Mijn maten van de frontbikers zullen er ook zijn tegen de klok van 8:30.
Alé tot zondag. Mijn vrouw (in lingerie) en kinderen zullen jullie toewuiven aan de voordeur.
Post by de fretter »
Het rondpunt van sleihage word niet gebruikt, de kant van WRB tot op 100 meter en de kant van Staden tot op 100 meter maar dichter komen we nietSibrecht wrote:vanmiddag op een tochje dikwijls pijltjes tegengekomen.
Wel wat verwarring aan het rondpunt van Sleihage. 'k heb wel een bordje tegengekomen met gevaarlijk kruispunt, maar voor de rest niets.
Foutje?
zijn het dan die groengele bordjes niet?sergo wrote:Het rondpunt van sleihage word niet gebruikt, de kant van WRB tot op 100 meter en de kant van Staden tot op 100 meter maar dichter komen we nietSibrecht wrote:vanmiddag op een tochje dikwijls pijltjes tegengekomen.
Wel wat verwarring aan het rondpunt van Sleihage. 'k heb wel een bordje tegengekomen met gevaarlijk kruispunt, maar voor de rest niets.
Foutje?
Post by Mega Mingie »
Post by Mega Mingie »
Is het je vrouw die ons in lingerie uitwuift ofde fretter wrote:Ik hoop dat de Foritsbikers er tegenietske voor 8 uur mogen present zijn. Al die mee wil kan het forumtreintje nemen. Mega Mingie zal er zijn om de eerst 35 à 40 km de locomotief te spelen, ik hoop dat Turtle geen furrie krijgt want dan is het helemaal voor de kl..... Dus maak er gebruik van.
Mijn maten van de frontbikers zullen er ook zijn tegen de klok van 8:30.
Alé tot zondag. Mijn vrouw (in lingerie) en kinderen zullen jullie toewuiven aan de voordeur.
Post by vuulle sliekcoureur »
Denk dat er toch wel 2 à 3 plaatsen zijn waar je van de fiets zal moeten, een landbouwer heeft zijne pret van het land gehaald en heeft toch wel serieus doorgeploegd, maar met dit weer moet je toch wel rekening houden met een zwaar parcours.Mr Q wrote:In navolging van vorige week in Langemark, wordt het wederom een zware tocht. Mijn achterdera is eindelijk in orde, dus het excuus van een slecht versnellingsapparaat kan ik nie meer inroepen![]()
.
Het wordt ploegen maar toch hoop ik dat het nog ietwat doenbaar is, want om de 10 m van je fiets moeten is ook niet geestig.
Enfin we zien wel.
Toch wel, vandaag nog een deel van de tocht gereden, al heel wat pijlen terug geplaatst of terug juist geplaatst (Wind of kwaad opzet?)Sibrecht wrote:zijn het dan die groengele bordjes niet?sergo wrote:Het rondpunt van sleihage word niet gebruikt, de kant van WRB tot op 100 meter en de kant van Staden tot op 100 meter maar dichter komen we nietSibrecht wrote:vanmiddag op een tochje dikwijls pijltjes tegengekomen.
Foutje?
(kijk hier net even bij toertochten, ongelooflijk veel tt's morgen!)