Goodfellas mountainbikefriends Dendermonde

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
flaming_jakke
Mountainbiker

Post by flaming_jakke »

Moest ge donderdag tijd hebben dan starten ze tussen 13u en 14u ook in Wachtebeke voor een tt van 50km ! Is van de Politiebond maar iedereen kan meerijden :-)

Ik kan zowieso niet :cry:
Gun*666
Mountainbiker

Post by Gun*666 »

Voor mij is het ook weer te werken dus donderdag zal ook ni gaan [-X
De zondag ga ik zeker ook naar sint-gillis-waas mooie tt altijd vind ik die kanten... =D>

Moest er iemand zin hebben om woensdag avond te gaan rijden ik ga dan de ros beiaardroute rijden ( als het ni te neig regent [-o< ) dat is op de baan met juist een doorkruising van Buggenhoutbos .
Ik zal tussen 18.30u en 19u vertrekken , ja kweet het is donker dan maar ik kan niet vroeger in de week :-? Dus wie zich geroepen voelt om wa extra kilometers te doen laat maar iets weten [-o< [-o<
flaming_jakke
Mountainbiker

Post by flaming_jakke »

#-o woensdag moet ik 's avonds naar de avondschool 8)

Zou voor dat eens mee te kunnen doen wel eerst een voorlicht moeten aanschaffen :-?
Gun*666
Mountainbiker

Post by Gun*666 »

ik wil ook donderdag avond gaan ze anders geen probleem en voor licht kan ik wel zorgen :wink:
Huffy
Mountainbiker

Post by Huffy »

iemand wa meer info over de tocht in st gilis waas?
staat nog nie bij toertochten
flaming_jakke
Mountainbiker

Post by flaming_jakke »

Gun*666 wrote:ik wil ook donderdag avond gaan ze anders geen probleem en voor licht kan ik wel zorgen :wink:
Zouden dan eens gaan spinnen ...
Gun*666
Mountainbiker

Post by Gun*666 »

hey huffy, da is wel een mooie tocht zelle door veel bos dus een goede ondergrond en minder modderstroken zal dus een iets rapper parcour zijn maar wel leuk . Staat elk jaar op mijn kalender =D>
blade
Mountainbiker

Post by blade »

komaan jongens wie gaat er mee :cry: we gaan naar st-gillis-waas hoe meer zielen hoe meer vreugd :drunk: :wink: afzien jongens dat geeft ne kick :roll: :lol:
laagvlieger
Mountainbiker

Post by laagvlieger »

blade wrote:komaan jongens wie gaat er mee :cry: we gaan naar st-gillis-waas hoe meer zielen hoe meer vreugd :drunk: :wink: afzien jongens dat geeft ne kick :roll: :lol:
Ikke ga ook de zondag :bounce: vorig jaar daar gereden en schoon toerke zenne =D>
blade
Mountainbiker

Post by blade »

laagvlieger wrote:
blade wrote:komaan jongens wie gaat er mee :cry: we gaan naar st-gillis-waas hoe meer zielen hoe meer vreugd :drunk: :wink: afzien jongens dat geeft ne kick :roll: :lol:
Ikke ga ook de zondag :bounce: vorig jaar daar gereden en schoon toerke zenne =D>
allee laagvlieger waar spreken we af ik woon niet ver van Gun*666 [-X en wij gaan ook afspreken , yes he Gun*666 :wink: gaat er nog volk mee =D>
Post Reply