die klote Nijs heeft weer gewonnen, als Albert ni halfweg plat rijd had ik het nog willen zien.Die gaf er een patat op en dan moest Nijs rijde om het gat ni te laten vallen en kon Bartje lekker volgen, waarom heeft die Nys nooit genen pech?Ik kan begrijpen hoe Bart zich nu voelt, kdenk dat het klote is.
En weet je wat nog het ergste is?Je zal de Belgische driekleur geeneens zien in het veld want Nys mag ze niet dragen, schande
BK Veldrijden
Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
Je wenst niemand pech he.yajop wrote:die klote Nijs heeft weer gewonnen, als Albert ni halfweg plat rijd had ik het nog willen zien.Die gaf er een patat op en dan moest Nijs rijde om het gat ni te laten vallen en kon Bartje lekker volgen, waarom heeft die Nys nooit genen pech?Ik kan begrijpen hoe Bart zich nu voelt, kdenk dat het klote is.
En weet je wat nog het ergste is?Je zal de Belgische driekleur geeneens zien in het veld want Nys mag ze niet dragen, schande
- devil biker
- Mountainbiker
Post by devil biker »
nys heeft verdient gewonnen.yajop wrote:die klote Nijs heeft weer gewonnen, als Albert ni halfweg plat rijd had ik het nog willen zien.Die gaf er een patat op en dan moest Nijs rijde om het gat ni te laten vallen en kon Bartje lekker volgen, waarom heeft die Nys nooit genen pech?Ik kan begrijpen hoe Bart zich nu voelt, kdenk dat het klote is.
en trouwens nys had wel pecht, hij is er ene keer onderuit gegaan en hij is pas tiende gestart doordat anderen te vroeg starten (voor het fluitje) en nys het eerlijk speelde.
als nys mee was gestart met de rest had het er heel anders kunnen uitzien
Kunnen ze voor de start geen systeem maken zoals bij de motorcross? Nu vind ik de start dikwijls unfair.firemen wrote:tja die hebben allemaal gezien op het groot scherm dat ze te vroeg vertrokken waren, het is mijn favoriet zeker niet maar uitjouwen zal ik nooit doen , het zijn tenslotte wel allemaal atleten hééééééé
Weet je wat Bartje siert?dat hij altijd eerlijk is in zijn commentaar,en dat kan je van Nys niet zeggen, moest hij in de plaats van Bartje geweest zijn, gegarandeerd dat hij het op die ziekte had gestoken.Trouwens, ik herinner me dat Nys gezegd heeft op tv dat hij superfavoriet was en de rest van ronde 1 zou laten afzien.Een beetje vergist misschien Sven?firemen wrote:die klote nys is de beste daarom heeft hij gewonnen , en staat hij 1ste op al de rankings. Dus iedereen verliest altijd van nys door pech of wat . Leg u er bij neer dat hij de beste is op dit moment ( maar albert daar gaat ge nog van horen dat is waar)
grtz
Owla, owla: snedige commentaren! Slechte verliezer? Altijd objectief proberen te blijven hé. Kon moeilijk vanaf ronde 1 gezien de (valse) start vandaag hé...yajop wrote:Weet je wat Bartje siert?dat hij altijd eerlijk is in zijn commentaar,en dat kan je van Nys niet zeggen, moest hij in de plaats van Bartje geweest zijn, gegarandeerd dat hij het op die ziekte had gestoken.Trouwens, ik herinner me dat Nys gezegd heeft op tv dat hij superfavoriet was en de rest van ronde 1 zou laten afzien.Een beetje vergist misschien Sven?firemen wrote:die klote nys is de beste daarom heeft hij gewonnen , en staat hij 1ste op al de rankings. Dus iedereen verliest altijd van nys door pech of wat . Leg u er bij neer dat hij de beste is op dit moment ( maar albert daar gaat ge nog van horen dat is waar)
grtz
geen slechte verliezer, enkel ontgoocheld,maar ik stoor mij(en half Belgie)aan die commentaren van Nys,degoutant.Of hij op voorhand wist waar en wanneer hij zou aanvallen,wees gerust dat hij blij was dat hij daar kon wegrijden,had Albert op kop gezeten was het ni waar geweest.Tis precies nen profeetTompie08 wrote:Owla, owla: snedige commentaren! Slechte verliezer? Altijd objectief proberen te blijven hé. Kon moeilijk vanaf ronde 1 gezien de (valse) start vandaag hé...yajop wrote:Weet je wat Bartje siert?dat hij altijd eerlijk is in zijn commentaar,en dat kan je van Nys niet zeggen, moest hij in de plaats van Bartje geweest zijn, gegarandeerd dat hij het op die ziekte had gestoken.Trouwens, ik herinner me dat Nys gezegd heeft op tv dat hij superfavoriet was en de rest van ronde 1 zou laten afzien.Een beetje vergist misschien Sven?firemen wrote:die klote nys is de beste daarom heeft hij gewonnen , en staat hij 1ste op al de rankings. Dus iedereen verliest altijd van nys door pech of wat . Leg u er bij neer dat hij de beste is op dit moment ( maar albert daar gaat ge nog van horen dat is waar)
grtz
- Spark
- Mountainbiker
Op voorhand is relatief hé. Maar ik ben zeker dat hij in de laatste ronde een scenario in zijn hoofd had. Het zijn allemaal profs hé.yajop wrote:geen slechte verliezer, enkel ontgoocheld,maar ik stoor mij(en half Belgie)aan die commentaren van Nys,degoutant.Of hij op voorhand wist waar en wanneer hij zou aanvallen,wees gerust dat hij blij was dat hij daar kon wegrijden,had Albert op kop gezeten was het ni waar geweest.Tis precies nen profeetTompie08 wrote:Owla, owla: snedige commentaren! Slechte verliezer? Altijd objectief proberen te blijven hé. Kon moeilijk vanaf ronde 1 gezien de (valse) start vandaag hé...yajop wrote: Weet je wat Bartje siert?dat hij altijd eerlijk is in zijn commentaar,en dat kan je van Nys niet zeggen, moest hij in de plaats van Bartje geweest zijn, gegarandeerd dat hij het op die ziekte had gestoken.Trouwens, ik herinner me dat Nys gezegd heeft op tv dat hij superfavoriet was en de rest van ronde 1 zou laten afzien.Een beetje vergist misschien Sven?
En hoe Nijs geworden is is grotendeels te wijten aan het WK van enkele jaren terug. Dit typeert hem. En zeg, ge moet ze toch nog steeds winnen hé!! Doe het hem maar es na
Last edited by Spark on Sun 06 Jan 2008 19:06, edited 1 time in total.
Ik zou half België hier toch niet bij durven betrekken hoor. Als je hoort hoeveel mensen respect voor hem hebben (geven polls trouwens dikwijls aan). Nys-haters nemen de woorden van Sven altijd slecht op en Wellens-haters gaan de woorden van Bart anders opnemen... Triestig want eigenlijk hoeven er geen haters te zijn maar enkel supporters.yajop wrote:geen slechte verliezer, enkel ontgoocheld,maar ik stoor mij(en half Belgie)aan die commentaren van Nys,degoutant.Of hij op voorhand wist waar en wanneer hij zou aanvallen,wees gerust dat hij blij was dat hij daar kon wegrijden,had Albert op kop gezeten was het ni waar geweest.Tis precies nen profeetTompie08 wrote:Owla, owla: snedige commentaren! Slechte verliezer? Altijd objectief proberen te blijven hé. Kon moeilijk vanaf ronde 1 gezien de (valse) start vandaag hé...yajop wrote: Weet je wat Bartje siert?dat hij altijd eerlijk is in zijn commentaar,en dat kan je van Nys niet zeggen, moest hij in de plaats van Bartje geweest zijn, gegarandeerd dat hij het op die ziekte had gestoken.Trouwens, ik herinner me dat Nys gezegd heeft op tv dat hij superfavoriet was en de rest van ronde 1 zou laten afzien.Een beetje vergist misschien Sven?