Waardeloos is een groot woord eh, Bart heeft mischien nie veel gewonnen maar stond wel bijna altijd op het podium en heeft enkele wedstrijden niet gewonnen door materiaalpech. Ik denk dat hij een heel goed seizoen rijdt, enkel winnen lukt nog niet. Maar met een beetje geluk lukt het in Trevisio net wel, ik hoop het in ieder geval.Tinky-Winky wrote:Anderzijds, als Bart of Erwin geen trui pakken, mogen ze gerust zeggen dat hun seizoen waardeloos is.
Wie wordt WK Veldrijden in Treviso?
Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
hoe kunde nu weten dat hij ging winnen zonder materiaalpech.SPECI wrote:Waardeloos is een groot woord eh, Bart heeft mischien nie veel gewonnen maar stond wel bijna altijd op het podium en heeft enkele wedstrijden niet gewonnen door materiaalpech. Ik denk dat hij een heel goed seizoen rijdt, enkel winnen lukt nog niet. Maar met een beetje geluk lukt het in Trevisio net wel, ik hoop het in ieder geval.Tinky-Winky wrote:Anderzijds, als Bart of Erwin geen trui pakken, mogen ze gerust zeggen dat hun seizoen waardeloos is.
Speci refereert waarschijnlijk naar Igorre... Maar daar zou Mourey echter gewonnen hebben zonder materiaalpech...Xescobiker wrote:hoe kunde nu weten dat hij ging winnen zonder materiaalpech.SPECI wrote:Waardeloos is een groot woord eh, Bart heeft mischien nie veel gewonnen maar stond wel bijna altijd op het podium en heeft enkele wedstrijden niet gewonnen door materiaalpech. Ik denk dat hij een heel goed seizoen rijdt, enkel winnen lukt nog niet. Maar met een beetje geluk lukt het in Trevisio net wel, ik hoop het in ieder geval.Tinky-Winky wrote:Anderzijds, als Bart of Erwin geen trui pakken, mogen ze gerust zeggen dat hun seizoen waardeloos is.![]()
Een andere cross met materiaalpech voor Wellens, waarbij het dan nog eens leek dat hij ging winnen, kan ik me niet dadelijk voor de geest halen...
- Rikske
- Mountainbiker
- Location: Merida Mission Carbon Team, Reba Team, full XT //// Merida Matts Speed LX gold edition
Door Maorten zijn uitspraak slechts gedeeltelijk te quoten trek je hem wel een beetje uit context vind ikSPECI wrote:pfff zielig zenneMaorten wrote:is maar een renner die het verdiend:NYS
Wat Maorten volgens mij bedoelde is dat als je afgaat op de afgelopen seizoenen, Nys eigenlijk wel het meeste recht heeft op die regenboogtrui, en dat hij ook de beste papieren in huis heeft om het volgende seizoen deze trui overal te laten schitteren. Wellens kan dit (in mindere mate) ook wel, maar ik denk dat iedereen die het objectief bekijkt het er wel over eens is dat Vervecken de trui weinig eer aandoet (de leeftijd zal er hier ook wel voor iets tussenzitten, en daar heb ik ook respect voor, maar voor de trui is het een spijtige zaak).
Enfin, persoonlijk staar ik mij niet blind op dat WK (als Nys fan leer je dit na verloop van tijd
En ik zou er persoonlijk weinig problemen mee hebben moest Bart Wellens nu wereldkampioen worden (eigenlijk had hij het vorige keer ook moeten zijn, maar hiermee haal ik oude koeien uit de gracht), omdat ik Bart ook wel kan appreciëren, ook al omdat hij elk seizoen toch zo'n paar wedstrijden heeft waar ik steeds van zijn prestatie sta te kijken (niet zo dikwijls als Nys, maar zijn glorie momenten zijn er toch). Maar bij Erwin zijn die momenten de laatste jaren zo schaars geworden dat ik het triest vind om die mooie trui in de cross zien mee te rijden gewoon om "den hoop te vergroten". Dan zijn er andere die er meer recht op hebben (dat is gewoon mijn gevoel hierover hé).
P.S. Natuurlijk hoop ik dat Nys de trui mee naar Baal brengt, maar ik hoop vooral op een mooie, spannende en eerlijke wedstrijd (zonder rare streken van de camera-moto's
-
Handige Harry
- Mountainbiker