BK Veldrijden

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
yajop
Mountainbiker

Post by yajop »

Tompie08 wrote:
yajop wrote:
Tompie08 wrote: Owla, owla: snedige commentaren! Slechte verliezer? Altijd objectief proberen te blijven hé. Kon moeilijk vanaf ronde 1 gezien de (valse) start vandaag hé...
geen slechte verliezer, enkel ontgoocheld,maar ik stoor mij(en half Belgie)aan die commentaren van Nys,degoutant.Of hij op voorhand wist waar en wanneer hij zou aanvallen,wees gerust dat hij blij was dat hij daar kon wegrijden,had Albert op kop gezeten was het ni waar geweest.Tis precies nen profeet
Ik zou half België hier toch niet bij durven betrekken hoor. Als je hoort hoeveel mensen respect voor hem hebben (geven polls trouwens dikwijls aan). Nys-haters nemen de woorden van Sven altijd slecht op en Wellens-haters gaan de woorden van Bart anders opnemen... Triestig want eigenlijk hoeven er geen haters te zijn maar enkel supporters.
Ok,begrijpelijk, ik ben supporter van iedereen, maar in de eerste plaats van BART, maar daarom kan je toch vinden dat die commentaren van de anderen altijd hetzelfde bullshit is?Als Albert verklaard dat hij waarschijnlijk de zege verspeeld door die platte band, dan heeft hij misschien nog gelijk ook als je zijn koersverloop ziet,prachtig,heeft Nys 1!!! woordje gezegd over de prestatie van Albert,NEEN, altijd zichzelf ophemelen, en dat stoort me aan die gast.Punt
devil biker
Mountainbiker

Post by devil biker »

Tompie08 wrote:
yajop wrote:
Tompie08 wrote: Owla, owla: snedige commentaren! Slechte verliezer? Altijd objectief proberen te blijven hé. Kon moeilijk vanaf ronde 1 gezien de (valse) start vandaag hé...
geen slechte verliezer, enkel ontgoocheld,maar ik stoor mij(en half Belgie)aan die commentaren van Nys,degoutant.Of hij op voorhand wist waar en wanneer hij zou aanvallen,wees gerust dat hij blij was dat hij daar kon wegrijden,had Albert op kop gezeten was het ni waar geweest.Tis precies nen profeet
Ik zou half België hier toch niet bij durven betrekken hoor. Als je hoort hoeveel mensen respect voor hem hebben (geven polls trouwens dikwijls aan). Nys-haters nemen de woorden van Sven altijd slecht op en Wellens-haters gaan de woorden van Bart anders opnemen... Triestig want eigenlijk hoeven er geen haters te zijn maar enkel supporters.
goe gesproken, ik ben een nys suporter dat geef ik toe maar heb ook bewondering voor niels albert met zijn 21 jaar en bart wellens.
de beste wint nu eenmaal en das nys.
als wellens had gewonnen was dat ook zo gewees.
vind trouwens nys een sympathieke kerel die goed kan relativeren.
yajop
Mountainbiker

Post by yajop »

Goed relativeren,misschien.
Nys zegt in zijn interviews waarom hij zo een kanibaal is geworden, omdat de belgen hem indertijd de wereldbeker hadden afgenomen.Toen hij bij de beste 5 moest eindigen, en Bart en co hem klopten in de sprint en Nys zodoende naast de wereldbeker pakte.En waarom Bartje en co dat gedaan heeft durft hij er niet bij zeggen.Wel omdat hij indertijd e Wereldkampioene trui aan Groenendaal heeft geschonken :evil: en ONS land in de vernieling heeft gereden voor nen Hollander omdat het zogezegd zijn ploegmaat was.Als Bart en co uitpaken met teamtactiek krijgen ze van de veeg.Terwijl net Nys er eerst mee uitpakte en nog wel op een wereldkampioenschap.
En dat is nu net wat ik wil zeggen, Bart is ALTIJD eerlijk in zijn commentaar, en Nys is een schijnheiligaard eerste klas. :evil: , wat niet wil zeggen dat indien Bart geen wereldkampioen wordt ik het Nys WEL gun, hij is tenslotte een belg en de beste over het ganse seizoen bekeken.Ook daarom vnd ik niet dat je een wereldkampioen kan worden dmv 1 koers te winnen, maar zouden ze zoals de F1 of motorcross moeten doen, eindwinnaar wereldbeker is wereldkampioen.Stel je nu is voor dat bv Nys e BArt pech hebben in Trevisio(ziekte, ongeval, pech)en er gaat een rijder als bv Mouret of Cadret met de titel lopen,of bijna zoals verleden jaar , een Page,het zou een schande zijn voor de sport.Net zoals nu met Vervecken.Ik gun het in de eerste plaats Bart, dan Alberten dan Nys,das mijn volgorde.
absalon
Mountainbiker
Location: Granville u6-t6 ul , bianchi via nirone 7, thompson grenada, mach 5-tt

Post by absalon »

We hebben een heel eerlijk BK podium gekregen en dat is toch al heel veel. Ok ik had liever Bart op 1 gezien, maar dat is dan voor binnen een drietal weken he :bounce:
yajop
Mountainbiker

Post by yajop »

absalon wrote:We hebben een heel eerlijk BK podium gekregen en dat is toch al heel veel. Ok ik had liever Bart op 1 gezien, maar dat is dan voor binnen een drietal weken he :bounce:
Juist, het was heel eerlijk, echt jammer voor Albert, daar gaan ze schrik van krijgen in de toekomst, wees gerust.
Putteke
Mountainbiker

Post by Putteke »

absalon wrote:We hebben een heel eerlijk BK podium gekregen en dat is toch al heel veel. Ok ik had liever Bart op 1 gezien, maar dat is dan voor binnen een drietal weken he :bounce:
Hier ga ik je even tegenspreken. :lol: Ik zou toch liever een Nys op het podium hebben, maar moest hij pech hebben mag het van mij zeker een Wellens zijn die wint. Hij is na Nys de beste van het seizoen, ook al heeft hij nog maar 2 overwiningen. Als het maar de beste is en dan nog het liefst een belg. :wink:
chris81
Mountainbiker

Post by chris81 »

ik vond het heel spannend en ja nijs heeft WEER gewonnen :roll:
ik had echt gehoopt dat bart zou winnen maar ze hebben allemaal,nijs,bart,niels en erwin heel goed gereden.
van diene niels albert gaan we nog moeten opletten :wink:
yajop
Mountainbiker

Post by yajop »

chris81 wrote:ik vond het heel spannend en ja nijs heeft WEER gewonnen :roll:
ik had echt gehoopt dat bart zou winnen maar ze hebben allemaal,nijs,bart,niels en erwin heel goed gereden.
van diene niels albert gaan we nog moeten opletten :wink:
Ja klopt van Albert, die gast kan fietsen, alleen die zijn stijl, die zit altijd zo te schudden op die fiets he :-D , maar ik hou wel van zijn vechtersmentaliteit, bangelijk.Ik heb ook op een paar zere tenen getrapt denk, want ik krijg plots veel boooooze mails binnen, een reactie op het gastenboek van BArtje zijn site dat ik geplaatst heb.
Schitterend he, zo een forum of gastenboek :lol:
yajop
Mountainbiker

Post by yajop »

ohja,ik ben ook nog supporter van Lierse,misschien kunnen ze daar ook nog mee lachen? :-D , al doe ik het soms zelf wel is. :oops:
bert bibber
Mountainbiker

Post by bert bibber »

bert bibber wrote:Nr 1 Nys =D>
Nr 2 Wellens =D>
Nr 3 Albert =D>
pronostiek was juist !!!! BK
Maar voor de wereldkampioen zal het anders zijn want ik vond nys zeer zenuwachtig.En een goede nys wacht niet tot de laatste 500 meter.

voor binnen 3 weken WK

NR 1 Wellens
NR 2 Lars boom
NR 3 Nys
Post Reply