Op de 55 , noem een berg van de streek en ge komt hem zeker tegendelsolke wrote:Ik ben namelijk zelf van kemmel. Langs waar rijden we ? ( de 55 km )
12/13-01-08 Kemmel
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- veeteeteetje
- Kerstman
Post by veeteeteetje »
Rockshark,Delsolke,..............
Ge moet ne keer kijken op de kodo's hunne website.
www.vttkemmel.be (en ge klikt op info tocht en daarna op algemeen)
Ge zult daar alle bergen terugvinden.
Alsook alle gegevens wat ge moet weten.
Dat maakt diene topic hier alleen maar meer nodig om achteraf uw commentaar te geven.
Ik ga proberen er ook bij te zijn.
Dag is nog niet bekend.
Dat maakt diene topic hier alleen maar meer nodig om achteraf uw commentaar te geven.
Dag is nog niet bekend.
-
BikingBrecht
- Mountainbiker
Post by BikingBrecht »
delsolke wrote:Ik ben namelijk zelf van kemmel. Langs waar rijden we ? ( de 55 km )
Amai, 2 kemmelnaars hier op het forum.RockShark wrote:@ delsolke: waar ergens in Kemmel? Ik ben ook van Kemmel
Ik zou zeggen dat ik nummer drie ben, maar dat is sinds enkele jaren alleen officieel zo.
In de praktijk vertoef ik in de week in Gent en ben ik in het weekend slechts enkele uurkes in Kemmel. Tenzij er een TT is natuurlijk.
De TT van de kodo's gaat meestal via de Kemmelberg naar de Rodeberg en Zwarteberg. De grote lussen rijden verder naar de Catsberg.
Vervolgens wordt er terug gekeerd via de Monteberg.
(Don't shoot me, if i'm wrong)
Het parcours loopt dit jaar via een kleine aanloop richting Nieuwkerke via de Monteberg, Scherpenberg, Rode berg,Vidaigneberg, Zwarte berg om terug te keren via het Eeuwenhout en de Kemmelberg. De 45 km krijgt er nog de Mont Kokereel, Mont de Boeschepe en een tweede maal de Zwarte berg bij. De 55 km krijgt er nog tweemaal de Catsberg bij. Natuurlijk zijn er ook nog een aantal minder bekende maar daarom niet minder lastige heuveltjes.
- Bertinus
- Mountainbiker
Thx, wordt ongetwijfeld schitterende TT en met mijn achterdera die weer optimaal zal werken wordt het een genot om weer te mtb'en!!kodokadé wrote:Het parcours loopt dit jaar via een kleine aanloop richting Nieuwkerke via de Monteberg, Scherpenberg, Rode berg,Vidaigneberg, Zwarte berg om terug te keren via het Eeuwenhout en de Kemmelberg. De 45 km krijgt er nog de Mont Kokereel, Mont de Boeschepe en een tweede maal de Zwarte berg bij. De 55 km krijgt er nog tweemaal de Catsberg bij. Natuurlijk zijn er ook nog een aantal minder bekende maar daarom niet minder lastige heuveltjes.
ik hou al lang de site in de gatenveeteeteetje wrote:Rockshark,Delsolke,..............
Dat maakt diene topic hier alleen maar meer nodig om achteraf uw commentaar te geven.![]()
![]()
![]()
Dag is nog niet bekend.
ben zelf van plan om de 55 te proberen
..Zeg kadéetje , er staat nog steeds geen link naar dit forum op de Mountainbike.be_kalender ! Weette gij dat ?kodokadé wrote:Het parcours loopt dit jaar via een kleine aanloop richting Nieuwkerke via de Monteberg, Scherpenberg, Rode berg,Vidaigneberg, Zwarte berg om terug te keren via het Eeuwenhout en de Kemmelberg. De 45 km krijgt er nog de Mont Kokereel, Mont de Boeschepe en een tweede maal de Zwarte berg bij. De 55 km krijgt er nog tweemaal de Catsberg bij. Natuurlijk zijn er ook nog een aantal minder bekende maar daarom niet minder lastige heuveltjes.