountainbiker

Post by flipper »

Fijn die losse rollen kunt ge mee optrerken van 0 tot 50 in 2 sec.
Dan met uw snuit tegen garage poort.
De week later nieuwe fiets halen zo blijft het materiaal ook nieuw :D :colors:
chip
Mountainbiker

Post by chip »

flipper wrote:Fijn die losse rollen kunt ge mee optrerken van 0 tot 50 in 2 sec.
Dan met uw snuit tegen garage poort.
De week later nieuwe fiets halen zo blijft het materiaal ook nieuw :D :colors:
Er zijn mensen die op losse rollen kunnen rijden maar er zijn er ander die tegen de poort rijden? :lol:
serge
Mountainbiker
Location: Yeti old skool. Seven Sola/IMX 29er custom, Roubaix.

Post by serge »

Rijden jullie met je mountainbike op rollen, en zo ja, ook met noppen banden. Ik wil ook rollen aanschaffen, ben alleen nog de verschillende merken aan't checken.

greettzz....
Yakke
Mountainbiker

Post by Yakke »

serge wrote:Rijden jullie met je mountainbike op rollen, en zo ja, ook met noppen banden. Ik wil ook rollen aanschaffen, ben alleen nog de verschillende merken aan't checken.

greettzz....
Met een noppenband is het niet te doen: constant trillingen en veel geluid.
Je zal dus een slickbandje met glad profiel moeten kopen (bv Hutchinson Top Slick 1.00 of 1.4)
Die Hutchinson moet ik trouwens zelf nog eens bestellen, maar het is er nog niet van gekomen.
mello
Mountainbiker

Post by mello »

Ben een beetje zot aant worden van te blokken, kan nu nie gaan bike hé, allé toch nie mee zo'n slecht weer.
Dus ben ik van plan om ook rolle te kopen, maar ken daar nie zoveel van.

Image

127,95 EURO

TACX CYCLEFORCE SWING Trainen op hoog vermogen met een lage trapfrequentie is de nieuwste trend in de trainingsleer. Tacx heeft de CycleForce Swing ontwikkeld op basis van gegevens van de topcoaches uit het professionele wielerpeloton. Met de CycleForce Swing kun je bij een lage snelheid van 27 km/u het onvoorstelbaar hoge vermogen van 400 watt genereren. Een superkrachttrainer dus voor renners die intensief op vermogen trainen, meer macht willen en snel resultaten eisen. Kenmerken maakt trainen op hoog vermogen met lage trapfrequentie mogelijk patent op revolutionair remsysteem geschikt voor alle fietsen met een wieldiameter 610-720 mm wervelstroomrem, met éénmalig in te stellen snelspanhendel

Is dit iets??

Greetz
Mountainbiker
Location: Trek Elite 9.8 '04-'05-'07-'09/Trek 8500/Cannondale Flash carbon 29'er/KTM 27,5"/Specialized Epic

Post by »

Ja,ben eigenlijk ook benieuwd naar die tacx ergotrainers,heb gezien dat ze ook bij Van Eyck in promo stonden,kan er iemand zijn ervaringen hiermee delen??
HelLios
Mountainbiker

Post by HelLios »

'k Heb een paar maand geleden de Tacx Basic gekocht bij Van Eyck (stond toen in promotie 169euro). Dit is een model met een computerke aan met oa trapfrequentie, snelheid, wattage.
'k ben daar toch wel heel tevreden van en denk dat met zo'n computerke toch wel leuker is als zonder.
Mountainbiker
Location: Trek Elite 9.8 '04-'05-'07-'09/Trek 8500/Cannondale Flash carbon 29'er/KTM 27,5"/Specialized Epic

Post by »

HelLios wrote:'k Heb een paar maand geleden de Tacx Basic gekocht bij Van Eyck (stond toen in promotie 169euro). Dit is een model met een computerke aan met oa trapfrequentie, snelheid, wattage.
'k ben daar toch wel heel tevreden van en denk dat met zo'n computerke toch wel leuker is als zonder.
Inderdaad,effe de Basic opgezocht en is wel de interessantste van de hoop voor mijzelf,natuurlijk niet meer te krijgen bij Van Eyck... :roll:
Post Reply