Mooi ding...
Een vaste vork is niet mijn ding. Zie een mtb liever met een verende vork. Ben benieuwd hoe die ZTR Race velgen het gaan houden. Was persoonlijk toch liever voor de Olympics gegaan.
scott scale ltd 2008
Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
-
Fabian
- Mountainbiker
ik heb ook de ztr olympics 330 gr met dezelfde naven, maar rijdt nu toch al 3 maand met dit setje en tot op heden geen enkel probleem. (hout vasthouden)tinman wrote:Mooi ding...
Een vaste vork is niet mijn ding. Zie een mtb liever met een verende vork. Ben benieuwd hoe die ZTR Race velgen het gaan houden. Was persoonlijk toch liever voor de Olympics gegaan.
K'heb gisteren een Scale met geïntegreerde zadelpen en in maat Large opgebouwd en het frame met niet ingekorte zadelpen en balhoofdcups erin geperst weegt 1.2kg zonder het wcs zadelbevestegingstuk (wat ook nog wat weegt)Fabian wrote:heb enkel het frame gekocht en heb nog een sid world cup staan !
frame weegt 1040 gr incl zadelpen.
reken daarbij nog eens al de doorlopende gains en zo een lichtgewicht wonders zijn die scale's eigenlijk niet.
Ze zijn wel licht maar als je alles bij elkaar telt is het verschil met een ander carbon topframe niet zo groot als het eerst lijkt.
Je kan de zadelpen een goeie 2cm nog hogerzetten eens afgezaagd.