BK Veldrijden
Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
- den mountenbiker
- Mountainbiker
Ik denk dat we het daar al over eens zijn, Nys is den besteTinky-Winky wrote:True.
Als we het nu nog eens geraken over wie de beste is, eendagsvliegen niet meegeteld...![]()
Da's het jammere aan die kampioenschappen he. 1 dagje minder zijn en ge kunt het vergeten. OF een heel jaar zonder resultaten goedmaken met een tricolore/regenboog pulleke.
Nu het is niet anders, dat 'm het dan morgen ook nog maar eens lapt. Overwinning 19 komt er vroeg of laat toch aan, waarom dan niet morgen ?
Een echte kanpioen moet dat kunnen eh, presteren onder druk.
Als hij wint is dat dik verdiend maar ik gun het ook iemand anders.
- Brunox
- Mountainbiker
ondscoach Rudy De Bie was gisteren een aandachtige toeschouwer in Hofstade, zowel om de jeugd te volgen als om poolshoogte te nemen voor de profs. 'De regenval van vrijdagnacht heeft het parcours serieus veranderd', zegt hij.
'Dit wordt veel zwaarder dan de wereldbekerwedstrijd van 26 december. Die modderstrook is echt slijk geworden, maar daar kunnen ze nog rijden. In het zand zal dat echter niet altijd het geval zijn. Als ze langs de vijver rijden kunnen ze het water nog opzoeken om 'vaste' grond onder hun wielen te hebben, maar bij het terugkeren lukt dat niet. Daar wordt het allicht een eindje lopen in het mulle zand.'
Net waar Nys de koers hard wou maken, wordt hij wellicht verplicht om de fiets op de schouder te nemen. Al moet hij niet treuren. Het parcours is in zijn geheel veel zwaarder geworden, en dat is in zijn voordeel. 'Tactiek zal er niet echt aan te pas komen', denkt De Bie. 'Enkel geven, geven, geven. Wie dat het langste volhoudt, wordt hier kampioen.'
http://www.sportwereld.be/Article/Detai ... 012008_001
'Dit wordt veel zwaarder dan de wereldbekerwedstrijd van 26 december. Die modderstrook is echt slijk geworden, maar daar kunnen ze nog rijden. In het zand zal dat echter niet altijd het geval zijn. Als ze langs de vijver rijden kunnen ze het water nog opzoeken om 'vaste' grond onder hun wielen te hebben, maar bij het terugkeren lukt dat niet. Daar wordt het allicht een eindje lopen in het mulle zand.'
Net waar Nys de koers hard wou maken, wordt hij wellicht verplicht om de fiets op de schouder te nemen. Al moet hij niet treuren. Het parcours is in zijn geheel veel zwaarder geworden, en dat is in zijn voordeel. 'Tactiek zal er niet echt aan te pas komen', denkt De Bie. 'Enkel geven, geven, geven. Wie dat het langste volhoudt, wordt hier kampioen.'
http://www.sportwereld.be/Article/Detai ... 012008_001
- raketwomanFIE
- Mountainbiker
Post by raketwomanFIE »
tot de laatste ronde spannend geweest!!!
Vervecken rijdt toch altijd sterk op kampioenschappen
jammer dat ons Bartje zijn driekleur moet weggeven
Nys is de beste al het ganse seizoen alleen jammer dat hij met die blauwe trui moet blijven rijden.........
en de Niels ja...... die jongen is al zo groot!! we gan nog vééééél te zien krijgen van hem denk ik.
BEN BERDEN mocht van mij met de 3 kleur rond crossen jammer
Vervecken rijdt toch altijd sterk op kampioenschappen
jammer dat ons Bartje zijn driekleur moet weggeven
Nys is de beste al het ganse seizoen alleen jammer dat hij met die blauwe trui moet blijven rijden.........
en de Niels ja...... die jongen is al zo groot!! we gan nog vééééél te zien krijgen van hem denk ik.
BEN BERDEN mocht van mij met de 3 kleur rond crossen jammer
Last edited by raketwomanFIE on Wed 09 Jan 2008 17:23, edited 1 time in total.
-
slapende biker
- Mountainbiker
Post by slapende biker »
Als ik goed gelezen heb , is er niemand met de juiste pronostiek ( top 3 ) .
Ik vindt dat Sven Nys dit verdiend .
Al vindt ik het een mooie van Niels albert na zijn lekke band
Ik vindt dat Sven Nys dit verdiend .
Al vindt ik het een mooie van Niels albert na zijn lekke band