Blijft verder wel een proper fietske.
Seventy3 X-seven Carbon
Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
- El Perro Diablo
- Mountainbiker
Post by El Perro Diablo »
Het frame is er ene uit Taiwan hoor
[/quote]
Mijn Limburgs is niet zo goed, maar Kona is ooit bijna falliet gegaan door zo'n sticker, custom made moet in dit geval CUSTOM ASSEMBLED zijn.
- JanMan
- Mountainbiker
Ja, dit is not done om zo een sticker te plakken. Zo heeft Trek ook al zijn stickers moeten veranderen van "Made in the USA" naar "Designed in the USA"El Perro Diablo wrote:Mijn Limburgs is niet zo goed, maar Kona is ooit bijna falliet gegaan door zo'n sticker, custom made moet in dit geval CUSTOM ASSEMBLED zijn. Blijft verder wel een proper fietske.
Hoe Cannondale het oplost weet ik niet. Hangt er op hun frames/fietsen trouwens nog wel een sticker op?
- El Perro Diablo
- Mountainbiker
Post by El Perro Diablo »
Cannondale plakt enkel "Handemade in the USA" op de frames waar het zo is.
Ik rijd op ne sticker ja, ne snelle, en mijn auto is een Fiatje waar Ferrari op plakt..........
Ik rijd op ne sticker ja, ne snelle, en mijn auto is een Fiatje waar Ferrari op plakt..........
-
biker bertje
- Mountainbiker
Post by biker bertje »
Mag ik misschien een idiote vraag stellen? Mogen of niet stel ze toch, als je zo'n bedrag (als deze fiets dit kost) uitgeeft waarom koop je dan geen merkfiets? Ok rijden er misschien meer van rond en je hebt nu misschien iets exclusiefs maar persoonlijk zou ik voor dit bedrag toch naar een Trek, Specialized, Scott of Cannondale gaan.Gf biker wrote:kawa wrote:]Over welke prijsklasse spreekt men hier? (als we dat mogen weten)Gf biker wrote:Sjieke machien voor een meer dan redelijke prijs
Prijs hangt natuurlijk af van de afmontage, de bike's worden gebouwd naar de wensen van de klantMaar als ik me niet vergis komt deze rond de 2300€.
Ps Is toch niet echt licht want als je hier een vering in stopt dan kom je toch rond de 10.4 of vergis ik mij?
Waarom voor dit bedrag geen "merkfiets"kopen?
Ben al meer dan 6 jaar klant bij Bike Shop Bocholt en altijd goed en eerlijk behandeld en gehandeld.
Je krijgt op SEVENTY3 dezelfde garantie zoals op een "merk"-frame.
Dus:Niet geschoten is altijd mis.
Ik vind het de moeite waard om te proberen,en dan kan het me echt niet schelen waar dit frame gemaakt word.
Ben al meer dan 6 jaar klant bij Bike Shop Bocholt en altijd goed en eerlijk behandeld en gehandeld.
Je krijgt op SEVENTY3 dezelfde garantie zoals op een "merk"-frame.
Dus:Niet geschoten is altijd mis.
Ik vind het de moeite waard om te proberen,en dan kan het me echt niet schelen waar dit frame gemaakt word.