8ste Hagelandse Chrono op Zaterdag 7 juni 2008

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Post Reply
alainvwbike
Mountainbiker

Post by alainvwbike »

bieste wrote:
sleery wrote:Hoeveel hoogtemeters was dit weer dit jaar?
Ik had dit jaar 1142hm
Onze parcoursbouwer "iegenie" heeft onlangs 2 verkenningstochtjes gedaan en zal nu nog aan't puzzele zijn om het er weer een lekker lastig montenbaaik chronoke van te maken.
Zodra het volledige parcours gekend is zal er hier wel nieuws worden gepost.
Ikzelf heb ook nog geen idee wat hij er dit jaar van gaat maken want heb nog geen van de verkenningen kunnen meedoen maar we hebben er het volste vertrouwen in ...
kvbiker1
Mountainbiker

Post by kvbiker1 »

Niet teveel bergjes laten liggen he!!
Zal er ook bij zijn
Xes
Mountainbiker

Post by Xes »

ielaaj wrote:
daelman wrote:
Xes wrote:Tweede keer dak ga meedoen in 2008.
Vorig jaar 200ste geworde in een tijd van 3.48, nu gaan we voor 3.15
Goei voorbereiding en test voor de uitdaging van volgend jaar in Verbier.
Cristalp in -9u.

Greetz
dan moet ik in uw wiel komen hangen. ongeveer dezelfde doelstellingne. :lol:
Dat is dan van plaats 200 naar een TOP 10 notering...
Zo is dat :-)
Kwestie van de lat lekker hoog te leggen hé :lol:
Vorig jaar de chrono gereden na goe vier maand mtb'en, dus denk da het doenbaar moet zijn !
We'll see
Iegienie
Mountainbiker

Post by Iegienie »

Nieuws van het front : er zal iets meer bosberg in zitten, en daardoor ook iets meer kilometers tegen dat we terug aan het brugske zijn (elf ipv acht). Daarna volgen nog zo'n 69 kilometers zo in de richting van de Alpen zo. We hebben teen en tander wat anders gedaan, kwestie van jullie hier en daar wat op het verkeerde been te blijven zetten. Tis een obbie van ons...

De bevoorradingen zullen ook elders liggen. Maar dat moeten we nog eens te goej bekijken.

Aantal hoogtemeters zal vrij gelijkaardig zijn, aantal kilometers tussen de 78 en de 80.

Maar de volgende stap is van nu eerst alles goedgekeurd krijgen door de gemeentes, dan pas zullen we zeker zijn.

Ach ja, een ander nieuwtje : we zullen de mogelijkheid geven om vooraf in te schrijven ZONDER t-shirt. Zodat in dat geval er iets van de prijs af kan...
zaskar72
Mountainbiker

Post by zaskar72 »

Iegienie wrote:Nieuws van het front : er zal iets meer bosberg in zitten, en daardoor ook iets meer kilometers tegen dat we terug aan het brugske zijn (elf ipv acht). Daarna volgen nog zo'n 69 kilometers zo in de richting van de Alpen zo. We hebben teen en tander wat anders gedaan, kwestie van jullie hier en daar wat op het verkeerde been te blijven zetten. Tis een obbie van ons...

De bevoorradingen zullen ook elders liggen. Maar dat moeten we nog eens te goej bekijken.

Aantal hoogtemeters zal vrij gelijkaardig zijn, aantal kilometers tussen de 78 en de 80.

Maar de volgende stap is van nu eerst alles goedgekeurd krijgen door de gemeentes, dan pas zullen we zeker zijn.

Ach ja, een ander nieuwtje : we zullen de mogelijkheid geven om vooraf in te schrijven ZONDER t-shirt. Zodat in dat geval er iets van de prijs af kan...

meer bosberg ?? amaaaaaai #-o [-o< #-o

Geen T shirt? no way ik betaal graag iet meer voor dat derm stuk rond mijn lijf !

en.....nr 51 belongs to me :wink:
merida
Mountainbiker

Post by merida »

Iegienie wrote:Daarna volgen nog zo'n 69 kilometers zo in de richting van de Alpen zo.
Yes yes yes!!! Schi-tte-rend!
Wanneer kan ik inschrijven?
Iegienie
Mountainbiker

Post by Iegienie »

merida wrote:
Iegienie wrote:Daarna volgen nog zo'n 69 kilometers zo in de richting van de Alpen zo.
Yes yes yes!!! Schi-tte-rend!
Wanneer kan ik inschrijven?
zo ongeveer rond 15 maart zo...

maar ge weet, geduld is als een porseleinenkast met NoTubes !!!
Sjoerie
Mountainbiker

Post by Sjoerie »

Meer bosberg =D>

Iegienie heeft wat sadomachistische trekjes :drunk:
Dannes xc
Mountainbiker

Post by Dannes xc »

Sjoerie wrote:Meer bosberg =D>
:drunk:
da klinkt goe =D>
Bijterke
Mountainbiker
Location: Cube LTD Team 2007 LX Disc, Ridley Icarus full Ultegra

Post by Bijterke »

zelfs na 2 maand stil te liggen kijk ik toch al uit naar deze datum. Staat in vette letters in mijn agenda en die van mijn madam. Kwestie dat ze dan niets anders regelt waar ik moet bijzijn.
Ik ben maar een gemiddelde biker die langere afstanden kan apprecieren. het fijne aan deze chrono vind ik dat bijna alle beklimmingen zelfs voor mij te doen zijn en dat er na een beklimming een kort of langer stuk recuperatie komt.
Ik zal er dus zijn voor mijn derde deelname die ik hoop te kunnen starten onder een drogere hemel dan vorig jaar.
Post Reply