Zie er al naar uit! Over de kasseien dokkeren.
Iemand een idee hoe het parkoers erbij ligt momenteel?
Post by Steven vd Eynde »
Post by Steven vd Eynde »
Dan weet ik al wie het merendeel van het kopwerk voor zijn rekening mag nemen...zanneis wrote:Voorlopige stand Steenbakkers - Herders : 10 - 4 ...Herder Steven wrote:Voorlopig al 4 Herders die hier gaan aanzetten...
Zie er al naar uit! Over de kasseien dokkeren.Ik doe niets liever...
Iemand een idee hoe het parkoers erbij ligt momenteel?![]()
Post by Rock Rider »
normaal zeggen ze altijd "'t is nie de quantiteit, maar de kwaliteit die telt..." maar hebben we die nu niet alletwee aan onze kant?Herder Steven wrote:Dan weet ik al wie het merendeel van het kopwerk voor zijn rekening mag nemen...zanneis wrote:Voorlopige stand Steenbakkers - Herders : 10 - 4 ...Herder Steven wrote:Voorlopig al 4 Herders die hier gaan aanzetten...
Zie er al naar uit! Over de kasseien dokkeren.Ik doe niets liever...
Iemand een idee hoe het parkoers erbij ligt momenteel?![]()
Ik had gedacht aan semi-slicks op +/- 2.2-2.5 bar wat ideaal is voor de kasseien maar hoe zit het dan met de modderstroken? zal ik daar nog uit de voeten komen of neem it toch beter een ATtje?Riding Butcher wrote:Als ge in Hem komt en ge komt op de laatste kasseistrook voor de vélodrome, man man man da geeft u vleugels en dan op de piste binnenrijden, ge waant u ne Tom Boonen of gelijk wie anders. Ik moet wel eerlijkheidshalve toegeven dat ik niet naar boven durfde op de piste, ben er van verschoten hoe stijl dat da is. Qua bandendruk zet ik ze tamelijk hard voor de kasseien maar een slipperke in het slijk durft dan ook eens gebeuren hé![]()
![]()
Post by the grandmaster »
Post by Herder Scubaluc »
Eventjes een kleine aanpassingthe grandmaster wrote:voorlopige stand
steenbakkers 10
herders 7
raketmannen 22
Roubaix, een absolute aanrader!
Post by Rock Rider »
wanneer starten jullie?scubaluc wrote:Eventjes een kleine aanpassingthe grandmaster wrote:voorlopige stand
steenbakkers 10
herders 7
raketmannen 22
Roubaix, een absolute aanrader!
Post by laagvlieger »