Specialized S-Works HT 2008 carbon - 9.6kg
Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
- madskatingcow
- Mountainbiker
- Location: Scott Scale 900 RC WC N1no 2019 - Scott Spark 900 RC WC N1no 2019
Post by madskatingcow »
Nog steeds een fervent Time gebruiker, maar ze zijn nogal sletig voor carbon schoenzolen - nog niet in dezelfde mate als Crank Brothers, maar toch iets teveel voor mijn portemonee.
Vandaar dat ik de XTR's na ze begin vorig jaar getest te hebben, nog is een kans geef. Na knie- klachten was ik al snel terug op Time overgestapt, maar ga nu wat meer experimenteren met de veervoorspanning en de positie van de cleats.
Vandaar dat ik de XTR's na ze begin vorig jaar getest te hebben, nog is een kans geef. Na knie- klachten was ik al snel terug op Time overgestapt, maar ga nu wat meer experimenteren met de veervoorspanning en de positie van de cleats.
- madskatingcow
- Mountainbiker
Post by madskatingcow »
Lees volgend artikel dat vandaag verscheen op Cyclingnews - wielen zijn dus handgespaakt & volledig manueel gebouwdRvBerkel wrote:alleen had ik goede hand gespaakte wielen er in gezet, dan weegt de fiets nog minder en toch even stijf of misschien nog stijver dan nu
Shimano wheel factory visit
- Funny Biker
- Mountainbiker
- madskatingcow
- Mountainbiker
Post by madskatingcow »
Bij deze de thread : Vredestein Black Panther 26x2.0
Banden zijn niet van de lichtste (556 gram), maar kunnen wel tegen een stootje. Je kan ze volgens mij vergelijken met de Geax TNT of Hutchinson Air light's : banden voorzien voor montage met latex.
Nog even vermelden : gewicht van mijn fiets is inclusief pedalen he
Banden zijn niet van de lichtste (556 gram), maar kunnen wel tegen een stootje. Je kan ze volgens mij vergelijken met de Geax TNT of Hutchinson Air light's : banden voorzien voor montage met latex.
Nog even vermelden : gewicht van mijn fiets is inclusief pedalen he
- sharplikeascalpel
- Mountainbiker
Post by sharplikeascalpel »
Hey!
Black panters zijn mijn lievelingsbanden: zeer lekbestendig, zeer lage rolweerstand, open profiel dus veel afvoer van modder en zeer veel grip in het veld ( indien lage druk ).
On topic nu: voor mij de 2 degelijkste specialized bikes op het forum. Er is duidelijk een keuze gemaakt voor degelijkheid, met toch propere eindgewichten

Black panters zijn mijn lievelingsbanden: zeer lekbestendig, zeer lage rolweerstand, open profiel dus veel afvoer van modder en zeer veel grip in het veld ( indien lage druk ).
On topic nu: voor mij de 2 degelijkste specialized bikes op het forum. Er is duidelijk een keuze gemaakt voor degelijkheid, met toch propere eindgewichten
- dennisschmitz
- Mountainbiker
Post by dennisschmitz »
Dat lijkt me sterk als ge regelmatig een frame vervangt voor het nieuwste model en daarbij nog een mooie epic hebt. Gewoon de 4Ti gebruiken, die extra paar schoenen...madskatingcow wrote:Nog steeds een fervent Time gebruiker, maar ze zijn nogal sletig voor carbon schoenzolen - nog niet in dezelfde mate als Crank Brothers, maar toch iets teveel voor mijn portemonee.
- madskatingcow
- Mountainbiker