06/01/2008 Westrozebeke

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
gconk
Mountainbiker

Post by gconk »

ge zult vroeg moeten aanzetten met die fortisboys , want die zijn bijna terug tegen da de laatste aanzetten .
Emperor of the Mud
Mountainbiker
Location: Beach/Road: Granville Pulse 40/// Dry: Granville Pulse Team Custom

Post by Emperor of the Mud »

gconk wrote:d'n aprés zal zeker in orde zijn , we hebben gisteren de prijslijst samengesteld en de prijzen zijn zeer democratisch. No 9 dagen te gaan , de nerveusiteit begint stilaan te komen : wat zal het worden met het weer , word het modder of een harde omloop . Aan de parcourbouwer zal het niet liggen , hij heeft zijn best gedaan en een grote variatie in de rit gestoken . Akkoord , er zitten gekende stukken in , dat kan ook niet anders , maar we hebben ook enkele verassingen . Bijna 50 % onverhard , ieder strook genummerd met het aantal meters erop . We hopen dat we vele mtb'ers naar Westrozebeke kunnen lokken .
ook de oude spoorwegbedding? :bounce:
virtrix
Mountainbiker

Post by virtrix »

Wij zullen er in ieder geval zijn =D> :bounce: :-D
de fretter
Mountainbiker

Post by de fretter »

Ja Wezze, ik ben van de soliver. Filipke kan inderdaad niet de zondag. Nu zondag met de Fortis-bende vertrekken we tegen dat het klaar is (rond 8 uur). Als ge wil kunt ge een keer meerijden of de volgende weken. Ik laat wel weten aan Filip waar we naar toe trekken.
sergo
Mountainbiker

Post by sergo »

emperor of the mud wrote:
gconk wrote:d'n aprés zal zeker in orde zijn , we hebben gisteren de prijslijst samengesteld en de prijzen zijn zeer democratisch. No 9 dagen te gaan , de nerveusiteit begint stilaan te komen : wat zal het worden met het weer , word het modder of een harde omloop . Aan de parcourbouwer zal het niet liggen , hij heeft zijn best gedaan en een grote variatie in de rit gestoken . Akkoord , er zitten gekende stukken in , dat kan ook niet anders , maar we hebben ook enkele verassingen . Bijna 50 % onverhard , ieder strook genummerd met het aantal meters erop . We hopen dat we vele mtb'ers naar Westrozebeke kunnen lokken .
ook de oude spoorwegbedding? :bounce:
Een stuk in Roeselare en een stuk in Moorslede, deze ligt zwaar maar is er moeilijk uit te laten door de volgorde van de onverharde stukken.
Er zijn 39 zone's en er zitten er tussen van 3 km al dan niet met een stukje asfalt tussen.
de modderfuckers(michael)
Mountainbiker

Post by de modderfuckers(michael) »

[-( de modderfuckers zullen er ook zijn [-(
Last edited by de modderfuckers(michael) on Fri 04 Jan 2008 20:19, edited 1 time in total.
wezze
Mountainbiker

Post by wezze »

ok fretter ik zal er zijn om 8 uur en filip zal me wel op de hoogte houden :-)
delsolke
Mountainbiker

Post by delsolke »

nrml komen wij ook af :-) we hopen dat toch! want keb geen vervoer ^^
sliekske
Mountainbiker

Post by sliekske »

Ik ben nog aan het twijfelen tussen deze en Roubaix.
Als ik naar hier kom kan ik vanaf thuis vertrekken, ongeveer 11 km.
De enige twijfel bestaat nog over het parcour.
Dus probeer me maar te overtiugen :wink:
gconk
Mountainbiker

Post by gconk »

Hé , aan iedereen een gelukkig nieuwjaar, en veel mtb genot. We beginnen morgen het parcours uit te pijlen , alles ligt klaar om erin te vliegen .
Voor de slijkcrosser en alle andere : het parcour gaat over Westorzebeke , Staden , Oostnieuwkerke , Roeselare , Moorslede , Passendale. Gekende en minder gekende stukken , Keuneleute, Polderbos, Moerasbos , een stukje oude treinroute, Stadenberg, maar ook enkele mindergekende stukken . Hoe het erbij zal liggen , daar kunnen we na de uitpijling morgen al een beeld van geven.
Post Reply