Van welke leeftijd zijn jullie begonnen?

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
catchup!
Mountainbiker

Post by catchup! »

tiens, ik zit op 19 jaar (begonnen op mijn 13e, en nu 32)

Straks jubilee ;-) tijd voor een nieuwe velooke... :drunk: :-?

de mountainbike was toen eigenlijk pas uitgevonden, elke snotneus moest zoiets met 15 of 18 (wauw) versnellingen hebben om naar school te rijden. Daarvoor was't bmx.
2 Kettlers (allemaal direct gebroken), cannondale, specialized stumpj, s-works HT, nog een s-works HT, en sinds dik 2 jaar een stump fsr expert.
pluxy
Mountainbiker

Post by pluxy »

begonnen in de 2de middelbaar met huur mtb,was toen 14 j nu 28j
MarnikDUDE
Mountainbiker

Post by MarnikDUDE »

Ik ben begonnen op men 12 jaar. Nu ben ik er 14. (en heb al 3 bikes #-o )
rubber-12
Mountainbiker

Post by rubber-12 »

Eigenlijk pas 3 jaar geleden met de fiets beginnen rijden, na een (ver) verleden van competitie-atletiek.

Ik had pas een hybride aangeschaft ter vervanging van mijn oude kreng, en de bedoeling was om met de hybride alles te doen en die te blijven gebruiken tot mijn oude dag (ben nu nog maar 47 :bounce: ).

Totdat, een paar kameraden mij overhaalden om een Transalp te doen.
Ik mee, quasi zonder training, met mijn hybride tussen al dat blinkend supermateriaal. Dit ging eigenlijk best goed (behalve de conditie :( ), maar toch maar eens op zoek gegaan achter een echte MTB.
Met veel geluk ben ik toen voor een prijsje aan een meer dan degelijke GT geraakt. En leerde ik dat een degelijke bike het plezier erg vergroot.

Intussen staat het hok hier vol met fietsen, ik ben een beetje een materiaalfreak.
Wekelijks een TT-tje en tussenin wat rustig rondbollen.
blade
Mountainbiker

Post by blade »

ik ben er nu 40e en ik ben over 5 jaar aan begonnen :oops: had ik het vroeger geweten had ik veel vroeger begonnen =D>ik rij bijna altijd met 2 wielen :drunk: ofwel met de moto of met de mtb en naar het werk met de fiets :wink:
Dresse
Mountainbiker

Post by Dresse »

ik zou niet weten wanneer ik begonnen ben :)
mijn eerste fiets was in de lagere school een soort bmx'ke en herinner me nog datk ooit bikers zag voorbij rijden aan men deur en begon ze in een impuls te volgen. Uiteindelijk bleek datk nen tour van 80km aant meerijden was. Na een 5-tal kilometer (wat zeer veel was voor mijn maximum 7 jaar ofzo) hebk de tour verlaten en de weg gevraagd naar huis :).
ik reed ervoor al met die bmx, ma da was men eerste "tour" denk'k :p
sindsdien al 4 mtb's versleten... ben er nu 22...
miebe
Mountainbiker

Post by miebe »

TT Martenslinde 22/12/07
nog geen maand dus... 8)
mini bergaffer
Mountainbiker

Post by mini bergaffer »

2 jaar

Hroeten
de mauve
Mountainbiker

Post by de mauve »

een 4 tal maanden geleden, 29 dus. Uit noodzaak om toch iets aan sport te doen wegen nul de botten fysiek en een opkomende buik en dobbele kin :-D . Kdacht dat ik mijn eigen zwaar ging moeten motiveren om te gaan rijden maar het tegendeel is waar: kben der zot van. Hoe sneller ik van de baan het veld in kan hoe liever :-D
Severus
Mountainbiker

Post by Severus »

Begonnen in 1999 maar de eerste 3 jaar heel weinig gereden. Nu wat intensiever aan het bollen de laatste jaren. Ik zou zeggen sedert 2002 regelmatig toertochten gaan rijden. Momenteel 39 jaar oud dus hopelijk nog een hele tijd te gaan.
Post Reply