06/01/2008 - Roubaix (Fr.)
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- the grandmaster
- Mountainbiker
Post by the grandmaster »
Dank Casper voor deze toelichting,
begon al te vrezen dat de steenbakkers zwartrijders waren!
- Rock Rider
- Mountainbiker
Post by Rock Rider »
nooit van z'n leven... Uit respect voor gelijk welke organisatie zouden we dat nooit doen!the grandmaster wrote:Dank Casper voor deze toelichting,
- Rock Rider
- Mountainbiker
Post by Rock Rider »
Herder Alex² wrote:Rock Rider wrote:mooie tocht met hier en daar toch een vettige strook, weliswaar heel wat minder vettig dan vorig jaar...
Stuk voor de eerste bevoorrading was schitterend! Viel mij wel op dat velen hier direct de remmen dichtknepen en dan uiteraard een aantal stukken niet meer konden doen... Ook iemand gezien de jammergenoeg zijnen derailleur in zijn wiel had doen draaien en er een single speed van aan het maken was... Hopelijk lukte het...
De kasseien lijken echt mijn ding niet (meer) te zijn... Ik zat aan carrefour de l'arbre effen erdoor... Kan gebeuren hé...
Kadeetje, aangename kennismaking... Lokske, content om je nog ne keer terug te zien en veel beterschap aan mevrouw![]()
binnenkort verslagsken op www.valcke-vanraes.be
Als je een rode Specialized S-Works bedoelt, dan is die goed terug geraakt. Het was een pechdagje voor hem, want al na 5 km stonden we stil door een platte voorband, en dan 3 km verder, pat afgebroken. Waarschijnlijk is de derailleur niet kapot.
weet alleen dat het iemand was met nen groenen tenue aan... Denk nie dat het een herder was, want het grootste deel daarvan ken ik van zien
- Riding Butcher
- Mountainbiker
Post by Riding Butcher »
Idd, een ritje waar ik mij het meeste in thuisvoel, nl de kasseikes. Persoonlijk vond ik het een redelijke lastige tt, maar da zal wel zijn omdat ik meer dan een maand stil gelegen heb (door het drukke werk op het einde van het jaar geen tijd gehad om te biken) Twas wel spectaculair om vuul vintje te zien onderuit gaan op carrefour, twas zo een beetje gelijk Hincapie maar dan wel zonder afgebroken stuur en natuurlijk geen gebroken ledematen. We komen dan samen aan op de piste en daar heb ik mij laten ringeloren door een ouwe vos
Heb nog geprobeerd vuul vintje de kop op te dringen maar er stond geen maat op.
Ook heel veel vlaams gehoord net over de grens. De Fransen stonden er ook versteld van.
Roubaix, we komen terug, eerst in april en dan zelf rijden in juni
Ook heel veel vlaams gehoord net over de grens. De Fransen stonden er ook versteld van.
Roubaix, we komen terug, eerst in april en dan zelf rijden in juni
- Steven vd Eynde
- Mountainbiker
- Location: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III
Post by Steven vd Eynde »
Was de eerste keer dat ik een TT in Frankrijk reed en ik moet zeggen overal supervriendelijke mensen van de organisatie. Waarmee ik de organisatoren hier zeker niet in het harnas wil jagen!
De foto's met de bijhorende commentaar is inderdaad goed gedaan! En snel on-line gezet.
Van ons compagnie uiteindelijk maar een foto of drie gezien, waarvan twee pics waarop we mijn lekke band aan het herstellen zijn.
La fuite, toujours aussi perfide, n’épargne même pas le biker venu de Flandre. Zou het niet beter kunnen verwoorden...
De foto's met de bijhorende commentaar is inderdaad goed gedaan! En snel on-line gezet.
Van ons compagnie uiteindelijk maar een foto of drie gezien, waarvan twee pics waarop we mijn lekke band aan het herstellen zijn.
La fuite, toujours aussi perfide, n’épargne même pas le biker venu de Flandre. Zou het niet beter kunnen verwoorden...