12/13-01-08 Kemmel

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
m-biker
Mountainbiker
Location: Martelly met Deore LX, Magura HS33 en Mavic Crossride

Post by m-biker »

raketwomanFIE wrote:alleen jammer dat ze geen democratische prijskes maken voor hun drank dan zou deze tt echt AF zijn
we gaan toch niet om te drinken!? hoewel den après er ook bij hoort...

i'll be there; ik hou nogal van deze westhoekTT!!
Dus, Willem, als je zin hebt om mee te rijden :wink:
slik20
Mountainbiker

Post by slik20 »

zal er ook zijn de zondag
hopelijk voor de 55 km
hoogtemeters zullen normaal geen probleem zijn want heb vorige week nog de teide helemaal beklommen :lol:
allee tot volgende week
jocca
Kerstman
Location: een met wat alu, carbon, rubber en nog het een en ander

Post by jocca »

Zoals het er nu naar uitziet ga ik eindelijk mijn winterseizoen deftig kunnen beginnen. Sinds begin november geen meter meer gereden dus de 55 zal ferm in de kieten bijten (kzal maar terugbijten zekers ...). De fiets staat al een paar weken te blinken, de kledij ook en ik ook dus het kriebeld zekers zenne.

greetz en normaal tot zaterdag
Knurrebikers lady
Mountainbiker
Location: Specialized Epic Expert Fsr - Thompson Trail - Zannata koersfiets

Post by Knurrebikers lady »

Hoogstwaarschijnlijk 1 of 2 weekjes geen TT :cry: . Had zo graag deze mega tocht gerreden :(

Zaterdag tijdens het snowboarden in Landgraaf keihard op mijn pols gevallen :-? . Just foto's weest nemen, waarschijnlijk niets gebroken en vanavond op controle naar de dr... Wel enorm pijnlijk en gezwollen.

Hopelijk asap terug in orde [-o< zodat we vlug weer de draad kunnen oppikken.
biker steven
Mountainbiker

Post by biker steven »

Het zal weer een pittig tochtje worden
De grond zal er zwaar bij liggen maar het zal nog goed berijdbaar zijn.
Er wordt eerst een korte inloop zone voorzien en daarachter zal het op en neer zijn :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce:

De mensen die deze tocht hebben gereden weten dat het een mooie en lastige tocht is. en niet te vergeten: een prachtige organisatie

Ikzelf rij hem de zaterdag en de zondag :oops: :oops: :oops: het is maar 10 km van mijn deur
leffe
Mountainbiker

Post by leffe »

De Berghazen komen ook af.
RockShark
Kerstman

Post by RockShark »

delsolke wrote:@rockshark : ex-klasgenoot van jij :p wat een toeval dak u ier nog tegenkom :p
Kpeisdet al ma kwast niej zkr :lol:
Dizze
Mountainbiker

Post by Dizze »

Voor de liefhebbers .. het parkoers met de hoogtemeters van de 55 km . De kwaliteit van de foto is niet alles ( scanner was defect ) , maar het zegt genoeg dacht ik !
De kleinere afstanden ( 20 , 35 of 45 ) zijn natuurlijk stukken hiervan
Zelfs al zou het veel regenen , alles blijft berijdbaar !
http://i13.tinypic.com/8gfnwww.jpg
touchdownbiker
Mountainbiker

12/13-01-08 Kemmel

Post by touchdownbiker »

heb just vernomen dat onze gasten van dikken brol die zondag verbod hebben gekregen om te biken, ze mochten niet mee met de (feest)bus vanuit wolfsdonk van hun madamme :( :( :( , tzal vorige editie beetje uit de hand gelopen zijn peinze kik :drunk: :drunk: :drunk: :drunk: . We zulle trachten het dit jaar een beetje serieuzer te zijn en de bus terug om 15.00 te doen starten.

Als er dan nog zijn die dorst hebben zulle we op de bus nog wat extra voorzien :P :P :drunk: .
uncle sam
Mountainbiker

Post by uncle sam »

CuBiker wrote:Voor de liefhebbers .. het parkoers met de hoogtemeters van de 55 km . De kwaliteit van de foto is niet alles ( scanner was defect ) , maar het zegt genoeg dacht ik !
De kleinere afstanden ( 20 , 35 of 45 ) zijn natuurlijk stukken hiervan
Zelfs al zou het veel regenen , alles blijft berijdbaar !
http://i13.tinypic.com/8gfnwww.jpg
Hangt vanaf nu boven mijn bedde :lol:
Hopelijk zit het weer wat mee zodat het parcours er op zondag nog wat doenbaar bijligt.
Post Reply