Je kan inschrijven vanaf 8u maar dan is het nog te donker om te starten.kampfschwein wrote: WEET ER IEMAND VANAF WANNEER JE KAN INSCHRIJVEN?
Ik zou vroeg moeten starten wegens gaan eten met de schoonfamilie s'middags.
Voila, op naar de 50 km in februari.
Mischien tot zondag
06/01/08 Hulste
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Superformi
- Mountainbiker
Post by Superformi »
Hallo
ik zou graag starten aan mijn deur te lendelede is dat de 50 km die daar voorbij komt??? zal inschrijven als ik de start pass.is dat ok 
- veeteeteetje
- Kerstman
Post by veeteeteetje »
Mijn keuze stond ook al langer dan vandaag vast en het is (was) Hulste.
Tradities zijn er om in ere te houden en deze is iedere keer de eerste zondags-tt van het jaar die ik doe.
Pepeetje mag ook were meekomen en memeetje en veeteefietje hebben besloten om ne keer af te komen voor te nieuwjaren!!
In den aprés welteverstaan.
Tradities zijn er om in ere te houden en deze is iedere keer de eerste zondags-tt van het jaar die ik doe.
Pepeetje mag ook were meekomen en memeetje en veeteefietje hebben besloten om ne keer af te komen voor te nieuwjaren!!
In den aprés welteverstaan.
- Moustache
- Kerstman
Ik dacht al om Hulste aan te doen, maar wist het nog niet zeker. Maar aangezien ik nu mijn muds heb opgelegd is er maar 1 mogelijkheid dit weekend:moonrider wrote:Ja , het is zeker , ik kom af !
Ik zou starten tegen het gewone uur , dus 8u30 .
See you !
Moonie
Tot rond 8u30 dan maar zeker. Wie brengt de boterkoeken mee?
- grote plateau
- Kerstman
Post by grote plateau »
Voor mij wordt het ook de 45.
Klein plateautje zal haar wederoptreden doen op de kleine toer.
Wie de 45 wilt doen en een beetje "gaze" geven zet best zijne video klaar om het BK cyclocross op te nemen.'tZullen er weer veel in slaap vallen.
De 45km wordt mogelijk nog zwaarder dan vorig jaar.Zwaarste deel na de splitsing waar Lendelede wordt aangedaan en de grond daar kennende............en de regen van vandaag en morgen erbij.
De 25km daarentegen heel wat lichter..
Morgen alvast de jaarlijkse verkenning om de laatste puttekes en plasselkes te weten liggen.
Klein plateautje zal haar wederoptreden doen op de kleine toer.
Wie de 45 wilt doen en een beetje "gaze" geven zet best zijne video klaar om het BK cyclocross op te nemen.'tZullen er weer veel in slaap vallen.
De 45km wordt mogelijk nog zwaarder dan vorig jaar.Zwaarste deel na de splitsing waar Lendelede wordt aangedaan en de grond daar kennende............en de regen van vandaag en morgen erbij.
De 25km daarentegen heel wat lichter..
Morgen alvast de jaarlijkse verkenning om de laatste puttekes en plasselkes te weten liggen.
- Moustache
- Kerstman
Zoals Kenny al liet doorschemeren, zelfs al geve'n we "gin gaze", slapen is deel van het zondag namiddag ritueel voor sommigen onder ons...grote plateau wrote: Wie de 45 wilt doen en een beetje "gaze" geven zet best zijne video klaar om het BK cyclocross op te nemen.'tZullen er weer veel in slaap vallen.![]()
Laat nog iets weten he.grote plateau wrote: Morgen alvast de jaarlijkse verkenning om de laatste puttekes en plasselkes te weten liggen.