06/01/08 Londerzeel
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Ik denk dat den Domme zondag gaat passen!Gé claxon wrote:wat zijn de afstanden , want deze TT is juist na de 3koningenmarkt bij ons![]()
![]()
en ik hem al schrik dat den Domme weer nen uitschuiver gaat maken !!
Reden: 1) Ik ben momenteel een beetje uitgekeken op de modder (teveel kosten aan mijn vlooke!). 2) Ik ben ook een beetje uitgekeken op de radars van Ossel. 3) Waarschijnlijk zal ik een houten kop hebben na de jeneveravond van zaterdag in Humbeek (dit is eigenlijk de juiste reden!
Of ... ze zouden mij morgen moeten overhalen!
Domme
ik was van londerzeel maar woon nu in kalfort maar kom nog dikwijls genoeg in londerzeel of st jozef, ik heb bijna 10 jaar bij de verma gesjot met een groot deel van de mtb club, dat zijn ook allemaal vergane glorien
tot morgen allemaal, maar t zal in mindere toestand zijn denk ik, we gaan vanavond naar t greivenhof; ambiance
Wij zijn vandaag de tourtocht gaan afpijlen.
Parcours is goed berijdbaar op een viertal stroken na ( van 20 à 200 meter ) ... waar je spontaan achteruit kijkt omdat je er van overtuigd bent dat er iemand aan je zadel hangt.
Maar ook op deze stroken blijft rijden mogelijk, hoewel hartslag oploopt naar 160 à 180 slagen
... en snelheid zakt naar 8 à 12 km per uur.
( volgens fysieke fitheid )
Droge nacht en wind brengen zeker nog soelaas ....
In het zicht van de kantine wachten nog de bermen voor de echte liefhebbers ...
Met 13 spuitinstallaties zal de wachttijd voor het poetsen van de fietsen
Parcours is goed berijdbaar op een viertal stroken na ( van 20 à 200 meter ) ... waar je spontaan achteruit kijkt omdat je er van overtuigd bent dat er iemand aan je zadel hangt.
Maar ook op deze stroken blijft rijden mogelijk, hoewel hartslag oploopt naar 160 à 180 slagen
Droge nacht en wind brengen zeker nog soelaas ....
In het zicht van de kantine wachten nog de bermen voor de echte liefhebbers ...
Met 13 spuitinstallaties zal de wachttijd voor het poetsen van de fietsen