BK Veldrijden

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
Handige Harry
Mountainbiker

Post by Handige Harry »

me dunkt dat die twee zware zieken Albert en wellens serieus gevlamd hebben!!!
ze zullen een goeie huisdokter hebben zekers......
Rikske
Mountainbiker
Location: Merida Mission Carbon Team, Reba Team, full XT //// Merida Matts Speed LX gold edition

Post by Rikske »

yajop wrote:aan iedereen,
men excuses als ik iemand beledigd heb, uiteraard heb ik tonnen respect voor iemand als Nys, net zoals voor elke sportman, amateur of prof.
alleen, ik kan het zo moeilijk vinden in zijn uitleg.,
En nu supporteren voor het WK,hopelijk Wellens, maar indien niet dan Nys, maar zekere geen vervecken, het zou een schande zijn he,

ps:mag ik dat boek is niet lenen van Nys?Mag jij Wellens en weetjes lenen
firemen wrote:yajop je hebt niemand beledigd , jij geeft commentaar en wij doen dat ook , het is geven en nemen hé.
grtz
Inderdaad, en zolang we beleefd ons gedacht zeggen is alles in orde hé :wink: . Verontschuldigen voor jouw uitspraak is zeker niet nodig yajop, maar ik wou er gewoon even op reageren.

Betreffende dat boek van Sven Nys, dat leen ik eigenlijk niet graag uit, vermits het een gesigneerde versie is met een kleine persoonlijke boodschap van Sven aan mijn gezinnetje, hierdoor is het mij iets te waardevol ('t is zo één van mijn favoriete verzamelstukken, samen met het gesigneerde boek van Meirhaeghe, het gesigneerde rabobank shirt van Sven, en mijn door Gunn-Rita Dahle gesigneerde Merida bodywarmer). Maar in de bib moet je hem inderdaad toch kunnen vinden denk ik.

En laat ons ondertussen hopen dat we op het WK ook zo'n wedstrijd te zien zullen krijgen als het BK (en dat Nys in de laatste ronde dus nog in de top 3 meebolt :wink: ).
yajop
Mountainbiker

Post by yajop »

Rikske wrote:
yajop wrote:aan iedereen,
men excuses als ik iemand beledigd heb, uiteraard heb ik tonnen respect voor iemand als Nys, net zoals voor elke sportman, amateur of prof.
alleen, ik kan het zo moeilijk vinden in zijn uitleg.,
En nu supporteren voor het WK,hopelijk Wellens, maar indien niet dan Nys, maar zekere geen vervecken, het zou een schande zijn he,

ps:mag ik dat boek is niet lenen van Nys?Mag jij Wellens en weetjes lenen
firemen wrote:yajop je hebt niemand beledigd , jij geeft commentaar en wij doen dat ook , het is geven en nemen hé.
grtz
Inderdaad, en zolang we beleefd ons gedacht zeggen is alles in orde hé :wink: . Verontschuldigen voor jouw uitspraak is zeker niet nodig yajop, maar ik wou er gewoon even op reageren.

Betreffende dat boek van Sven Nys, dat leen ik eigenlijk niet graag uit, vermits het een gesigneerde versie is met een kleine persoonlijke boodschap van Sven aan mijn gezinnetje, hierdoor is het mij iets te waardevol ('t is zo één van mijn favoriete verzamelstukken, samen met het gesigneerde boek van Meirhaeghe, het gesigneerde rabobank shirt van Sven, en mijn door Gunn-Rita Dahle gesigneerde Merida bodywarmer). Maar in de bib moet je hem inderdaad toch kunnen vinden denk ik.

En laat ons ondertussen hopen dat we op het WK ook zo'n wedstrijd te zien zullen krijgen als het BK (en dat Nys in de laatste ronde dus nog in de top 3 meebolt :wink: ).
Ok, dat vertsa ik, dan zou ik het boek ook ni uitlenen, maar ik lees wel graag die biografies, zal is naar de bib gaan
jerre1
Mountainbiker

Post by jerre1 »

wat een feest gisteren in baal,mijn keel doet nog pijn van het meezingen van die vlaamse schlagers. :lol: :lol: :lol:
Hubertje
Mountainbiker

Post by Hubertje »

Damn moest ik in Baal wonen, zou ik alleen al voor die schlagers supporteren voor Bart!
jerre1
Mountainbiker

Post by jerre1 »

Hubertje wrote:Damn moest ik in Baal wonen, zou ik alleen al voor die schlagers supporteren voor Bart!
als ge voor den bart moet supporteren moet ge ook niveel vieren he
Rikske
Mountainbiker
Location: Merida Mission Carbon Team, Reba Team, full XT //// Merida Matts Speed LX gold edition

Post by Rikske »

Hubertje wrote:Damn moest ik in Baal wonen, zou ik alleen al voor die schlagers supporteren voor Bart!
Pfff, kiezen tussen schlagers en karnavalsmuziek, niet gemakkelijk :roll: .
dankers
Mountainbiker

Post by dankers »

Gistere tof feestje in baal
'k vond het hééél tof met de schlagers!!!
:drunk:
devil biker
Mountainbiker

Post by devil biker »

dankers wrote:Gistere tof feestje in baal
eens wat pinten binnen en alles kan plezant zijn :lol:
Tompie08
Mountainbiker

Post by Tompie08 »

dankers wrote:Gistere tof feestje in baal
Verdikke, verdikke, verdikke....
Ik woon in Baal maar was veel te ziek gisteren.

Als Sven wereldkampioen moest worden (wat hééééééééél moeilijk zal worden), dan neem ik op slag een paar dagen verlof om te gaan feesten!! [-o< [-o< [-o<
Post Reply