06/01/08 Hulste

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
balance2007
Mountainbiker

06/01/08 Hulste

Post by balance2007 »

Hallo Hulste ! Valt er iets te melden over jullie organisatie ?
BeeVee
Mountainbiker

Post by BeeVee »

Vorig jaar de TT van Hulste gereden in erbarmelijke toestanden :-? :-? . Onbeschrijflijk hoe vettig het parcours erbij lag. Dat maakte van deze tocht een tocht met stip op de kalender. Dit jaar, zonder onvoorziene omstandigheden, er zeker terug bij!
Hopelijk komt de man met de hamer dit jaar wat later ... :lol:
TARGET
Mountainbiker

Post by TARGET »

@Beevee: Tenzij we samen eens gaan proeven van Rit in Roubaix :roll: :roll: ???
BBstijntje
Mountainbiker

Post by BBstijntje »

het is een zeer leuke tocht maar het mag niet dagen op voorhand regenen anders is het niet te doen
Last edited by BBstijntje on Wed 02 Jan 2008 12:24, edited 1 time in total.
wiene
Mountainbiker

Post by wiene »

:-) Heeft er iemand info over deze tocht, vorig jaar meegereden,
goede organisatie, maar het parcours :-? een grote modderpartij,
hopelijk dit jaar iets vlotter toegankelijker :-D
timothyd
Mountainbiker

Post by timothyd »

Hoorde ik hier iets over "weer" ?

Aangezien ik op deze toch aanwezig zal zijn ga ik owk de nodige weerupdates geven aangezien jullie wel wat bezorg zijn :lol:

Weer: Zaterdag veel kans op regen/motsneeuw. Temperatuur boven nul dus deze combinatie zou wel eens slecht kunen uitlopen natuurlijk. Is natuurlijk van 7 dagen ver voorspelt dus staat niet vast.
Mooze
Mountainbiker

TT Hulste

Post by Mooze »

De organisatie noemt hun TT VELDTOERTOCHT en die naam doen ze elk jaar alle eer aan.
Vorig jaar was het inderdaad stoempen en trekken, de voorgaande jaren perfect berijdbaar. Heel veel off roadstukken en het beste uit de streek, die toch minder vlak is dan je verwacht. Doe daarbij een heel lage kostprijs, uitgebreide bevoorrading en goede afspuitgelegenheid dan zet je met deze tocht het jaar goed in.

Het parcours is ondertussen al uitgepijld en het wordt opnieuw richting Lendelede - Ingelmunster.
BBstijntje
Mountainbiker

Post by BBstijntje »

kan er mij iemand vertellen of het parcour zwaar zal liggen of redelijk vlot bereidbaar. als het is leek vorig jaar was het echt stoempen om erdoor te raken. Voor mij mag het zelf sneeuwen den dag zelf kom zeker af een zeer mooi tocht met veel afwisseling en een goede bepeiling.
tloperke
Mountainbiker
Location: Thompson Pro Team LX (winter) en Scott Spark 30 - 2011 (zomer)

Post by tloperke »

Hulste is voor mij jaarlijks de openingsVTT van het jaar. Vorig jaar na de bevoorrading huiswaarts gekeerd (door de vele modder was mijn derailleur een paar keer op weg naar mijn achterwiel...). Goede organisatie, dus toch zeker weer van start! :wink:
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

Ik woon in de streek en ondanks de weinige regen die er deze week zal vallen kan ik jullie aanraden dat het geen vlamparcours zal zijn. :lol: :lol:
Ge moogt zeker moddertoestanden verwachten(voor slechts een deeltje van het parcours) en enkele "stoemp"stroken maar ik geloof niet dat het slechter zal liggen of vorig jaar :-D :wink:

Nu voor mij niet gelaten.

Hangt er gewoon van af wat ze aan off-road zullen insteken en wat niet.
Meestal wordt er aan het parcours niet veel geschrapt.
Ik heb hem al ieder jaar gereden en ge moogt u aan heel wat veld,land en weidedoorsteken verwachten!!!

Dus,.....
Post Reply