Goodfellas mountainbikefriends Dendermonde

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
laagvlieger
Mountainbiker

Post by laagvlieger »

Gun*666 wrote:ze mijn eerste trainingrit zit er op van het nieuwe jaar heb 62 km in de benen en geen last in mijn knie gehad =D>
Ja laagvlieger kheb daar een klein 10 min staan wachten zelle maar no problemo uw gezondheid gaat voren dus verzorg u maar goed dat zal nog wel is passen om samen te gaan biken . :bounce:

Greetzzzz..... :wink:
Nog is sorry . Lig hier in mijne zetel. Nu niet hé,nu voor mijn pc. Als ik het weer zag ,had ik veel spijt zenne. schoon bikeweer hé. Heb op2,5dagen juist yoghurt gegeten.Heb juist is nr uw fotokes gezien en ken u van ziens zenne. Ben jij bij jetcar cycling team?
laagvlieger
Mountainbiker

Post by laagvlieger »

Normaal ben ik altijd present op afspraken, nu de 1ste keer met u en direct mijn kat sturen [-X Zaterdag missch erembodegem rijden.
blade
Mountainbiker

Post by blade »

jo de mannen :wink: ik ben juist terug ze ik heb er 47e binnen :roll: het viel goe mee ,ik heb de mtb route gedaan van hamme ,dus niet helemaal diene van de 50 [-X het werd donker en ik was juist bezig aan die goeie vettige 8) ge weet wel he gun*666 waar we toen niet door konden in moerzeke ,nu wel =D> het viel mee :wink: het is de zondag in londerzeel :bounce:
Daaf
Mountainbiker

Post by Daaf »

den deze normaal gezien ook in Londerzeel te bewonderen :lol:
flaming_jakke
Mountainbiker

Post by flaming_jakke »

Omdat mijne makker de zondag niet kan ga ik morgen naar Zottegem se :bounce: heeft iemand deze tocht al eens gereden ?

:oops: als 't vrouwke dat ziet zitten ga ik ook present proberen zijn in Londerzeel, wish me goodluck :-?
blade
Mountainbiker

Post by blade »

flaming_jakke wrote:Omdat mijne makker de zondag niet kan ga ik morgen naar Zottegem se :bounce: heeft iemand deze tocht al eens gereden ?

:oops: als 't vrouwke dat ziet zitten ga ik ook present proberen zijn in Londerzeel, wish me goodluck :-?
:roll: vrouwke :lol: oei oei gij hebt veel te zeggen [-o< grapje he :wink: alle toch een beetje grap he :lol:
Gun*666
Mountainbiker

Post by Gun*666 »

ik zal ook van de partij zijn in Londerzeel :bounce:
mud devil 10
Mountainbiker

Samen de baan op

Post by mud devil 10 »

Hallo ben van de kanten van Buggenhout als je da zie zitten kunnen we eens afspreken he.
blade
Mountainbiker

Post by blade »

zeg mud devil 10 zijt gij van de mud devils ???dat is toch een mtb club :evil: het is maar een vraagje ze?? en de zondag gaan we naar londerzeel :bounce: als ge graag ergens afspreekt geen probleem :wink:
Gun*666
Mountainbiker

Post by Gun*666 »

Wij vertrekken tussen 8 en 8u15 aan brouwerij de Landsheer :wink:
Post Reply