Seventy3 X-seven Carbon
Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
- El Perro Diablo
- Mountainbiker
Post by El Perro Diablo »
Wordt dat frame effectief zoals de vroeger Piranha in die verre Limburg gemaakt of is het gewoon een Taiwancloon die daar wordt gemonteerd?
Het ziet er in alle geval netjes uit, maar vooral de txt op de achterbrug trekt mijn aandacht.( custom made by.........)
Het ziet er in alle geval netjes uit, maar vooral de txt op de achterbrug trekt mijn aandacht.( custom made by.........)
Last edited by El Perro Diablo on Thu 03 Jan 2008 19:36, edited 1 time in total.
- Steven vd Eynde
- Mountainbiker
- Location: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III
El Perro Diablo wrote:Wordt dat frame effectief zoals de vroeger Piranha in die verre Limburg gemaakt of is het gewoon een Taiwancloon die daar wordt gemonteerd?
Het frame is er ene uit Taiwan hoor
-
Jannemanneke
- Mountainbiker
Post by Jannemanneke »
Persoonlijk ben ik niet zo voor die grijs-zwarte combinaties. Maar deze ziet er wel vrij mooi uit. Vooral die XT wielen met die witgrijze vlakken opzij en de rode spaaknippeltjes vind ik héél mooi. Het kader heeft een mooie structuur ook, zoals hier al eerder gezegd is, precies een slangenvelletje.