06/01/2008 - Roubaix (Fr.)
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Steven vd Eynde
- Mountainbiker
- Location: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III
Post by Steven vd Eynde »
Troost u, ik zit ook met een serieuze kou. Koppijn en gisteren zelfs koorts. Die is nu gelukkig wel achterwege gebleven. Maar ja, ben ziek gaan werken, dan kan ik ook in Roubaix gaan bollen he...jorgy wrote:zo ziek as een hond
- Steven vd Eynde
- Mountainbiker
- Location: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III
Post by Steven vd Eynde »
Gelijk heb je!jorgy wrote:Tja,kben ook wel ziek aant werken,ma kben zelfstandig en dan gaat het werk voor hé
- Rock Rider
- Mountainbiker
Post by Rock Rider »
wij vertrekken daar rond 8u15 - 8u30...kadeetje wrote:A da ware tof rock rider![]()
, ik ga langst avelgem rijden wanneer zetten jullie aan . Ik heb da adres ingedrukt op de gps maar hij vind da nie , en als er iemand wil kan hij meerijden
![]()
, moet wel de kanten van avelgem zijn he
![]()
- Rock Rider
- Mountainbiker
Post by Rock Rider »
hmm, wij spreken ter plaatse af met onze club... Hangt af van waar de mensen wonen of ze al dan niet onderweg afspreken...kadeetje wrote:En welk uur zetten jullie aan in moen , kunnen meschien daar al afspreken
- lok 36000
- Mountainbiker
Lokske zal ter plaatse zijn rond 8 uur, kan ik dan misschien nog een keertje mee fietsen met de leuke bende die de steenbakkers toch zijn. t'Is trouwens door omstandigheden allerhande al lan geleden en dan kan ik hen uit de doeken doen waarom ik dan toch niet naar hun TT ben kunnen afzakken.
Ik heb zo stilaan het gevoel dat er veel Nederlands zal gesproken worden morgen in de hel van het noorden.
Ik heb zo stilaan het gevoel dat er veel Nederlands zal gesproken worden morgen in de hel van het noorden.