BK Veldrijden

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
Post Reply
snellebeentjes
Mountainbiker

Post by snellebeentjes »

Kan je eens zeggen welk jaar dat was Brunox van de SP? Want volgens mij verwar je met de WB waarin Vannoppen en VanderLinde spurtten om plaatsen 5 en 6 en zo Nys de eindzege in die WB ontnamen! Volgens mij is in de SP nooit zoiets gebeurd...!

En vervolgens denk ik al het hele seizoen, net zoals Wellens vandaag zelf zegt in de krant, dat Wellens al heel het jaar veel beter is dan in z'n superjaar! Maar dat Nys simpelweg nog een trapje hoger staat!
Niet die crossjaren hebben veel van Wellens z'n krachten en lichaam gekost, wel de feestjes, vieringen en de compensaties van een veldritseizoen, nadien denk ik! Wanneer Nys een titel haalt of een ferm seizoen heeft gereden zie je hem een week of 2 erop terug leven zoals tijdens het seizoen, ik denk niet dat je dat in Vorselaar zult zien, daar is het terug zachtjes aan beginnen en alles meer op z'n gemakje! Intrinsiek denk ik heeft Wellens meer talent, maar de werkkracht en de lust om te trainen en voor z'n sport te leven compenseerd dat tekort aan talent ruimschoots bij Nys!
Let op ik zeg niet dat Nys minder techniek heeft dan Wellens, verre van eerder het omgekeerde, maar minder talent, al je ziet hoe in een flits Wellens op en af z'n fiets is...dat is een vorm van talent, moeilijker te trainen dan langdurig tegen hoge hartslag kunnen fietsen!

Ze hebben allebei hun kwaliteiten en gebreken, maar de één wil er iets meer voor doen dan de andere, en daarin zit het niveauverschil naar mijn mening! Remember de uitspraak : M'n sport komt niet op de eerste plaats wel m'n lief van Wellens, wel daarbij is alles gezegd, dat zal je nooit horen bij Nys, maar dan ook nooit hé tijdens z'n actieve carriere!
Ik zeg chapeau aan beide, beide moeten ze er naar hun eigen normen massaal veel voor doen! En de één heeft ontspanning en plezier nodig akkoord, maar vreemd genoeg zit daar ook het gevaar van mindere prestaties!

En laat zondag de beste van de dag winnen! Zonder pech of problemen want anders ist weer een zootje
Brunox
Mountainbiker

Post by Brunox »

@ snellebeentjes -------> ge hebt gelijk SP en WB, sorry, ff door elkaar gehaald.
kiwi_x
Mountainbiker

Post by kiwi_x »

beter 4 of 5 fidea's in de top 10 dan i rabo die alles wint.
davidS
Mountainbiker

Post by davidS »

[quote="SPECI"
Trouwens de fidea's staan mischien niet zo veel op het hoogte schavotje maar ze staan wel meestal op het podium, of telt da nie?
[/quote]

nee, alleen de eerste telt, de rest is beeldvulling

is een quote van Leon Schodts nadat Mario Declerck Vervecken ging halen op het wereldkampioenschap
jerre1
Mountainbiker

Post by jerre1 »

Heeft iemand vervecken al verwittigd dat de masters c om 11 uur rijden,hij gaat te laat zijn he. :lol: :lol: :lol:
Brunox
Mountainbiker

Post by Brunox »

Xescobiker wrote:Heeft iemand vervecken al verwittigd dat de masters c om 11 uur rijden,hij gaat te laat zijn he. :lol: :lol: :lol:
ImageImageImage
mtber
Mountainbiker

Post by mtber »

Ik hoop stiekem op Tom Vannoppen als kampioen bij de elite zonder contract....Dan heeft em morgen een reden om pinten te drinken! :-D
dankers
Mountainbiker

Post by dankers »

Handige Harry wrote:pas maar op want hij zou wel eens kunnen winnen
iedereen behalve Sven Nijs want diene arrogante kop met zijn pretentie kan wel de grote kampioen uithangen maar hij heeft gewoon geen tegenstand hahah de idioot!
in de tijd van roger de vlaemicnk dat was een ander kaliber die won in de winter veldritten en werelkampioen en tijdens het wegseizoen was hij ook een grote met vele klassieke overwinningen en dit als enen kanibaal eddy merckx rondreed!!!
Sven nijs en Tom boonen komen nog niet aan de kleine teen van die mannen!!!! Tom wie??????????
Tom boonen hangt liever de playboy uit met zijn sportwagens en zijn kinderlief hij heeft begot maar vijfweken gekoerst in 2007 in heeft meer verdient in dit jaar als roger de vlaeminck zijn hele carriere!! ergis dit stelletje nepkampioenen die opgefokt worden en gehypte worden door achterlijke media ans het laatste nieuws en vtm en ene michel wuyts
#-o #-o [-X
Brunox
Mountainbiker

Post by Brunox »

dankers wrote:
Handige Harry wrote:pas maar op want hij zou wel eens kunnen winnen
iedereen behalve Sven Nijs want diene arrogante kop met zijn pretentie kan wel de grote kampioen uithangen maar hij heeft gewoon geen tegenstand hahah de idioot!
in de tijd van roger de vlaemicnk dat was een ander kaliber die won in de winter veldritten en werelkampioen en tijdens het wegseizoen was hij ook een grote met vele klassieke overwinningen en dit als enen kanibaal eddy merckx rondreed!!!
Sven nijs en Tom boonen komen nog niet aan de kleine teen van die mannen!!!! Tom wie??????????
Tom boonen hangt liever de playboy uit met zijn sportwagens en zijn kinderlief hij heeft begot maar vijfweken gekoerst in 2007 in heeft meer verdient in dit jaar als roger de vlaeminck zijn hele carriere!! ergis dit stelletje nepkampioenen die opgefokt worden en gehypte worden door achterlijke media ans het laatste nieuws en vtm en ene michel wuyts
#-o #-o [-X

Image
WT6
Mountainbiker

Post by WT6 »

SPECI wrote:
Tinky-Winky wrote: Speci, ik heb de Fidea's helemaal niet zwartgemaakt.
:lol:
Waarom zegt ge nooit niks over de slechte prestaties van andere renners? het zijn ALTIJD fidea's waar ge het over hebt.
Van Kasteren heeft ne grote mond, daar kunnen zijn renners niks aan doen :wink: T'is nen hollander eh :lol:
Trouwens de fidea's staan mischien niet zo veel op het hoogte schavotje maar ze staan wel meestal op het podium, of telt da nie?

alez moge de beste winnen zondag
:wink:
True.
Als we het nu nog eens geraken over wie de beste is, eendagsvliegen niet meegeteld... :wink:
Da's het jammere aan die kampioenschappen he. 1 dagje minder zijn en ge kunt het vergeten. OF een heel jaar zonder resultaten goedmaken met een tricolore/regenboog pulleke.
Nu het is niet anders, dat 'm het dan morgen ook nog maar eens lapt. Overwinning 19 komt er vroeg of laat toch aan, waarom dan niet morgen ?
=D>
Post Reply