06/01/08 Hulste

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
grote plateau
Kerstman

Post by grote plateau »

fast & furious wrote:
veeteeteetje wrote:En zeggen dat deze tt dan "de tt der l aagvliegers" noemt. #-o #-o

Amai.(16,6 avg).We zijn verwittigd.

GP : Ik denk wel van de 45 te doen (maar misschien zoals in Lendelede een ingekorte versie) :wink:

Da's het voordeel van de streek te kennen,hé.
Vtt,ge moe nie ol gelovn wa GP ut zin botn sloat [-X [-X [-X [-X
Fastje,'k peize daie morgen wel anders zult "piepen"(gelijk een mussejonk :lol: )

@moustache:een druppelke.......ja,nee...ja...nee...of toch....mmmmja,'k weet het gelijk nog niet,alhoewel.....nee:KARAKTER :^o
't beste zal zijn dat we er eentje op drinken na de rit.

@vttje:'t zal voor velen de rit van de tr aagvliegers zijn. #-o
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

Over "druppelkes" gesproken.

Hier in Ingelmunster (op een grote boogscheut van het parcours)hebben er net nog een tweetal uurkes druppelkes uit de lucht gevallen.Ja,der kan er nog altijd een beetje bij.

Voor degene die nog steeds niet weten wat er hen te wachten staat morgen : #-o #-o

Afzien,stoempen,plassen,duwen,afstappen,natte voeten,more,tegendekgoan,matriaalpech,stillestaan,klop van den hamer krijgen,omverrevallen,ploeteren,sterven,blazen,kleiner schakelen..................

Allemaal termen die ge morgen misschien wel minstens ene keer zult tegenkomen.

Der zullen er meer vloeken dan dat er zullen kraaien van genot.
Het wordt alvast ééntje om in te kaderen in het geheugen.
Moustache
Kerstman

Post by Moustache »

veeteeteetje wrote: Afzien,stoempen,plassen,duwen,afstappen,natte voeten,more,tegendekgoan,matriaalpech,stillestaan,klop van den hamer krijgen,omverrevallen,ploeteren,sterven,blazen,kleiner schakelen..................
En ne Leffe of nen druppel onderweg... :roll: :roll: :wink:
cowboy peter
Mountainbiker

Post by cowboy peter »

veeteeteetje wrote:Over "druppelkes" gesproken.

Hier in Ingelmunster (op een grote boogscheut van het parcours)hebben er net nog een tweetal uurkes druppelkes uit de lucht gevallen.Ja,der kan er nog altijd een beetje bij.

Voor degene die nog steeds niet weten wat er hen te wachten staat morgen : #-o #-o

Afzien,stoempen,plassen,duwen,afstappen,natte voeten,more,tegendekgoan,matriaalpech,stillestaan,klop van den hamer krijgen,omverrevallen,ploeteren,sterven,blazen,kleiner schakelen..................

Allemaal termen die ge morgen misschien wel minstens ene keer zult tegenkomen.

Der zullen er meer vloeken dan dat er zullen kraaien van genot.
Het wordt alvast ééntje om in te kaderen in het geheugen.
da's toch nie voor ons van toepassing hé. Als kenners van de streek weten we elk plaske liggen, en voor iedere moeilijke strook kennen we een alternatief (met extra bevoorrading). En die 16km/h van GP, da's alleen maar voor ons wa zand, excuseer modder, in de ogen te strooien.
wizepize
Mountainbiker

Post by wizepize »

ik kom ook nog af #-o

morgen om 8u30 ben ik aan de start!!

EDIT: ik bedoel straks :lol:
timothyd
Mountainbiker

Post by timothyd »

Ellow allemaal,

Ik ben er niet bij vandaag, laatste dagje van vakantie eh, beetje uitrusten :oops:

Maargoe, gisteren kon k nie posten, t eeft goed gegoten ! En toen ik opstond deze morgen: Waaw ! Zonnetje scheen, blauwe lucht.
Ik ben benieuwd wanneer ik de eerste reacties hier kan lezen :-)

Owja, tzal de hele week een weertje zijn à la belgique.
matthieu
Mountainbiker

Post by matthieu »

hulste was redelijk veel modderhappen en met de fiets aan de hand lopen
een waregemnaar en ik hebben samen een ingekorte versie gereden van de 45 km
na al die modder en sjolinge waren het moe van te sukkelen maar den afspuitplaats was goe en ruim genoeg

puik werk van de organisatie =D> =D> =D> =D>
jammer van het vettige parcour
BBstijntje
Mountainbiker

Post by BBstijntje »

zeer goede tocht maar de 25 gedaan en kheb overal mooi kunnen doorfietsen.
tloperke
Mountainbiker
Location: Thompson Pro Team LX (winter) en Scott Spark 30 - 2011 (zomer)

Post by tloperke »

ook de 25 km gedaan en meer dan voldoende modder gezien... #-o
black knight
Kerstman
Location: tompson razor pro+ 2008 full xt, magura hs 33 brakes evo2

Post by black knight »

na ne lange stop ,heb ik vandaag de 25 km van hulste gedaan ,ik had het voordeel dat ik wist waar ik aan begon ,ik had die nog gedaan.
het was afzien en stoempen ,maar volgens mij ,was het vorig jaar slechter ,want dank zij de regen van gisteren was het parcours herschapen in een waterige modderboel die op de 25 km redelijk te berijden was ,als je niet direkt opgaf en wilde blijven fietsen, een beetje kleiner schakelen ,kon je toch wel blijvend fietsen.
Ik wil hierbij ook vermelden dat de douches na zo'n rit heel welkom waren ,lekker warm ,net gepast warm water ,en geen overbevolking ,en vooral ,geregeld proper opgekuist op de grond ,dat is belangrijk vind ikzelf ,dat de douches geen kopie zijn van het parcours.
Dus ,ik heb alleen lovende woorden voor de organisatie van deze rit.

Tot volgende week in Zarren
Post Reply