06/01/08 Hulste

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
SuPaH FLY
Mountainbiker

Post by SuPaH FLY »

grote plateau wrote: Morgen alvast de jaarlijkse verkenning om de laatste puttekes en plasselkes te weten liggen.
Dat kennen we al die jaarlijkse verkenning, vooral het ADVIES die er achteraf komt :lol: :lol: :lol:
bonsai
Mountainbiker

Post by bonsai »

Het modderfietske staat al klaar, t'zal nodig zijn.
Vorig jaar ook gereden, veel moddertoestanden, had wel weinig met mountainbiken te maken
maar het had toch iets aparts. :wink:
Morgen weer eens van dat sfeertje komen proeven.
BBstijntje
Mountainbiker

Post by BBstijntje »

Het is te hopen dat het vanacht droog blijft en morn ochtend ook. het is anders wel een leuk om te ploeteren door de moze
grote plateau
Kerstman

Post by grote plateau »

Voila,de verkenning zit er op:45km; 16.6gem. Zegt veel hé.

D'er zullen morgen weer veel lijken binnenstrompelen.Is op enkele plaatsen na nog goed berijdbaar,maar wat als er een honderdtal gepasseerd zijn?? #-o

'K denk al van morgen te starten voor de 25km,zo kan er nog een aprèstje vanaf en zal 'k niet in slaap vallen tijdens de cross.(extra lus volgt toch de "Baeckelandroute" van Lendelede)

Wie de groten toer kan rijden zonder voetje aan grond te zetten: =D>
Vandaag toch al ne keer of vier mijn "pootje" nodig gehad,en bijna een "beekduikje". #-o
fast & furious
Kerstman
Location: Fast : Specialized stumpjumper expert / Furious : Specialized Stumpjumper Woman 2006

Post by fast & furious »

F&F komen ook af,al was het maar voor te lebberen met de bende voor het nieuwe jaar in te zetten :-D :-D :-D !

tot morgen,de Fast
barty
Mountainbiker

Post by barty »

Allez heb hier in Zulte toch nog een bende ongeregeld bij mekaar gekregen om morgen naar Hulste te komen afgezakt.
Als ik dat hier zo allemaal lees dan zou ik beter al een zuurstoffles bestellen zeker voor morgennamiddag om in mijne zetel naar de cross te kunnen kijken.
Was vorig jaar al lastig in de modder en 't zal er nu waarschijnlijk niet veel beter bijliggen vrees ik
Het zou misschien niet slecht zijn moest ik direct vertrekken met mijn wandelschoenen als ik dat lees van GP :oops: :oops:

Hoop maar één ding ...dat ik nog een beetje fris aan de start zal komen want het beloofd een stevig avondje eten en drinken te worden :drunk: :drunk:
See you folks
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

En zeggen dat deze tt dan "de tt der laagvliegers" noemt. #-o #-o

Amai.(16,6 avg).We zijn verwittigd.

GP : Ik denk wel van de 45 te doen (maar misschien zoals in Lendelede een ingekorte versie) :wink:

Da's het voordeel van de streek te kennen,hé.
bostrippertje
Mountainbiker

hulste

Post by bostrippertje »

idd, net als vorig jaar ploeteren in de moze :bounce:
we zullen ons weer plat leggen van t lachen
hopelijk wel niet overdruk, zoals t vorig jaar met momenten wel was..
wij voor de 45, ook ingekorte versie :wink:
Moustache
Kerstman

Post by Moustache »

veeteeteetje wrote: GP : Ik denk wel van de 45 te doen (maar misschien zoals in Lendelede een ingekorte versie) :wink:
Het is trouwens de enige afstand die dicht langs huize Moustache passeert...

( "Schaaaat, staat de Bokma koud?" :drunk: :drunk: :drunk: )

@ GP, misschien wil je daar wel bij zijn, maar je moet je niet verplicht voelen hoor. :wink: :roll:
fast & furious
Kerstman
Location: Fast : Specialized stumpjumper expert / Furious : Specialized Stumpjumper Woman 2006

Post by fast & furious »

veeteeteetje wrote:En zeggen dat deze tt dan "de tt der laagvliegers" noemt. #-o #-o

Amai.(16,6 avg).We zijn verwittigd.

GP : Ik denk wel van de 45 te doen (maar misschien zoals in Lendelede een ingekorte versie) :wink:

Da's het voordeel van de streek te kennen,hé.
Vtt,ge moe nie ol gelovn wa GP ut zin botn sloat [-X [-X [-X [-X
Post Reply