06/01/2008 Westrozebeke

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
de fretter
Mountainbiker

Post by de fretter »

Ik hoop dat de Foritsbikers er tegenietske voor 8 uur mogen present zijn. Al die mee wil kan het forumtreintje nemen. Mega Mingie zal er zijn om de eerst 35 à 40 km de locomotief te spelen, ik hoop dat Turtle geen furrie krijgt want dan is het helemaal voor de kl..... Dus maak er gebruik van :lol: .
Mijn maten van de frontbikers zullen er ook zijn tegen de klok van 8:30.
Alé tot zondag. Mijn vrouw (in lingerie) en kinderen zullen jullie toewuiven aan de voordeur.
sergo
Mountainbiker

Post by sergo »

Sibrecht wrote:vanmiddag op een tochje dikwijls pijltjes tegengekomen.

Wel wat verwarring aan het rondpunt van Sleihage. 'k heb wel een bordje tegengekomen met gevaarlijk kruispunt, maar voor de rest niets.
Foutje?
Het rondpunt van sleihage word niet gebruikt, de kant van WRB tot op 100 meter en de kant van Staden tot op 100 meter maar dichter komen we niet
Sibrecht
Mountainbiker

Post by Sibrecht »

sergo wrote:

Wel wat verwarring aan het rondpunt van Sleihage. 'k heb wel een bordje tegengekomen met gevaarlijk kruispunt, maar voor de rest niets.
Foutje?
Het rondpunt van sleihage word niet gebruikt, de kant van WRB tot op 100 meter en de kant van Staden tot op 100 meter maar dichter komen we niet
zijn het dan die groengele bordjes niet?

(kijk hier net even bij toertochten, ongelooflijk veel tt's morgen!)
Mega Mingie
Mountainbiker

Post by Mega Mingie »

Merida,

Ik woon inderdaad in Staden. Dicht bij Horafrost.
Ik start met de Fortis-bende rond 8.00u. We hebben
al afgesproken om elkaar op te halen.
We willen absoluut de Fretter zijn vrouw in lingerie zien.

Als je 't ziet zitten: klokslag 8.00u start aan de Boskant.

Misschien tot morgen?

(Heb ik niet met jou de openinng van de vaste route in Staden gereden???) Of was dat nog een andere gek die hem liet uitregenen
tot op 't vel?
Mega Mingie
Mountainbiker

Post by Mega Mingie »

de fretter wrote:Ik hoop dat de Foritsbikers er tegenietske voor 8 uur mogen present zijn. Al die mee wil kan het forumtreintje nemen. Mega Mingie zal er zijn om de eerst 35 à 40 km de locomotief te spelen, ik hoop dat Turtle geen furrie krijgt want dan is het helemaal voor de kl..... Dus maak er gebruik van :lol: .
Mijn maten van de frontbikers zullen er ook zijn tegen de klok van 8:30.
Alé tot zondag. Mijn vrouw (in lingerie) en kinderen zullen jullie toewuiven aan de voordeur.
Is het je vrouw die ons in lingerie uitwuift of
staat ze zelf in lingerie? [/quote]
pounke
Mountainbiker

Post by pounke »

Heb de rit vrijdag "ingereden" nl. deels grote toer totdat ik de mannen met de bordjes heb ingehaald ,daarna de kleine toer. Het werd een mozig tochtje
Je zal merken dat je in oa Sleihage en op de treinroute de dijpsierkes goed zal kunnen gebruiken.
Missch. tip om op de bevoorrading afspuitplaats te voorzien. Kzag dat het aan een boerderij was, dus is missch. mogelijk?
1 stm- biker heeft dus toch "deelgenomen".......
De rest gaat zondag naar Snellegem.

succes! :wink:
vuulle sliekcoureur
Mountainbiker

Post by vuulle sliekcoureur »

morgenvroeg ga ik samen met mijn 2 mtb-compagnons ook deze tocht rijden . het wordt wel een zware tocht als je kijkt naar het water op de velden weet je het wel. Goed de krachten doseren is de opdracht. het belooft een goed georganiseerde tocht te worden en bovendien dicht bij de deur :-D :-D :-D
Bertinus
Mountainbiker

Post by Bertinus »

In navolging van vorige week in Langemark, wordt het wederom een zware tocht. Mijn achterdera is eindelijk in orde, dus het excuus van een slecht versnellingsapparaat kan ik nie meer inroepen :( :wink: .

Het wordt ploegen maar toch hoop ik dat het nog ietwat doenbaar is, want om de 10 m van je fiets moeten is ook niet geestig.

Enfin we zien wel.
sergo
Mountainbiker

Post by sergo »

Mr Q wrote:In navolging van vorige week in Langemark, wordt het wederom een zware tocht. Mijn achterdera is eindelijk in orde, dus het excuus van een slecht versnellingsapparaat kan ik nie meer inroepen :( :wink: .

Het wordt ploegen maar toch hoop ik dat het nog ietwat doenbaar is, want om de 10 m van je fiets moeten is ook niet geestig.

Enfin we zien wel.
Denk dat er toch wel 2 à 3 plaatsen zijn waar je van de fiets zal moeten, een landbouwer heeft zijne pret van het land gehaald en heeft toch wel serieus doorgeploegd, maar met dit weer moet je toch wel rekening houden met een zwaar parcours.
sergo
Mountainbiker

Post by sergo »

Sibrecht wrote:
sergo wrote:

Foutje?
zijn het dan die groengele bordjes niet?

(kijk hier net even bij toertochten, ongelooflijk veel tt's morgen!)
Toch wel, vandaag nog een deel van de tocht gereden, al heel wat pijlen terug geplaatst of terug juist geplaatst (Wind of kwaad opzet?)
Morgen rijden er nog 2 groepen de tocht voor en zijn er mensen op de baan die een oogje in het zeil houden.
Post Reply