nee enkel vooraf inschrijvingen , als ge terplaatsen kon inschrijven dan ging dat iedereen zo doen he .redbiker wrote:Is de LCMT enkel met voorinschrijvingen, of kan er ook terplaatse ingeschreven worden? Indien het laatste, waren het aantal inschrijvingen vorige jaren volgeboekt of is er altijd wel genoeg plaats?
Het is nl. zo dat ik heel veel zin heb deze ronde te rijden, maar niet in verschrikkelijk modderige omstandigheden zoals vorige jaren soms het geval was. Dan beleef ik er geen plezier meer aan en kost het nog een handvol geld aan materiaal wat verslijt als sneeuw voor de zon.
LCMT 2008
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- fieldbiker
- Mountainbiker
Post by fieldbiker »
Dan zal je toch wel een verkeerd kaartje gehad hebben : de LCMT en asfalt, da's een kontradiktie in terminis.ijsbeerke wrote:Vorige zomer eens een ritje via de kaart gevolgd (diegene die vertrok vanuit dat hotel in Houffalize) met het oog op misschien een deelname.
Toch ferm verschoten , asfalt en nog eens asfalt.![]()
Field
Yep kan goed zijn ,maar twijfel er toch aanfieldbiker wrote:Dan zal je toch wel een verkeerd kaartje gehad hebben : de LCMT en asfalt, da's een kontradiktie in terminis.ijsbeerke wrote:Vorige zomer eens een ritje via de kaart gevolgd (diegene die vertrok vanuit dat hotel in Houffalize) met het oog op misschien een deelname.
Toch ferm verschoten , asfalt en nog eens asfalt.![]()
Field
http://www.gpsvisualizer.com/display/12 ... .86.3.html
Best G Hybrid verzetten naar Google map en dan de detail wat fijnder zetten en de toer volgen.
Zij die hem hebben gereden in 2007 zouden toch moeten kunnen zien of deze is of niet.
- aj kwak
- Mountainbiker
Parcours op website aangepast.LuckyIron wrote:waar hebt ge dat gehoord?aj kwak wrote:Na 7 jaar terug aankomst in MALMEDY !
Aankomst van de lcmt is toch Stavelot (volgens hun website)
Asfalt... Dit is inderdaad relatief. Maar idd vorig jaar wat meer asfalt ingestopt dan oorspronkelijk gepland. Voor 2008 hebben we voor rit 2 en 3 alvast het omgekeerde gedaan.
- LuckyIron
- Mountainbiker
parkoers is volledig afgepijld!viperke wrote:Is de tocht deels gericht op orientatie of zijn alle etappes volledig duidelijk afgepeild ?
En is de inschrijving meestal snel volzet of kan ik nog enkele weken erover denken alvorens in te schrijven ?
voor inschrijving hebt ge nog wel effe tijd denk ik, hou de website in 't oog, daar komt normaal op hoeveel man er ingeschreven is en/of hoeveel plaatsen er nog vrij zijn.