Ik kan zowieso niet
Goodfellas mountainbikefriends Dendermonde
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
- flaming_jakke
- Mountainbiker
Post by flaming_jakke »
Moest ge donderdag tijd hebben dan starten ze tussen 13u en 14u ook in Wachtebeke voor een tt van 50km ! Is van de Politiebond maar iedereen kan meerijden
Ik kan zowieso niet
Ik kan zowieso niet
Voor mij is het ook weer te werken dus donderdag zal ook ni gaan
De zondag ga ik zeker ook naar sint-gillis-waas mooie tt altijd vind ik die kanten...
Moest er iemand zin hebben om woensdag avond te gaan rijden ik ga dan de ros beiaardroute rijden ( als het ni te neig regent
) dat is op de baan met juist een doorkruising van Buggenhoutbos .
Ik zal tussen 18.30u en 19u vertrekken , ja kweet het is donker dan maar ik kan niet vroeger in de week
Dus wie zich geroepen voelt om wa extra kilometers te doen laat maar iets weten

De zondag ga ik zeker ook naar sint-gillis-waas mooie tt altijd vind ik die kanten...
Moest er iemand zin hebben om woensdag avond te gaan rijden ik ga dan de ros beiaardroute rijden ( als het ni te neig regent
Ik zal tussen 18.30u en 19u vertrekken , ja kweet het is donker dan maar ik kan niet vroeger in de week
- flaming_jakke
- Mountainbiker
Post by flaming_jakke »
Zou voor dat eens mee te kunnen doen wel eerst een voorlicht moeten aanschaffen
- flaming_jakke
- Mountainbiker
Post by flaming_jakke »
Zouden dan eens gaan spinnen ...Gun*666 wrote:ik wil ook donderdag avond gaan ze anders geen probleem en voor licht kan ik wel zorgen
- laagvlieger
- Mountainbiker
Post by laagvlieger »
Ikke ga ook de zondagblade wrote:komaan jongens wie gaat er meewe gaan naar st-gillis-waas hoe meer zielen hoe meer vreugd
![]()
afzien jongens dat geeft ne kick
![]()
allee laagvlieger waar spreken we af ik woon niet ver van Gun*666laagvlieger wrote:Ikke ga ook de zondagblade wrote:komaan jongens wie gaat er meewe gaan naar st-gillis-waas hoe meer zielen hoe meer vreugd
![]()
afzien jongens dat geeft ne kick
![]()
vorig jaar daar gereden en schoon toerke zenne