Grobbendonk

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
Rikske
Mountainbiker
Location: Merida Mission Carbon Team, Reba Team, full XT //// Merida Matts Speed LX gold edition

Post by Rikske »

Watje Jan wrote:Ik denk dat alle honden van Grobbendonk daar verzamelen. Als je daar een half uurtje rondrijdt kom je 'r gemakkelijk een stuk of vijf tegen. :lol:
Spijtig, want 't is eigenlijk vlakbij en toch een vrij mooi parcours.
Als er daar dan zoveel honden rondlopen, heb je dan speciale bandjes nodig om er rond te rijden of kuisen de baasjes het gevoeg van hun viervoeters op ?

(ik weet uit ervaring dat zo'n "hondenbossen" dikwijls vol met drollen liggen, en écht leuk is dat toch niet om door te rijden :wink: ).
yajop
Mountainbiker

Post by yajop »

Rikske wrote:
Watje Jan wrote:Ik denk dat alle honden van Grobbendonk daar verzamelen. Als je daar een half uurtje rondrijdt kom je 'r gemakkelijk een stuk of vijf tegen. :lol:
Als er daar dan zoveel honden rondlopen, heb je dan speciale bandjes nodig om er rond te rijden of kuisen de baasjes het gevoeg van hun viervoeters op ?

(ik weet uit ervaring dat zo'n "hondenbossen" dikwijls vol met drollen liggen, en écht leuk is dat toch niet om door te rijden :wink: ).
ik ga er ook dagelijks met men hond wandelen, en wandel dan gewoonlijk het parcourke af.als ik een drol tegenkom gooi ik hem van het pad(heb daar zelfs een schepke voor bij :roll: ),alleen die enkele paardedrol die je kan tegenkomen laat ik liggen anders heb ik terug nen hernia van al dat scheppen :lol:
Rikske
Mountainbiker
Location: Merida Mission Carbon Team, Reba Team, full XT //// Merida Matts Speed LX gold edition

Post by Rikske »

yajop wrote:
Rikske wrote:

ik ga er ook dagelijks met men hond wandelen, en wandel dan gewoonlijk het parcourke af.als ik een drol tegenkom gooi ik hem van het pad(heb daar zelfs een schepke voor bij :roll: ),alleen die enkele paardedrol die je kan tegenkomen laat ik liggen anders heb ik terug nen hernia van al dat scheppen :lol:
LoL, dus jij kuist die route geregeld op, goed om weten :wink: .
Sta je er in de zomermaanden ook met drankjes en energie repen (al dan niet met enkele promo girls :drunk: ) ?
yajop
Mountainbiker

Post by yajop »

Rikske wrote:
yajop wrote:
Rikske wrote: Als er daar dan zoveel honden rondlopen, heb je dan speciale bandjes nodig om er rond te rijden of kuisen de baasjes het gevoeg van hun viervoeters op ?

Sta je er in de zomermaanden ook met drankjes en energie repen (al dan niet met enkele promo girls :drunk: ) ?
ai, da wordt moeilijker denk ik,maar tis een kleine moeite he, ik wandel er toch, zelfs als men vrouw overdag gaat wandelen met de hond, neemt ze een schepke mee,misschien kom je haar wel is tegen, een kleine blonde =P~
yajop
Mountainbiker

Post by yajop »

yajop wrote:
Rikske wrote:
yajop wrote: ik ga er ook dagelijks met men hond wandelen, en wandel dan gewoonlijk het parcourke af.als ik een drol tegenkom gooi ik hem van het pad(heb daar zelfs een schepke voor bij :roll: ),alleen die enkele paardedrol die je kan tegenkomen laat ik liggen anders heb ik terug nen hernia van al dat scheppen :lol:
ai, da wordt moeilijker denk ik,maar tis een kleine moeite he, ik wandel er toch, zelfs als men vrouw overdag gaat wandelen met de hond, neemt ze een schepke mee,misschien kom je haar wel is tegen, een kleine blonde =P~
met nen witte hond :-) , kwestie van ni alleen het dom blondje in huis te zjn :lol:
Jannemanneke
Mountainbiker

Post by Jannemanneke »

Rikske wrote:

Ik heb daar nog nooit in nen drol gereden, maar ik ken er die dat daar al wel gedaan hebben. :lol:
vitalé
Mountainbiker

Post by vitalé »

ik heb er vandaag geen enkele drol zien liggen , normaal ga ik er de woensdag ook rijden rond 12.30u
Jannemanneke
Mountainbiker

Post by Jannemanneke »

vitalé wrote:ik heb er vandaag geen enkele drol zien liggen , normaal ga ik er de woensdag ook rijden rond 12.30u
Ik speur nu ook niet echt de grond af naar 'drollen' hoor. Je merkt dat wel als je 'r ingereden hebt. :lol:
yajop
Mountainbiker

Post by yajop »

Ik heb daarstraks het routeke gereden en kwam op exact 8,100km,met 30m asfalt.
Mits wat verlenging over de asfalt,+/-2km, kom je in een ander bos, daar ist wel zwaar , zeer vettig en kapotgereden door paarden, maar best te doen.
Jannemanneke
Mountainbiker

Post by Jannemanneke »

yajop wrote:Ik heb daarstraks het routeke gereden en kwam op exact 8,100km,met 30m asfalt.
Mits wat verlenging over de asfalt,+/-2km, kom je in een ander bos, daar ist wel zwaar , zeer vettig en kapotgereden door paarden, maar best te doen.
Dat toerke dat ik daar ken gaat als volgt. Ik vertrek aan de viswinkel, kruis wat verder die nieuwe baan, 't bos in, dan die lange rechte zandweg op, op het einde naar links en na een 100 m terug links een paadje het bos in. Uiteindelijk het bos uitrijden langs één van die bungalowwegen. je komt dan op het voetbalveld van Eisterlee uit. Efkes naar links op het asfalt en achter het voetbalveld rechts terug een paadje in (waar zo'n ijzerdraad hangt). Uiteindelijk kom ik dan uit aan Canalco. Dat is wel geen 8.1 km denk ik. :lol:

Hoe rijd jij dan?
Post Reply