12/01/08 Varsenare

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
tloperke
Mountainbiker
Location: Thompson Pro Team LX (winter) en Scott Spark 30 - 2011 (zomer)

12/01/08 Varsenare

Post by tloperke »

Deze tocht heb ik nog niet gereden. Kan er mij iemand hierover iets meer vertellen? Ik veronderstel dat er een pak bos onder de wielen wordt geschoven... Na Hulste wil ik wel eens een tochtje zonder veel modder (hoewel ik er geen echte vijand van ben, maar fietske schreeuwt naar wat "rust".)
Gf biker
Mountainbiker

Post by Gf biker »

tloperke
Mountainbiker
Location: Thompson Pro Team LX (winter) en Scott Spark 30 - 2011 (zomer)

Post by tloperke »

Gf biker wrote:Topic van vorig jaar :wink:
Thanks, ik zal het ritje eens uitproberen (en de diepe plas vermijden, want ik ben ook een "plasrijder" - vaste ondergrond, hé!) :wink:
dark dingo
Mountainbiker

Post by dark dingo »

tis ier héél stil op deze topic!! :-? :roll: daar ik géén berggeit ben en al wa meer baggage moet meesleuren dan ne anderen, :wink: (vooral van de feestdagen :oops: )kom ik ook af naar varsenare om na de middag te starten!!kemmel laat ik wijselijk links liggen.so long...
dingo 8)
dhoop
Mountainbiker
Location: http://www.wielertoerist.be/dhoop/;TREK 8500;GIANT defy1

Post by dhoop »

ga ook van de partij zijn in de namiddag :wink: :wink:
geertje
Kerstman

Post by geertje »

We komen in de namiddag af naar Varsenare. 'k Vermoed met 7 St Ritatrappers. Ik schat zo rond 13h15 in aan de inschrijvingstafel te zijn.
Weet iemand iets af van het parcours? Een beetje dezelfde richting als de vorige jaren?
Volgende week zorgen wij dan voor de organisatie in Moerkerke. :bounce:

Tot zaterdag

geertje :wink:
jahenk
Mountainbiker

Post by jahenk »

Hey,

Iemand die een tipje van de sluier kan lichtten hoe de tocht wordt gereden? Zijn er veel dezelfde stroken als de tocht in Snellegem of gaat het in een andere richting.

Groeten en tot zaterdag
dark dingo
Mountainbiker

Post by dark dingo »

hopelijk maak ik de goede keuze want hier wordt precies nie veel info gegeven!!iemand van de organisatie of iemand die er ene kent?? :-?
Superfan
Kerstman

Post by Superfan »

dark dingo wrote:hopelijk maak ik de goede keuze want hier wordt precies nie veel info gegeven!!iemand van de organisatie of iemand die er ene kent?? :-?
Als het is zoals vorig jaar, dan is er veel "boane", persoonlijk vind ik dit de minste tocht uit deze regio, maar ja....

Dingo, doe maar 2 keer de kleine toer, dat is beter dan 1 x de grote, want als ik mij het goed herinner, zitten de mooiste stukken allemaal in de kleine toer ook.
raca
Mountainbiker

Post by raca »

Ik zal er 's morgens vroeg zijn met mijne copain.

Er zijn alleszins veel bossen in de omgeving.
Hopelijk heeft de organisatie de moeite gedaan om daar wat technische passages in te lassen.
Post Reply