STRANDRACE BLANKENBERGE op zondag 17 februari 2008
Wedstrijdnieuws over strandraces, ervaringen van deelnemers, foto's van je beachbike,... dit alles heeft ene plaatsje in dti forumonderdeel
-
Roadrunner
- Mountainbiker
Post by Roadrunner »
Ga die dag zeker aanwezig -> reeds aangekruisd op agenda
Heb vandaag het toertje gedaan op het strand van 3 weken geleden, start aan vosseslag, en 54km afgemaald. Zalig beetje wind tegen en dan kom ik tot mijn recht.
Als het weer niet te slecht is morgen (ze geven regen), zou ik wel opnieuw dat toertje rijden.
Heb vandaag het toertje gedaan op het strand van 3 weken geleden, start aan vosseslag, en 54km afgemaald. Zalig beetje wind tegen en dan kom ik tot mijn recht.
Als het weer niet te slecht is morgen (ze geven regen), zou ik wel opnieuw dat toertje rijden.
- long fellow
- Junior redactielid
- Location: Cannondale met 2 wielen, remmen ed, spaar nu voor een mistlamp
Post by long fellow »
Alles is voorzien, zoals de vorige maal.zaskar72 wrote:hebben we douche en afspuitmogelijkheden?
anders regel ik dat wel bij BLOSO..
Een individuele mail komt er nog aan, van zodra mijn mailserver daarmee ook akkoord gaat.
- pointbreak
- Mountainbiker
- Location: Rockrider 8.2/full XT Mavic crossride Disc/ Thompson Antares race
Post by pointbreak »
Je maakt er prachtig werk van Long Fellow, ben echt benieuwd wat het gaat worden in Blankenberge.
Succes nog met de organisatie !
- long fellow
- Junior redactielid
Post by long fellow »
Alvast bedankt.pointbreak wrote:Je maakt er prachtig werk van Long Fellow, ben echt benieuwd wat het gaat worden in Blankenberge.
De boodschap voor deze eerste editie is een zo goed mogelijke organisatie op punt zetten.
Ook veiligheid is een prioriteit. Indien je zou weten welk budget de organisatie (dus oa Stad Blankenberge) heeft uitgetrokken, dan verklaar je ons zot.
Zijn betrokken partij: 25 personen van Rode Kruis, 3 ziekenwagens, 1 grote en een kleine Rode Kruispost, Reddersdienst met oa Jeep, verschillende jeeps voor 1e hulp en voor technische hulp, quads, Brandweer, Vrijwillige Zeereddingsdienst die permanent tijdens de race een boot heeft liggen naast de passage aan de havengeul, tal van signaalgevers en niet te vergeten een zeer constructieve medewerking van de politiediensten die een commandopost voorzien aan de Pier waar alle acties van de partijen worden gecoördineerd.
Natuurlijk mikken wij op een groot aantal deelnemers en zoals je al ziet, de belangrijkste "zand-craks" zijn er ook bij.
Het belangrijkste van dit alles is het feit dat we willen ervaring opdoen om verder te blijven groeien als organisatie.
Het moet een sportieve happening zijn voor de vele liefhebbers, fanaten en toppers.
Niet tegenstaande alle voorbereidingen ben ik me er van bewust dat er terechte opmerkingen zullen komen en zolang deze contructief zijn, graag zelfs.
"De" volmaakte organisatie bestaat niet.
Alle deelnemers krijgen nog enkele dagen voor de wedstrijd een mail of brief met daarin een aantal practische gegevens, maar vooral aandachtspunten ivm het parcours.
Waar moet je opletten, waar is het best rijden enz...
Voila, tot op onze 2e verkenningsrit en/of op de wedstrijd.
-
Roadrunner
- Mountainbiker
PARKING:
gratis voor deelnemers aan de in de site beschreven plaatsen. Hoe herken je een deelnemer ik bedoel krijgen we een parkeerkaart of zo?
En wat met de wagen van mijne swanjeur/coach/fotograaf/parcourverkenner : mijne pa? Waar kunnen die parkeren? Betalen dan?
AFSPUITSTAND
Die is in de Groenestraat. Zou het ni mogelijk zijn die dichter bij de aankomst te zetten? Ism brandweer? EN voorzie véééééél slangen hé das iets héééééél moeilijk ik weet het maar das een punt waar mensen altijd op klagen. Wat te bergijpen is je hebt kou en je wil zo snel mogelijk weg naar die warme douche. Zie maar wat je kan doen. En best afspuiten op verhard of we staan na 3 bike's in de slijk...
Ik vertrouw op jullie kunnen ik ben er zeker van dat dit qua org de max gaat worden en dat er altijd iets gaatzijn da op niks trekt je kan immers nooit voor iedereen goed doen. Maak er het bste van !!!
gratis voor deelnemers aan de in de site beschreven plaatsen. Hoe herken je een deelnemer ik bedoel krijgen we een parkeerkaart of zo?
En wat met de wagen van mijne swanjeur/coach/fotograaf/parcourverkenner : mijne pa? Waar kunnen die parkeren? Betalen dan?
AFSPUITSTAND
Die is in de Groenestraat. Zou het ni mogelijk zijn die dichter bij de aankomst te zetten? Ism brandweer? EN voorzie véééééél slangen hé das iets héééééél moeilijk ik weet het maar das een punt waar mensen altijd op klagen. Wat te bergijpen is je hebt kou en je wil zo snel mogelijk weg naar die warme douche. Zie maar wat je kan doen. En best afspuiten op verhard of we staan na 3 bike's in de slijk...
Ik vertrouw op jullie kunnen ik ben er zeker van dat dit qua org de max gaat worden en dat er altijd iets gaatzijn da op niks trekt je kan immers nooit voor iedereen goed doen. Maak er het bste van !!!
- long fellow
- Junior redactielid
Post by long fellow »
Normaal niet, ik hoop dat hij kan meehelpen !!Roadrunner wrote:Long Fellow gaat Dirk "Frimout" ook mee?
- long fellow
- Junior redactielid
Post by long fellow »
Zoals het er nu uit ziet, krijgt iedere deelnemer samen met zijn startnummer ook een parkingkaart toegestuurd.zaskar72 wrote:PARKING:
AFSPUITSTAND
Parking is er genoeg in de buurt.
De afspuitplaats in slechts enkele honderden metsrs van de aankomst en is geplaatst op de busparking naast de sporthal.
Ze voorspellen regen, dus veel afspuitslangen moeten we niet voorzien...