BK Veldrijden

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
Post Reply
kiwi_x
Mountainbiker

Post by kiwi_x »

alexi wrote:NYS NYS NYS NYS NYS NYS NYS NYS NYS NYS
het zijn hier allemaal supporters van nys blijkbaar.
Waar zitten de supporters van BARTJEEEE!!!!!!!!!!!
bart bart bart
bart bart bart [-o< [-o< [-o<
malmedy
Mountainbiker

Post by malmedy »

veldrit suportes zijn de hoeligans van de fiets sport en wordt erger en erger heb 12 jaar naar de cross gegaan nu nooit meer geen respect meer voor andere renners , geef mij maar een mtb wedstrijd daar suportert iedereen voor de eerste tot de laatste !
WT6
Mountainbiker

Post by WT6 »

SPECI wrote:
Tinky-Winky wrote: Als de Fideatjes niks winnen op het BK, is hun hele seizoen naar de vaantjes. Bart, Erwin of Zdenek komen nog niet aan de hielen van Nys qua prestaties.
Ga met uwe Nys samenwonen eh, het enige da gij kunt is de fidea's zwartmaken. Dat zijn dus het soort supporters die de sport verzieken.
Supporter voor uwe favoriet en stop met de concurenten te bekritiseren.
Ge moest van geluk spreken dat de fidea's er nog zijn, het zou anders nogal een triestige bedoeling zijn in't veld.
Speci, ik heb de Fidea's helemaal niet zwartgemaakt.
Mag ik trouwens vertellen dat mr Van Kasteren de eerste is om te komen stoken ? "Nys kan alleen maar verliezen"... :evil:
Tel eens de overwinningen dit jaar van Nys, en die van het hele Fidea prof team tesamen..Juist ja. :roll:
ALS Bartje wint, is dat een zeer sterke prestatie. =D>
Wint Nys, dan is dat de logica. #-o
't Is ver gekomen, maar is dat de Fidea's zwartmaken ? [-X
sTTevie
Mountainbiker

Post by sTTevie »

volgens mij heeft Van Kasteren gezegd: "hij zal er geen 30 meer bij elkaar rijden" ...

don't quote me on that :wink: maar dat is toch iets anders als "hij zal er geen meer winnen" ...

lijkt me trouwens logisch om zoiets te verklaren voor 't seizoen ... als je 't seizoen aanvangt met "het zal wel weer gene vette worden" denk ik dat je beter kan stoppen ... motivering heet zoiets :wink: of grootspraak, 't is maar hoe je 't bekijkt ... :lol:
SPECI
Mountainbiker

Post by SPECI »

Tinky-Winky wrote: Speci, ik heb de Fidea's helemaal niet zwartgemaakt.
:lol:
Waarom zegt ge nooit niks over de slechte prestaties van andere renners? het zijn ALTIJD fidea's waar ge het over hebt.
Van Kasteren heeft ne grote mond, daar kunnen zijn renners niks aan doen :wink: T'is nen hollander eh :lol:
Trouwens de fidea's staan mischien niet zo veel op het hoogte schavotje maar ze staan wel meestal op het podium, of telt da nie?

alez moge de beste winnen zondag
:wink:
sTTevie
Mountainbiker

Post by sTTevie »

& Fidea zelf gaat verder met de ploeg tot maart 2011 ... die zullen dus niet zo ontevreden zijn als enkelen hier :-D
Hubertje
Mountainbiker

Post by Hubertje »

En moge al dat veldritgezever op deze site nu eindelijk eens ophouden...
sTTevie
Mountainbiker

Post by sTTevie »

Hubertje wrote:En moge al dat veldritgezever op deze site nu eindelijk eens ophouden...
eind februari zijt ge d'r vanaf, Hubertje :-D
Brunox
Mountainbiker

Post by Brunox »

Laat ons eerlijk zijn, nee, het poduim telt niet..........

Enkel diegene die wint, en op het hoogste schavotje staat telt, das een waarheid als een koe.

En Wellens heeft veel supporters kwijtgespeeld door vroeger veel te veel excuses te zoeken als hij niet won.

Hij reed altijd lek op het foute moment, hij had last van zijne rug, zijne derailleur draaide in zijn wiel, slechte trainingsweek, wat grieperig, etc etc etc.

Nys speelde het spel eerlijk, als hij niet won, dan zei hij dat de anderen beter waren als zichzelf, en wonder boven wonder, Bartje Wellens kan dat nu voor het eerste jaar ook eens toegeven.

Waarom op de Fidea's kakken ?

Wie heeft de SP enkele jaren geleden afgepakt van Nys om zich nog snel ff voor de 6 e plaats te spurten jaren geleden ?

Laat een kat een kat noemen, Bart heeft 2 hele goede seizoenen gereden, maar heeft zichzelf ook daarmee helemaal opgeblazen.

Hij heeft teveel van zijn lichaam gevraagd, meer dat het kon geven, en vroeg of laat wreekt zich dat toch.

De Wellens van 2002- 2003 gaan we niet meer terugzien.
Brunox
Mountainbiker

Post by Brunox »

Hubertje wrote:En moge al dat veldritgezever op deze site nu eindelijk eens ophouden...
Waarom komt het het dan lezen ?????

:drunk: :drunk: :drunk:
Post Reply