06/01/08 Hulste

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Moustache
Kerstman

Post by Moustache »

Daarnet de vaste route van Lendelede eens gereden om de overbodige alcohol uit het systeem te krijgen... :drunk: Het grootste deel van het parcours ook pijltjes van de Laagvliegers tegengekomen.

Ik ken Lendelede nu heel goed en normaal kan je zelfs bij mottig weer overal blijven rijden. Vandaag toch een paar keer voetje aan de grond moeten zetten, toen mijn wielen in de grond gezogen werden. :oops:

Als het nu nog ietsje warmer wordt (vanmorgen vroor het nog lichtjes en voor dit weekend geven ze 7-8 graden), dan zullen het dit weekend weer baggerwerken worden. :lol: :lol: :lol:
black knight
Kerstman
Location: tompson razor pro+ 2008 full xt, magura hs 33 brakes evo2

Post by black knight »

na ne stop ,ne hele lange stop ,en een nieuw jaar ,zal ik weer mezelf verplichten om weer die buis van mijne velo tussen mijn benen te schuiven, en te stoempen op de trappers.
Ik ga voorlopig wel voor de kleine afstand, maar het zal in hulste nietemin heel lastig worden, waardoor ik mezelf wel een paar keer zal tegenkomen, maar we kunnen dan helpen duwen aan mekaar.
:-? :-? :-?

conichiwa en petitremi gaan eerst een ritje op de weg forceren vooraleer zich weer in de modder te komen wentelen.
moonrider
Mountainbiker

Post by moonrider »

Mij mag je daar normaal gezien ook verwachten . Kom af met een neef die nog van het mtb'en een beetje moet proeven .
Tzal idd. waarschijnlijk hier en daar baggeren worden , heb deze week tochtje in mijn achtertuin ( Kluis ) gedaan en t'lag er ook niet bepaalt droog :P #-o .

See you !

Moonie
timothyd
Mountainbiker

Post by timothyd »

Vandaag toerke gedaan om es naar de bodem te kijken hoe ie erbij lag. Bon, ronduit slecht he... en het wordt nog erger.
zwiebertje
Mountainbiker

Post by zwiebertje »

Ja,tussen die schapenkeutels kan het wel eens glibberig liggen hé! :wink:
Meestal ligt het parcours er (half) bevroren bij,maar ik denk dat ze dit jaar geen geluk zullen hebben? :cry:
black knight
Kerstman
Location: tompson razor pro+ 2008 full xt, magura hs 33 brakes evo2

Post by black knight »

als ik een goede raad mag meegeven ,goede banden kiezen,en een spatlapke voorzien langs achter ,want met die sneeuwregen die er nu uitvalt zou het echt papperig kunnen zijn, en als al dat sop op uw rug spetterd, en uw doze krijgt koud ,niet geestig weije. #-o [-X
timothyd
Mountainbiker

Post by timothyd »

Idd, pak van de eerste keer maar een paraplu mee voor de opspattende regen van die voor u :P
Moustache
Kerstman

Post by Moustache »

black knight wrote:als ik een goede raad mag meegeven ,goede banden kiezen[-X
Juist mijn muds opgelegd... 8-[ 8-[ 8-[

De goeie grond in Lendelede en Hulste zal ondertussen wel van superieure kwaliteit zijn en plakken gelijk super glue. #-o
timothyd
Mountainbiker

Post by timothyd »

Overmorgen mogen jullie nog een update van de bodem en het nieuws verwachten van deze streek :-)
kampfschwein
Mountainbiker

Post by kampfschwein »

Normaalgezien kom ik af, maar wel voor de 25km.

Tzal eerste tochtje worden na 3 weken nalf inactief dus khoop dak niet te rap mijne klop krijg.

WEET ER IEMAND VANAF WANNEER JE KAN INSCHRIJVEN?

Ik zou vroeg moeten starten wegens gaan eten met de schoonfamilie s'middags.

Voila, op naar de 50 km in februari.

Mischien tot zondag
Post Reply