Wat ik vond v/d rit?ik heb de 60km-toer gedaan en ik vond het niet zo goed,omdat het een tamelijk"saai"parcours was en vooral omdat er GEEN BEVOORRAADING was,waar er op andere langere ritten een bevoorraading is op 20 en 40km en het was niet duidelijk vermeld dat er géén zou zijn,bovenop dit alles was het nog een"VAST BLOSO-PARCOURS",met hier en daar een belachelijk"zelfgemaakt pijltje",dat bovendien nog niet al te duidelijk was, en dat voor de volle 4 euro inschrijvingsgeld.
DIT KON ECHT TOCH WEL BETER HOOR zeker als het door de politie-bond werd georganiseerd!!
Kortom mij zien ze daar niet meer(toch niet betalend)
03/01/08 Dessel
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Re: mtb-rit Witgoor-Dessel
Diamond wrote:Wat ik vond v/d rit?ik heb de 60km-toer gedaan en ik vond het niet zo goed,omdat het een tamelijk"saai"parcours was en vooral omdat er GEEN BEVOORRAADING was,waar er op andere langere ritten een bevoorraading is op 20 en 40km en het was niet duidelijk vermeld dat er géén zou zijn,bovenop dit alles was het nog een"VAST BLOSO-PARCOURS",met hier en daar een belachelijk"zelfgemaakt pijltje",dat bovendien nog niet al te duidelijk was, en dat voor de volle 4 euro inschrijvingsgeld.
DIT KON ECHT TOCH WEL BETER HOOR zeker als het door de politie-bond werd georganiseerd!!
Dit gelezen????????
bivagoke wrote:Beste bikers,
de laatste die reageerde heeft het inderdaad bij het rechte eind. Dit werd allemaal ineen gestoken door één fietser die extra pijltjes heeft opgehangen, zijn echtgenote die de mensen voorzag van een consumptiebon en keurig de namen noteerde voor de verzekering en één vrijwillige chauffeur die paraat stond om pechlijders te depanneren.
Waar vind je nog zulke mensen ? Vrijwilligers die een ganse weekdag in de weer zijn om anderen te plezieren. Er waren inderdaad 150 betalende deelnemers.
Iedereen mag weten dat er in Ukkel slechts 35 deelnemers werden geteld, in Gent 52, Kasterlee 82, Luyksgestel 56, Turnhout 70, Bierbeek 40, Eindhoven 1 !!, Grobbendonk 75 en Meise 33.
Als de inrichter de weergoden tegen heeft (zie Eindhoven met één deelnemer !!) dan zit die met een serieuze financiële kater.
Ik organiseer in Bierbeek en in Meise en ik kom uit het Antwerpse. De winst: 69.- euro voor twee dagen die ik weer terug investeer in het verkennen en beter afpijlen van wéér 2 BLOSO-parcours volgende winter.
Jongens, je mag er eens gaan aanstaan i.p.v. blindelings commentaar te spuien op een organisator of organisatie. Wees gewoon gelukkig dat je kan fietsen... Die Bloso-tochten ga je niet in je uppie doen in de winter !! Dat weet je best. Maar als je net als bv. Gella Vandecaveye regelmatig eens complexloos wil komen rondtoeren op donderdag dan ben je welkom.
Ik reed 11 van de voorbije 12 tochten van de Belgische Politiesportbond tijdens de afgelopen winter en ik ben al onze inrichters méér dan dankbaar dat ze voor ons hun beste beentje, volledig belangeloos, hebben voorgezet.
Iedereen betaald vlotjes 2.000.- euro voor een bike, 25 euro voor een setje remschijfjes, 3 euro voor een Leffe en 1.25 euro voor een literje diesel. Wat is dan nog 4 euro voor een halve dag plezier ? Overigens voor
25.- euro ben je een gans jaar lid van de Politiesportbond en dan betaal je overal slechts 3 eurootjes. Wij hebben dan ook nog een prachtig zomerprogramma en daar is ook iedereen meer dan welkom !!
We hebben nog drie mtb-tochten: Wachtebeke, Merksplas en Belsele. Als jij ook komt betaal ik je daar een frisse pint na de rit !!
Vanwege Ludo Bisschops, coördinator mtb van de Belgische Politiesportbond.
Re: mtb-rit Witgoor-Dessel
als ik bij je profiel merk dat Zwitserland je favoriete mountainbikeplaats is, dan vrees ik dat je in je leven nog meer frustrerende tochten zal rijden.Diamond wrote:Wat ik vond v/d rit?ik heb de 60km-toer gedaan en ik vond het niet zo goed,omdat het een tamelijk"saai"parcours was en vooral omdat er GEEN BEVOORRAADING was,waar er op andere langere ritten een bevoorraading is op 20 en 40km en het was niet duidelijk vermeld dat er géén zou zijn,bovenop dit alles was het nog een"VAST BLOSO-PARCOURS",met hier en daar een belachelijk"zelfgemaakt pijltje",dat bovendien nog niet al te duidelijk was, en dat voor de volle 4 euro inschrijvingsgeld.
Zoals ik hogerop al schreef: hoedje af voor alle organisaties die steunen op vrijwilligers... en voor 2008: neen aan het "negativisme" zo eigen aan "deze tijd"...
Zwartrijder
Ben net terug uit verlof en ben prettig verrast door een deelnemer van de rit in Dessel.
Eindelijk eens iemand die kleur bekent en er voor uitkomt dat hij tot de schare zwartrijders behoort die profiteren van het zweet van anderen.
sportieve groeten
Eindelijk eens iemand die kleur bekent en er voor uitkomt dat hij tot de schare zwartrijders behoort die profiteren van het zweet van anderen.
sportieve groeten
mtb-rit Dessel
ALS ik daar ooit terug ga biken,dan is dat toch zeker op mijn eentje,en zeker niet een georganiseerde rit(door wie dan ook),dan hoef je niet "zwart te rijden"zoals sommigen hierboven het zo mooi uitleggen!!!!!!!!!!