Roubaix, dit wordt voor mij een klassieker. Het zal de derde keer zijn dat ik er start voor de Ronde des Rois en dat ik dan ook gallettes des rois zal kunnen proeven. Trouwens na hun Rando Paris-Roubaix (120km) in juni 2007
wordt het terug een leuk weerzien met de mensen van de plaatselijke club. Oh ja en vorig jaar had ik nummer 349; het stuurplaatje met de originele modder heb ik hier nog liggen.
Het parcours van deze tocht is dan misschien niet het meest uitdagende maar
de tocht lokt mij telkens weer omwille van het historische wielerlandschap waardoor je je even Tommeke of Roger kan voelen.
06/01/2008 - Roubaix (Fr.)
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Knurrebikers lady
- Mountainbiker
- Location: Specialized Epic Expert Fsr - Thompson Trail - Zannata koersfiets
Post by Knurrebikers lady »
Dedju, dit weekend genen bike
Had nochthans graag naar Roubaix afgezakt...
Daarentegen 's middags gaan eten
.
Kurt (Willem Tell) alvast van plan te starten voor deze mooie rit
.
Aan alle bikers: de leute !
Daarentegen 's middags gaan eten
Kurt (Willem Tell) alvast van plan te starten voor deze mooie rit
Aan alle bikers: de leute !
Ziezo alles staat klaar , nog paar nieuwe binnenbanden in de zak gestoken . Hopen dak ze nie nodig heb
. Dat maar rap zondag is , dan kunnen we gaan dokkeren over de kasseien .
. om 7 uur aanzetten in brakel ,denk een goe uurtje rijden tegen da ik het gevonden heb . Starten rond 8uur30 . En dan zien we wel laat maar komen de hel van noorden
.Voormij de eerste keer hopen da het goed gaat

- Rock Rider
- Mountainbiker
Post by Rock Rider »
met een beke sjans kunt ge starten samen met de Steenbakkers als ge da wilt...kadeetje wrote:Ziezo alles staat klaar , nog paar nieuwe binnenbanden in de zak gestoken . Hopen dak ze nie nodig heb. Dat maar rap zondag is , dan kunnen we gaan dokkeren over de kasseien .
![]()
![]()
. om 7 uur aanzetten in brakel ,denk een goe uurtje rijden tegen da ik het gevonden heb . Starten rond 8uur30 . En dan zien we wel laat maar komen de hel van noorden
.Voormij de eerste keer hopen da het goed gaat
![]()
![]()
- Steven vd Eynde
- Mountainbiker
- Location: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III
Post by Steven vd Eynde »
En nog eentje... Goeie opkomst voor een zondag.Herder Steven wrote:En nogmaals eentje...scubaluc wrote:Eventjes een kleine aanpassingthe grandmaster wrote:voorlopige stand
steenbakkers 10
herders 10
raketmannen 22
Roubaix, een absolute aanrader!
- bikerLieven
- Mountainbiker
Post by bikerLieven »
Goed idee van Scubaluc deze TT. Wij komen ook af! De delegatie zal niet zo groot zijn ( lees 2) want er wordt dit WE nogal in gespreide slagorde gereden (Erembodegem, Zottegem, Gentbrugge..)
Zie er al naar uit. Al een keer of 10 naar P-R komen kijken op de piste en dan nu er zelf eens rijden. De max!
Wij vertrekken om 8 uur in Wetteren. Dus wij starten ginder iets na negen schat ik.
Zie er al naar uit. Al een keer of 10 naar P-R komen kijken op de piste en dan nu er zelf eens rijden. De max!
Wij vertrekken om 8 uur in Wetteren. Dus wij starten ginder iets na negen schat ik.