Rando des terrils als dat niet goed klinkt ?
Zijn er die deze vorig jaar gereden hebben en wat info hebben ?
Hotdogs , friterie , ... en terrils. Deze TT zou toch alles in 1 moeten hebben ?
Ik vind :
15/35/50 Km, ravitaillement sur tous les parcours, boissons hot dog a l’arrivée, cadeau surprise pour la 10ème édition (1000 premiers), parking velo gardé, lavage velo, tombola et surper tombola, accès fléché depuis les grand axe routier, pour le midi friterie présente,...
> Lieu : OIGNIES
> 50 rue pasteur
en
03/02/08 Oignies/FR
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- jodelaietie
- Mountainbiker
- Location: blackie voor te tsjolen,scott rc alst rap moe gaan, trek voor de bakker
- casper
- Mountainbiker
Jeps Jodela !
Zopas ne keer gekeken in onze verslagen en nie direkt iets gevonden !
Zal wel veel off-road zijn en met de nodige terrillekes en alles erop en eraan ( of juist nie ) zoals we van de Fransen gewend zijn
Maar Oignies is zeker bekend hier bij sommige forumbikers, die terril gelegen in de genaamde parochie is nie van de poes en beklommen we reeds enkele keren op tochten in de buurt ( Sallaumines - Noyelles sous Lens ) dus deze TT speelt in dezelfde tuin
het ligt daar vol van die bulten, niewaar ????????
Aangezien er maar weinig West-Vlaamse TT's zijn zou het dus wel eens kunnen zijn dat er een paar Steenbakkers aan de start verschijnen, waaronder den dezen, als ik reeds een nieuwe voorvork heb
Anders zal het Torhout worden !
We will see !
Gr,
Casper
Zal wel veel off-road zijn en met de nodige terrillekes en alles erop en eraan ( of juist nie ) zoals we van de Fransen gewend zijn
Maar Oignies is zeker bekend hier bij sommige forumbikers, die terril gelegen in de genaamde parochie is nie van de poes en beklommen we reeds enkele keren op tochten in de buurt ( Sallaumines - Noyelles sous Lens ) dus deze TT speelt in dezelfde tuin
Aangezien er maar weinig West-Vlaamse TT's zijn zou het dus wel eens kunnen zijn dat er een paar Steenbakkers aan de start verschijnen, waaronder den dezen, als ik reeds een nieuwe voorvork heb
We will see !
Gr,
Casper
Re: 03/02/2007 Oignies/FR : rando des terrils
jodelaietie wrote:Rando des terrils als dat niet goed klinkt ?
Zijn er die deze vorig jaar gereden hebben en wat info hebben ?
Hotdogs , friterie , ... en terrils. Deze TT zou toch alles in 1 moeten hebben ?
Ik vind :
15/35/50 Km, ravitaillement sur tous les parcours, boissons hot dog a l’arrivée, cadeau surprise pour la 10ème édition (1000 premiers), parking velo gardé, lavage velo, tombola et surper tombola, accès fléché depuis les grand axe routier, pour le midi friterie présente,...
> Lieu : OIGNIES
> 50 rue pasteur
en
Zal er ook wel bijzijn (als ik niet in het 'moederhuis' zit
ps : de week erop (10/2) is er daar nog één in de geburen, nl. in Sains en Gohelle ...
Ze hebben daar gewoon ne terril in hunne hof liggen ... de 'sjansaars'casper wrote:Jeps Jodela !
Zal wel veel off-road zijn en met de nodige terrillekes en alles erop en eraan ( of juist nie ) zoals we van de Fransen gewend zijn![]()
![]()
Maar Oignies is zeker bekend hier bij sommige forumbikers, die terril gelegen in de genaamde parochie is nie van de poes en beklommen we reeds enkele keren op tochten in de buurt ( Sallaumines - Noyelles sous Lens ) dus deze TT speelt in dezelfde tuin![]()
![]()
Aangezien er maar weinig West-Vlaamse TT's zijn zou het dus wel eens kunnen zijn dat er een paar Steenbakkers aan de start verschijnen, waaronder den dezen, als ik reeds een nieuwe voorvork heb![]()
We will see !
Gr,
Casper
ik ook zenne, maar nen hele kleine!zanneis wrote:Ze hebben daar gewoon ne terril in hunne hof liggen ... de 'sjansaars'casper wrote:Jeps Jodela !
Zal wel veel off-road zijn en met de nodige terrillekes en alles erop en eraan ( of juist nie ) zoals we van de Fransen gewend zijn![]()
![]()
Maar Oignies is zeker bekend hier bij sommige forumbikers, die terril gelegen in de genaamde parochie is nie van de poes en beklommen we reeds enkele keren op tochten in de buurt ( Sallaumines - Noyelles sous Lens ) dus deze TT speelt in dezelfde tuin![]()
![]()
Aangezien er maar weinig West-Vlaamse TT's zijn zou het dus wel eens kunnen zijn dat er een paar Steenbakkers aan de start verschijnen, waaronder den dezen, als ik reeds een nieuwe voorvork heb![]()
We will see !
Gr,
Casper
- veeteeteetje
- Kerstman
Post by veeteeteetje »
Ik voel dat het weer gaat gebeuren.
Er broedt iets onder de forumbikers.
Ik hunker,snak naar de Franse tt's!!!
(Vooral degene met terrils)
Er broedt iets onder de forumbikers.