De wringers Neeroeteren
TT 17.02.2008
Post by Ghostrider 1 »
Post by Timberwolve »
vandaag ook geweest, de 48 gedaan, mooie tocht! Op de klitsberg in paal (enkel in deel van 48km) waren toch wel enkele klimmekes waar niet naar boven te rijden was door de modderEdlisjas wrote:Ook terug van Beverlo, was de bedoeling om de 48 km te rijden maar na de bevoorrading blijkbaar de verkeerde toer genomen en maar 28 op de teller. Ik vond dat het niet goed stond aangeduid want nergens een plaatje met 48 km zien staan... Er waren er nog aan de afspuitpost die vanaf de bevoorrading de verkeerde route hebben gevolgd.... Zal ook wel aan ons liggen maar heel erg duidelijk vond ik het toch niet. Voor de rest fijne tocht, allé dat stukske dat wij gereden hebben toch
De splitsing was meteen na de bevoorrading, stond een groot bord met erop 25 - 30 en een pijl rechtdoor en 48 met een pijl naar rechts, als je dan rechts was ingedraaid na 20m nog een bord met 48km op.Edlisjas wrote:Ook terug van Beverlo, was de bedoeling om de 48 km te rijden maar na de bevoorrading blijkbaar de verkeerde toer genomen en maar 28 op de teller. Ik vond dat het niet goed stond aangeduid want nergens een plaatje met 48 km zien staan... Er waren er nog aan de afspuitpost die vanaf de bevoorrading de verkeerde route hebben gevolgd.... Zal ook wel aan ons liggen maar heel erg duidelijk vond ik het toch niet. Voor de rest fijne tocht, allé dat stukske dat wij gereden hebben toch
Post by Fons Moors »

Aha...is dat die Kim.Fons Moors wrote:Iemand de BB (bekende bikers) kunnen volgen? Ik heb ondermeer Kim Saenen gespot
Ik ook. Hieronder kan je hara achterkant zien.
Voor hare voorkant te zien moet je meer moeite doen...staat op de andere fotokes. zie op hp.