tacx flow vervolg
Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
Met een noppenband is het niet te doen: constant trillingen en veel geluid.serge wrote:Rijden jullie met je mountainbike op rollen, en zo ja, ook met noppen banden. Ik wil ook rollen aanschaffen, ben alleen nog de verschillende merken aan't checken.
greettzz....
Je zal dus een slickbandje met glad profiel moeten kopen (bv Hutchinson Top Slick 1.00 of 1.4)
Die Hutchinson moet ik trouwens zelf nog eens bestellen, maar het is er nog niet van gekomen.
- mello
- Mountainbiker
Ben een beetje zot aant worden van te blokken, kan nu nie gaan bike hé, allé toch nie mee zo'n slecht weer.
Dus ben ik van plan om ook rolle te kopen, maar ken daar nie zoveel van.

127,95 EURO
TACX CYCLEFORCE SWING Trainen op hoog vermogen met een lage trapfrequentie is de nieuwste trend in de trainingsleer. Tacx heeft de CycleForce Swing ontwikkeld op basis van gegevens van de topcoaches uit het professionele wielerpeloton. Met de CycleForce Swing kun je bij een lage snelheid van 27 km/u het onvoorstelbaar hoge vermogen van 400 watt genereren. Een superkrachttrainer dus voor renners die intensief op vermogen trainen, meer macht willen en snel resultaten eisen. Kenmerken maakt trainen op hoog vermogen met lage trapfrequentie mogelijk patent op revolutionair remsysteem geschikt voor alle fietsen met een wieldiameter 610-720 mm wervelstroomrem, met éénmalig in te stellen snelspanhendel
Is dit iets??
Greetz
Dus ben ik van plan om ook rolle te kopen, maar ken daar nie zoveel van.

127,95 EURO
TACX CYCLEFORCE SWING Trainen op hoog vermogen met een lage trapfrequentie is de nieuwste trend in de trainingsleer. Tacx heeft de CycleForce Swing ontwikkeld op basis van gegevens van de topcoaches uit het professionele wielerpeloton. Met de CycleForce Swing kun je bij een lage snelheid van 27 km/u het onvoorstelbaar hoge vermogen van 400 watt genereren. Een superkrachttrainer dus voor renners die intensief op vermogen trainen, meer macht willen en snel resultaten eisen. Kenmerken maakt trainen op hoog vermogen met lage trapfrequentie mogelijk patent op revolutionair remsysteem geschikt voor alle fietsen met een wieldiameter 610-720 mm wervelstroomrem, met éénmalig in te stellen snelspanhendel
Is dit iets??
Greetz
- P°
- Mountainbiker
- Location: Trek Elite 9.8 '04-'05-'07-'09/Trek 8500/Cannondale Flash carbon 29'er/KTM 27,5"/Specialized Epic
Inderdaad,effe de Basic opgezocht en is wel de interessantste van de hoop voor mijzelf,natuurlijk niet meer te krijgen bij Van Eyck...HelLios wrote:'k Heb een paar maand geleden de Tacx Basic gekocht bij Van Eyck (stond toen in promotie 169euro). Dit is een model met een computerke aan met oa trapfrequentie, snelheid, wattage.
'k ben daar toch wel heel tevreden van en denk dat met zo'n computerke toch wel leuker is als zonder.