06/01/08 Hulste

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
kampfschwein
Mountainbiker

Post by kampfschwein »

Chapeau voor de organisatie,

voor 2.50 EUR een zeer ruime bevoorrading, een goeie afspuitplaats en een schitterend parcours, maar aangezien het mijn eerste tocht sinds 3 weken was was het ongelooflijk afzien. Pijn in mijn knieholte als ik moest wandelen (en dat was veel nodig door de baggerstroken) en ik weet niet welke spier daar zit, maar das ongetwijfeld door het gebrek aan conditie.

Mocht het parcours er ietske beter bijgelegen hebben dan wast super, maar voor anderen was het dan natuurlijk op deze manier super.
coloribus et digustibus non disputandem est. (of zoiets)

Ik heb alleszins mijn lesje geleerd en ga opt einde van 2008 met de eindejaarsweken toch blijven biken zodat ik in januari niet weer zal afzien op deze tocht want ik kom terug!!!
wizepize
Mountainbiker

Post by wizepize »

Is mijn derde jaar op rij da ik hem doe en helemaal mijn ding, ploeteren in de mooze! maar dit jaar ...

tegen de vlakte op den tarmac net voor het inrijden van dien boomgaard int begin van de rit dus :cry: door ijzel/rijm plekken op de baan... eventjes vreesde ik het ergste, schouder uit de kom ofoz, maar na 5 minuten ging het weer.

Nu momenteel toch wel veel zeer eraan en iedere keer neiging tot eruit te springen... Ook de eerste bevoorrading van de 45 km niet gehaald omdat minne maat zijn derailleurs in zijn wiel eeft getrokken... Ben dan ook maar in de camionette gesprongen ...

Chapeau voor de pechdienst die vlug ter plaatse was ! Goede afspuitinstallatie en lekkeren pistoleet.

Tot volgend jaar!
Flor
Mountainbiker

Post by Flor »

Zou er iemand weten als men alsnog aan die foto kan geraken , die ze genomen hebben langs de weg, en wat de prijs daarvan is ?
Last edited by Flor on Mon 07 Jan 2008 17:43, edited 1 time in total.
afdalerke
Mountainbiker

Post by afdalerke »

yo gasten

als echte harelbekenaar kon ik toch niet anders dan ooit eens de tocht van hulste te rijden moet zeggen vond een mooie tocht de organisatie was goed dit werd hier al meermals gezegd goeie bepijling goeie bike wash goeie douches heel vriendelijke mensen die laagvliegers
heb mij als beginnede biker wel wat mispakt aan de afstand heb de 45 km gedaan zal wel niet aan een gemiddelde van 16 geraakt zijn want
ben maar liefst meer dan 4 uur op weg geweest dacht dat er nooit een einde ging komen aan de baggerwerken
wat was ik blij dat ik de laatste rechte lijn zag
zit nu moe maar voldaan achter mijn computer ga afsluiten met
HULSTE TOT NOASTE JAARE
moonrider
Mountainbiker

Post by moonrider »

T'was mijn eerste keer Hulste en heb er van genoten !
Was met een neef op tour die zijn eerste mtb tocht moest doorstaan , en wat voor één #-o .
Heb een hele tijd bij hem gebleven ( opgewacht na ieder offroad strook ) maar na een 15-tal km kreeg hij een ware klop van de voorhamer en is hij afgeslaan ( nog beetje training voor de boeg ) . Wel een dikke chapeau =D> dat hij na vandaag nog zeker TT's wil rijden ( ge hebt er wel die het al zouden voor bekeken houden ! ).
Daarna ne keer goed doorgegeven en de vele lijken opgeraapt die ik voordien had tegengekomen . Spijtig dat den arrivee er plotseling zo vlug was .
Ik houd wel ne keer van deze heftige moddertoestanden , maar toegegeven , het zou niet voor iedere week zo vettig moeten zijn .
Op de organisatie zeker geen minpunten op te merken =D> =D> .

Nog een aprés gehad met een ex-voetbalcollega en the one and only Lichterveldenaere die wel altijd te vinden is in den aprés forumhoek , en de andere gekenden natuurlijk ook :wink:
Groeten
Moonie
tloperke
Mountainbiker
Location: Thompson Pro Team LX (winter) en Scott Spark 30 - 2011 (zomer)

Post by tloperke »

Lichterveldenaere wrote: - Een achterspatbord weegt zeker niet zoveel dat uw ongetwijfeld astronomisch hoge snelheid er onder zal lijden. In die drie jaar dat ik rijd, is het aantal bikes met spatborden gesmolten als sneeuw in de zon. Zeker geen vijfde heeft er nog een. Zeer ambetant als ge daar achter rijdt + wat is er geestig aan dat uw gat direct nat is? Soit, op zich een eigen keuze.
Groot gelijk, Lichterveldenoare! Ik rij het ganse jaar door met een spatbord. Niet alleen interessant voor diegene die in het wiel zitten, maar ook voor het vrouwke thuis. De was is een heel stukske minder vuil. En och God, wat weegt zo'n ding. Als ik zie hoeveel bikers er rondrijden met (een beetje) overgewicht...die kilo's sleep je toch ook mee en het blijft RECREATIVITEIT op zo'n tochten, dus het komt op geen grammeke meer of minder! Tot bikes (met spatbord)!
pomer
Mountainbiker

Post by pomer »

tloperke wrote:
Lichterveldenaere wrote: - Een achterspatbord weegt zeker niet zoveel dat uw ongetwijfeld astronomisch hoge snelheid er onder zal lijden. In die drie jaar dat ik rijd, is het aantal bikes met spatborden gesmolten als sneeuw in de zon. Zeker geen vijfde heeft er nog een. Zeer ambetant als ge daar achter rijdt + wat is er geestig aan dat uw gat direct nat is? Soit, op zich een eigen keuze.
Groot gelijk, Lichterveldenoare! Ik rij het ganse jaar door met een spatbord. Niet alleen interessant voor diegene die in het wiel zitten, maar ook voor het vrouwke thuis. De was is een heel stukske minder vuil. En och God, wat weegt zo'n ding. Als ik zie hoeveel bikers er rondrijden met (een beetje) overgewicht...die kilo's sleep je toch ook mee en het blijft RECREATIVITEIT op zo'n tochten, dus het komt op geen grammeke meer of minder! Tot bikes (met spatbord)!

Ik rij NOOIT meer met een spatbord !!!! :evil: Als je weet dat ik er al 3 gestolen ben (10 euro het stuk) !!! En ik doe mijne was zelf ....dus !!!
fast & furious
Kerstman
Location: Fast : Specialized stumpjumper expert / Furious : Specialized Stumpjumper Woman 2006

Post by fast & furious »

Gisteren ook Hulste aangedaan en vertrokken met de bende.
Had al direct door dat ik géne goeie rit ging hebben daar ik met ne versleten achterband aanzette.
K'moest in de eerste modderstrook de anderen al laten gaan.
In lendelede dan nog tegen den dek gegaan en geschaafde elleboog en
bil er aan overgehouden(goesting was direct over om verder te rijden).
Toch door gereden en heb er geen spijt van gehad(pijn ging weg met verder te rijden maar kwam terug op den après)
K'rij ook graag in de modder maar vond toch dat het mottig genoeg
lag,zulle.Kwas blij dat de 45kilometers om waren(GP was er nie ver naast
met zijn gem,mijne teller gaf 17,8aan)
Al bij al een goed tochtje gehad.
één minpuntje;toen ik vroeg om een beetje ontsmetting was er niets te
vinden en de kast van EHBO was gesloten en niemand had de sleuter ervan [-X [-X [-X ,zou toch nie mogen voor zo'n organisatie die zoveel bikers aantrekt.

de Fast
stafke
Mountainbiker

Post by stafke »

[
- Veel erger is echter dat ik meermaals vaststel dat bikers bij moeilijkere stroken er steeds meer voor kiezen om door de velden of graslanden te rijden of buiten de afgebakende zones. [-X [-X [-X Dit getuigt van een klakkeloos gebrek aan respect voor de eigenaars die hun privéstroken ter beschikking stellen. Velen rijden zomaar door de boeren hun bezaaide land en zijn dan verwonderd dat de organisatie plots niet meer mag passeren. Hier was het ook van dat op dat kleine private singletrackje. Een strook was afgebakend tussen de bomen, maar velen gingen gewoon opzij door het gras. :evil: Benieuwd of dit er volgend jaar nog inzit?[/quote]

volledig mee eens Lichterveldenaere,begin maar als organisator terug doorgang te vragen!!!!!! [-X [-X

voor de rest is alles al meerdere keren gezegd en geschreven,modder,modder en nog eens modder......
Toen ik gisterenavond in bed lag en mijn ogen sloot,voelde ik mij precies nog links en rechts zwieberen(en 't was niet van de drank hé) #-o #-o

Voor de organisatie niets dan lof,alles pico bello....op de bevoorrading voelde ik mij op de markt =D> =D> zoveel keuze

Tot volgend jaar(maar liever iets droger)
stafke
Mountainbiker

Post by stafke »

ja lap weeral vergeten hoe je die quote moet gebruiken. :oops: :oops:

iemand een woordje uitleg??
dank u
Post Reply