Wie wordt WK Veldrijden in Treviso?

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.

Wie wordt WK Veldrijden in Treviso?

Sven Nys
105
49%
Bart Wellens
40
19%
Erwin Vervecken
2
1%
Enrico Franzoi
4
2%
Lars Boom
41
19%
Zdenek Stybar
5
2%
Francis Mourey
10
5%
Sven Vanthourenhout
3
1%
Klaas Vantorhout
1
0%
Andere...
5
2%

Total votes: 216

Christ D.
Mountainbiker

Post by Christ D. »

kenny wrote:Ik hoop Nys maar ik vrees dat Vervecken er toch ook weer zal meespelen #-o
Hmmm Vervecken is nie echt goe bezig hé...
kenny
Mountainbiker

Post by kenny »

christmtb wrote:
kenny wrote:Ik hoop Nys maar ik vrees dat Vervecken er toch ook weer zal meespelen #-o
Hmmm Vervecken is nie echt goe bezig hé...
Maar dat was vorige jaren ook het geval hé :-?
Ik denk toch:

1. Nys
2. Wellens
3. Boom
4. Vervecken
iron gonzo
Mountainbiker

Post by iron gonzo »

wellens
boom
nys

om eens iets anders te melden. 8)
jimi
Mountainbiker

Post by jimi »

welles-nietes?
de wereldkampioenschappen zijn geen regelmatigheidscriteriums é......
je mag heel het jaar de beste zijn,die koers is toch iets speciaals,evenals op de weg
komaan,ik gok op die fransman,mourey,maar ik hoop dat sven wint
Genius
Mountainbiker

Post by Genius »

Ik hoop dat boom er eens een tijdritje van gaat maken en alles en iedereen in de prak rijdt, is echt mijn favoriete renner tegenwoordig. =D> (o)
WT6
Mountainbiker

Post by WT6 »

Is het hetzelfde parcours als met de wereldbeker ?
Het is een parcours dat Bart erg goed ligt.
Als het iet of wat snel ligt, komen Mourey, Simunek, Franzoi, Boom en misschien nog meer zeker meedoen.
Met een beetje geluk gaat er een buitenlander mee lopen, zodat de belgen doorkrijgen dat ze beter samenwerken dan elkaar proberen af te breken.
Maar ik hoop op Nys, kwestie van de logica te respecteren. Ik heb het niet voor die 1dagsvliegen, die daarmee hun seizoen proberen te redden.

Anderzijds, als Bart of Erwin geen trui pakken, mogen ze gerust zeggen dat hun seizoen waardeloos is. Dan mogen volgend jaar betalen om te mogen meerijden ipv betaald te worden...
Hoeveel volk komt er nog kijken omdat Vervecken meedoet ? WK of niet, hij is gewoon niet goed genoeg.
Voor Wellens komt er altijd een kliek kijken, trui of niet.
Als Nys niet meedoet, heb je een pak minder volk, trui of niet. Dan heb je ook geen echte wedstrijd en krijg je gekke uitslagen zoals gisteren in Sint-Niklaas.
snellebeentjes
Mountainbiker

Post by snellebeentjes »

Toch even vermelden dat Sven Nys in Sint Niklaas wel meedeed! En als je het veldrijden enigzins volgt zou je kunnen weten dat de overwinning van Rob Peeters geen totale verassing is! Peeters vind ik de revelatie van dit seizoen, hij rijdt heel constante uitslagen en zag de opmars van de laatste weken beloond met een overwinning! Hiermee wil ik niet stellen dat hij beter is dan Nys, Albert of Wellens! Maar na deze 3 is hij dikwijls de beste Belg geweest dit seizoen!
roy
Mountainbiker
Location: Duratec sonix cx3 s-ram X0,hope new mini raceface deus easton Xc-one and ec70 Reba WC

Post by roy »

snellebeentjes wrote: En als je het veldrijden enigzins volgt zou je kunnen weten dat de overwinning van Rob Peeters geen totale verassing is! Peeters vind ik de revelatie van dit seizoen, hij rijdt heel constante uitslagen en zag de opmars van de laatste weken beloond met een overwinning! Hiermee wil ik niet stellen dat hij beter is dan Nys, Albert of Wellens! Maar na deze 3 is hij dikwijls de beste Belg geweest dit seizoen!
je hebt gelijk van rob maar klaas is toch wat beter vin ik. Hij was vorig seizoen al goed maar hij is er nu toch heel uitgekomen vind ik toch wel een grote revelatie ook. (nu sukkeld ie wat maar dat gastje kan fietsen hoor)
snellebeentjes
Mountainbiker

Post by snellebeentjes »

Je hebt gelijk ze, maar ik vind dat Klaas vorig seizoen zijn grote stap heeft gezet en dat dit jaar bevestigd! Rob zet nu z'n grote stap vind ik! Twas dit dat ik bedoelde :wink:
WT6
Mountainbiker

Post by WT6 »

snellebeentjes wrote:Toch even vermelden dat Sven Nys in Sint Niklaas wel meedeed! En als je het veldrijden enigzins volgt zou je kunnen weten dat de overwinning van Rob Peeters geen totale verassing is! Peeters vind ik de revelatie van dit seizoen, hij rijdt heel constante uitslagen en zag de opmars van de laatste weken beloond met een overwinning! Hiermee wil ik niet stellen dat hij beter is dan Nys, Albert of Wellens! Maar na deze 3 is hij dikwijls de beste Belg geweest dit seizoen!
Nys is zeker wel gestart, maar hij deed niet mee voor de prijzen. Meerijden en meedoen is een groot verschil he :wink:
Met een Nys, Albert, Wellens, Vantornhout die een belang hebben om te winnen, komt Rob een stuk verder te staan. Een subtopper is het zeker, maar niet iemand die in normale omstandigheden op het hoogste schavotje staat.
En uiteraard is het hem gegund, al profiteert hij van de rustperiode van de toppers.
Post Reply